ja, een klein rondje, tussen het studeren doorquote:Op zondag 13 februari 2011 10:57 schreef Goodbye het volgende:
Mo, ga je nu vandaag weer hardlopen terwijl je gisteren al bent geweest?
Hersteltijd? Maar als het een klein rondje is zal het wel meevallenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, een klein rondje, tussen het studeren doorheb er zin in, dus waarom niet zou ik zo zeggen
Lijstje:
O/L: omelet met groenten, kaas en wat 'light salami'
T: avocado uitlepelen met wat cottage cheese
S: hardlopen
D: restjes chinees van vrijdag
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 11:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hersteltijd? Maar als het een klein rondje is zal het wel meevallen
Succesquote:Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:
En ik kan toch niet m'n tenen raken, niet eens bijna. En daar ben ik serieus verbolgen over
. Gadver. Ik ga oefenen
. Maar eerst lopen
.
dat was iemand anders toch? die zei dat dat een negatief iets was?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef Goodbye het volgende:
Oh help, ik had vernomen dat de "" smiley bij jou niet veel goeds betekende
Ja, dat was iemand anders inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was iemand anders toch? die zei dat dat een negatief iets was?![]()
maar 't was iig niet vervelend bedoeldga heus niet 7 dagen in de week lopen nu, maar heb nu totaal nergens last van, 't is droog én ik ben thuis én ik heb zin en ik moet tussen 't studeren door gewoon even wat anders doen, dus die grote optelsom levert 'rondje hardlopen' op
Zeker weten? Ik dacht het ook te kunnen, maar toen ik het even later anders probeerde, hing ik toch nog 15 cm boven de grond met m'n vingersquote:Op zondag 13 februari 2011 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik kan wel met gestrekte benen m'n tenen raken![]()
Had je de eerste keer ook je knieën op de grond of zo?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik dacht het ook te kunnen, maar toen ik het even later anders probeerde, hing ik toch nog 15 cm boven de grond met m'n vingers.
Als je dan toch niets met kcal wil eten, prop er dan op zijn minst een shitload groenten in.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd 't vandaag gezien gisteren bij een bakje kwark en muesli en avondeten. Heb me ook al heel lang niet gewogen, durf ik ook niet. Ben vadsig op het moment. Misschien dat ik het na een lijnperiode wel weer durf.
Er wordt voor ons gekookt, dus geen invloed op.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je dan toch niets met kcal wil eten, prop er dan op zijn minst een shitload groenten in.Al denk ik dat het met de vadsigheid en de hoeveelheid eten meevalt. Die brakheid kan ook komen doordat je niet genoeg eet.
Je weet ook dat alcohol een stuk harder aankomt zonder goede bodem?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En denk dat het toch aan de vijf glazen rode wijn ligt.
Op welke manier? Meer of minder kans?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat van die flexibiliteit vroeg ik me af, omdat weinig flexibiliteit best bepalend is voor lage rugklachten. Lijkt me not nice.
Ik ben maar een keer geweest, twee weken geledenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n handen kunnen plat op de grond, maar m'n neus kan niet tegen m'n knieën. Dat wordt m'n doel met yoga.
Maria, hoe is dat bij jouw yogaklas? Gaat ze (of hij) ook zingen enzo?
Dat van die flexibiliteit vroeg ik me af, omdat weinig flexibiliteit best bepalend is voor lage rugklachten. Lijkt me not nice.
Meer kans als je nu al weinig flexibel bent. Het wordt alleen maar minder!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op welke manier? Meer of minder kans?
Is er een officiele norm? Dat zeg maar als je met gestrekte knieen de grond kunt raken dat dat ok is ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meer kans als je nu al weinig flexibel bent. Het wordt alleen maar minder!
Al is handen op de grond geen hele goede parameter inderdaad, maar het leek me eigenlijk vrij vanzelfsprekend dat zoiets wel te doen moet zijn. Niet dusIn mijn studiegroepje indertijd konden we het allemaal wel
nou dan zal ik even de advocaat van de duivel spelen, want het kan dus wel kwaad..quote:Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was iemand anders toch? die zei dat dat een negatief iets was?![]()
maar 't was iig niet vervelend bedoeldga heus niet 7 dagen in de week lopen nu, maar heb nu totaal nergens last van, 't is droog én ik ben thuis én ik heb zin en ik moet tussen 't studeren door gewoon even wat anders doen, dus die grote optelsom levert 'rondje hardlopen' op
Ik vind het leuk.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk genoeg voor de Duutser?Beetje rare foto, want moest op m'n tenen staan om te voorkomen dat m'n nog bevlekte hoofd van de warme douche niet meekwam op de foto..
[ afbeelding ]
Nog even één extra knoopje los daarboven en het is helemaal afquote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk genoeg voor de Duutser?Beetje rare foto, want moest op m'n tenen staan om te voorkomen dat m'n nog bevlekte hoofd van de warme douche niet meekwam op de foto..
[ afbeelding ]
Tis een vrij dikke panty, en ik heb er kniekousen over aan. Maar, ik heb een thermorok, en als ik lopend naar het station ga doe ik die aan, denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.Goeie benen!
Is een panty niet koud?
Dat kan je niet in je eentje. Je zoekt de vijfde lendenwervel en meet 5 cm eronder en 10 erboven. Daarna buk je en meet je vanaf die punten weer op. Dat moet minstens 20 centimeter zijn. Bij mij is het ook 20quote:Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er een officiele norm? Dat zeg maar als je met gestrekte knieen de grond kunt raken dat dat ok is ofzo?
Hmm ik loop juist niet met brilquote:Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me trouwens niet zo lekker tijdens het lopen. Conditioneel gaat het prima, m'n lijf kan het ook goed hebben (geen pijntjes ofzo), maar toch voel ik me niet helemaal top. Miss dat ik de volgende keer eens met bril op ga lopen, want ik heb het idee dat het aan m'n ogen ligt.
Uiteraardquote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb nieuwe batterijen en een foto van 't jurkje gemaakt dat Ewelina ook heeft![]()
Zien?
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb nieuwe batterijen en een foto van 't jurkje gemaakt dat Ewelina ook heeft![]()
Zien?
Ja!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Zien?
Neuh.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Zien?
hoe netter, hoe beter!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
Ben niet zo van de bloesjes en vestjes, maar hoop dat de duutser dat wel is
als het echt moet...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Zien?
lolquote:Op zondag 13 februari 2011 12:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rollenspel schoolhoofd - leerling?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze zo weer weg, en nevermind het serieuze hoofd, foto's maken in een spiegel blijft een lastige klus
[ Bericht 32% gewijzigd door _Calimero_ op 13-02-2011 12:37:12 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Hmm beviel het niet?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben maar een keer geweest, twee weken geleden![]()
![]()
Maar ze ging niet zingen!Aan het eind was er wel een stuk waarbij je met oogjes dicht op de grond ging liggen en dan had ze een verhaal van dat je op het strand lag en het zand lekker warm was enzo, dat was nog best aangenaam
En oei. Ik heb af en toe wel last van mn onderrug, spierpijn na het sporten ofzo. Maar ik vind eraan werken zo naar en niet leukig![]()
Al was yoga wel okay.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben niet aan het wachten totdat 100 mensen ja zeggen hoor![]()
Maar uploaden kan ik niet zo snelworking on it as we speak
Staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze zo weer weg, en nevermind het serieuze hoofd, foto's maken in een spiegel blijft een lastige klus
Grappig hoe iedereen 'm anders combineert. Ik draag er een olijfgroen vest bij en een onderjurk zodat je nog iets van m'n cleavage ziet.
Heb wel het idee dat ie bij jou iets beter zit. Hij zit bij mij wat losser inde taille.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ewelina op 13-02-2011 12:37:57 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik was er eigenlijk niet eens opgekomen, maar de verkoopster kwam met dit shirt aan en dat vond ik wel leuk.. Naar mijn werk kan ik toch geen cleavage hebben. Misschien als ik bijvoorbeeld de kroeg in ga, dat ik er ook gewoon een onderjurkje onder doequote:Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Staat je goed!
Grappig hoe iedereen 'm anders combineert. Ik draag er een olijfgroen vest bij en een onderjurk zodat je nog iets van m'n cleavage ziet.
Heb wel het idee dat ie bij jou iets beter zit. Hij zit bij mij wat losser inde taille.
sorry kon het niet latenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh dat dansen en hupsen is juist niets voor mij. Ik ben gestoord
Wil jij je quote aanpassen alsjeblieft?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Staat je goed!
Oh, dat maakt bij mij niet uit. (en buiten dat, je ziet bij mij pas geen decollete als het een coltrui isquote:Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk niet eens opgekomen, maar de verkoopster kwam met dit shirt aan en dat vond ik wel leuk.. Naar mijn werk kan ik toch geen cleavage hebben. Misschien als ik bijvoorbeeld de kroeg in ga, dat ik er ook gewoon een onderjurkje onder doe
Omdat hij anders een enorm decollete toont. Er zit tussen de borst, op tepelhoogte zeg maar, nog een opening. Je moet er echt wat onder aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Rituals het volgende:
Waarom een onderjurk onder een jurkje? Omdat het anders te koud is? Ik doe soms wel een hemdje onder een jurkje tegen de kou.
Ik moet altijd maillots/panties maat 48 aan wegens lange benen, dus die trek ik gewoon op tot onder m'n oksels, lekker warm. Dat met een hemdje eronder, gaat prima.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Rituals het volgende:
Waarom een onderjurk onder een jurkje? Omdat het anders te koud is? Ik doe soms wel een hemdje onder een jurkje tegen de kou.
als je de foto nog hebt kunnen zien, dan zie je dat de lijn van het jurkje bést laag zit, dan zie je mijn bh heel erg zitten. Een onderjurkje is net als hemdje, alleen heb ik dan geen last van een opkruipend shirt onder mijn jurkquote:Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Rituals het volgende:
Zelfs eentje met halve cup zou je zien in dit jurkje. (Buiten dat heb ik niet zoveel keus in beha's.)quote:Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef MarMar het volgende:
Ik kies in dat soort gevallen gewoon voor een andere bhIk héb niet eens een onderjurkje.
Met een maillot tot onder je oksels hebje dat hemdje niet eens nodigquote:Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik moet altijd maillots/panties maat 48 aan wegens lange benen, dus die trek ik gewoon op tot onder m'n oksels, lekker warm. Dat met een hemdje eronder, gaat prima.
Mjah, cupsize maakt wel een verschil idd.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zelfs eentje met halve cup zou je zien in dit jurkje. (Buiten dat heb ik niet zoveel keus in beha's.)
Dat doe ik ook. En als er kans is dat een jurkje op kan waaien buiten, doe ik zo'n lang hemd aan dat het over mijn kont heen komt.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rituals het volgende:
Ik snap het! Handig. Ik doe soms inderdaad ook een hemdje aan omdat het decolleté anders te veel aanwezig is.
Doe mij dat ookquote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mjah, cupsize maakt wel een verschil idd.
Dat is trouwens wel iets wat ik NIET tof vind van afvallen: tieten doen ook mee met kleiner worden!
Dat doen die van mij volgens mij nauwelijks, zou ik helemaal niet erg vinden... maarja misschien moet ik eerst maar eens meer dan 3 kilo afvallen voordat ik erover oordeelquote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mjah, cupsize maakt wel een verschil idd.
Dat is trouwens wel iets wat ik NIET tof vind van afvallen: tieten doen ook mee met kleiner worden!
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. En als er kans is dat een jurkje op kan waaien buiten, doe ik zo'n lang hemd aan dat het over mijn kont heen komt.
Dan is je omvang meer gekrompen dan je borsten. In verhouding zijn ze dus groter geworden.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Rituals het volgende:
Ik snap niets van cupmaten. Mijn omvang is kleiner geworden (logisch), maar mijn cupmaat groter, terwijl mijn borsten kleiner zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |