abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92709266
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_92709287
Mo, ga je nu vandaag weer hardlopen terwijl je gisteren al bent geweest?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92709304
Gisteren
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
L: 1x geroosterd brood met filet A., rucolamelange en ui en eentje met tonijnsalade en rucolamelange
T: halve grapefruit 2 koekjes :')
S: hardlopen 5 km
T: wodka, bakje light chips of ovenzoutjes
D: eten bij de Couscousclub met een vriendin, dus ik neem aan couscous. :Y En 2 glaasjes wijn en tarte tatin met slagroom.

Planning vandaag:
BR: verse jus, cappuccino, gekookt eitje, afbak meergranen pistoletje; ene helft met boter en gerookte zalm en de andere met filet A. ui en sla.
T: die halve grapefruit als hij nog niet uit zichzelf is weggelopen.
S: salsa aerobics
T: wodka, light chips
D: rode kool met appeltjes, puree, draadjesvlees
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 10:58:50 #4
70532 loveli
N
pi_92709321
Oneens met TT.
crap in = crap out
pi_92709369
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:57 schreef Goodbye het volgende:
Mo, ga je nu vandaag weer hardlopen terwijl je gisteren al bent geweest?
ja, een klein rondje, tussen het studeren door :) heb er zin in, dus waarom niet zou ik zo zeggen :)

Lijstje:

O/L: omelet (3 kleine eieren) met groenten, kaas en wat 'light salami'
T: avocado uitlepelen met wat cottage cheese
S: hardlopen
D: restjes chinees van vrijdag

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 13-02-2011 11:08:48 ]
Ja doei.
pi_92709389
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, een klein rondje, tussen het studeren door :) heb er zin in, dus waarom niet zou ik zo zeggen :)

Lijstje:

O/L: omelet met groenten, kaas en wat 'light salami'
T: avocado uitlepelen met wat cottage cheese
S: hardlopen
D: restjes chinees van vrijdag
Hersteltijd? Maar als het een klein rondje is zal het wel meevallen :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92709392
Fijn, nu wil ik ook de grond kunnen aanraken met mn benen recht }:|. Want nu vind ik mezelf opeens niet lenig meer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92709402
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hersteltijd? Maar als het een klein rondje is zal het wel meevallen :Y
ja :)
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 11:03:35 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92709414
En ik kan toch niet m'n tenen raken, niet eens bijna :'). En daar ben ik serieus verbolgen over }:|. Gadver. Ik ga oefenen ^O^. Maar eerst lopen :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_92709426
Oh help, ik had vernomen dat de " :) " smiley bij jou niet veel goeds betekende _O-
pi_92709435
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:
En ik kan toch niet m'n tenen raken, niet eens bijna :'). En daar ben ik serieus verbolgen over }:|. Gadver. Ik ga oefenen ^O^. Maar eerst lopen :W.
Succes *O*
pi_92709476
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef Goodbye het volgende:
Oh help, ik had vernomen dat de " :) " smiley bij jou niet veel goeds betekende _O-
dat was iemand anders toch? die zei dat dat een negatief iets was? :o

maar 't was iig niet vervelend bedoeld :o ga heus niet 7 dagen in de week lopen nu, maar heb nu totaal nergens last van, 't is droog én ik ben thuis én ik heb zin en ik moet tussen 't studeren door gewoon even wat anders doen, dus die grote optelsom levert 'rondje hardlopen' op :)
Ja doei.
pi_92709486
oh, en ik kan wel met gestrekte benen m'n tenen raken :') :o
Ja doei.
pi_92709520
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maar 't was iig niet vervelend bedoeld :o ga heus niet 7 dagen in de week lopen nu, maar heb nu totaal nergens last van, 't is droog én ik ben thuis én ik heb zin en ik moet tussen 't studeren door gewoon even wat anders doen, dus die grote optelsom levert 'rondje hardlopen' op :)
Ja, dat was iemand anders inderdaad :P Vatte het al niet zo op hoor!

Succes straks! Ik ga nu WIDM kijken O+
  zondag 13 februari 2011 @ 11:11:07 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92709608
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik kan wel met gestrekte benen m'n tenen raken :') :o
Zeker weten? Ik dacht het ook te kunnen, maar toen ik het even later anders probeerde, hing ik toch nog 15 cm boven de grond met m'n vingers :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92709616
Goedemorgen! En oneens met TT, al ga ik zo wel even naar de stad fietsen. Maar dat valt niet onder sporten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92709628
whehehe
ik kan níet rennen, nauwelijks lopen, maar mijn handen plat op de grond met rechte benen kan ik lekker wel!!! :6

Gister heerlijk uit eten geweest, gebakken kabeljauw en een wijntje erbij en s avonds nog een paar glaasjes wijn. Nu merk ik dat ik niets meer gewend ben, zo ouderwets brak op de zondagochtend dat het bijna jeugdsentiment is.

Lijstje voor vandaag:
O: Yoghurt en 3 bekers melk (kheb altijd zin in melk als mn maag een beetje van slag is)
T: appel
L: broodje kaashamgekookteitje
T: sinaasappel
D: soep, spinaziesalade, stokbrood met tapenade
T: monatoetje griesmeel met rode saus :)
pi_92709682
ik ga maar eens douchen...En bedenken wat ik aanmoet. Ik ben altijd net een 16 jarig meisje als we elkaar weer zien. Beetje zenuwachtig, vol spanning en onzeker over wat ik aan heb...
pi_92709715
ahwww :*
pi_92709751
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeker weten? Ik dacht het ook te kunnen, maar toen ik het even later anders probeerde, hing ik toch nog 15 cm boven de grond met m'n vingers :P.
Had je de eerste keer ook je knieën op de grond of zo?

*wegduikt*
pi_92709811
Ik kan met gestrekte benen wel met m'n vingers m'n tenen aanraken, maar niet m'n handen plat op de grond leggen. En ik kan ook niet met m'n neus m'n knieën aanraken.

Dat ik stopte met yoga had ook een reden, zeg maar :').
  zondag 13 februari 2011 @ 11:21:23 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92709870
Brak :')

Ik zeg maar niks over lenigheid, want ik speel genetisch vals.

Buik van Razz gemist ;(.

Succes sporters!

Ik houd 't vandaag gezien gisteren bij een bakje kwark en muesli en avondeten. Heb me ook al heel lang niet gewogen, durf ik ook niet. Ben vadsig op het moment. Misschien dat ik het na een lijnperiode wel weer durf.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92709928
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik houd 't vandaag gezien gisteren bij een bakje kwark en muesli en avondeten. Heb me ook al heel lang niet gewogen, durf ik ook niet. Ben vadsig op het moment. Misschien dat ik het na een lijnperiode wel weer durf.
Als je dan toch niets met kcal wil eten, prop er dan op zijn minst een shitload groenten in. }:| Al denk ik dat het met de vadsigheid en de hoeveelheid eten meevalt. Die brakheid kan ook komen doordat je niet genoeg eet.
  zondag 13 februari 2011 @ 11:24:11 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92709954
Razzt, ik wil je :9 -foto zien! PM? O-)

Ik ben zo niet-lenig als de pest, en als ik voorover buig worden mn knieën automatisch gebogen getrokken zeg maar :') Dán kom ik wel bij de grond :+ Maar als ik concentreer op mn benen recht houden kom ik er geloof ik niet. Korte spiertjes enzulks :P

Over tevree-niet-tevree: ik ben de laatste tijd iets te zen bijna :+ Er mag best wel iets af, en er zijn heus dagen dat ik me blobbig voel, maar ik sport en ik eet veggies enzo, dus eigenlijk ben ik redelijk blij. Momenteel :+ Deze instelling is niet zo fijn voor de dagen dat ik me wél de blob voel :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 13 februari 2011 @ 11:27:09 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92710038
quote:
Op zondag 13 februari 2011 11:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Als je dan toch niets met kcal wil eten, prop er dan op zijn minst een shitload groenten in. }:| Al denk ik dat het met de vadsigheid en de hoeveelheid eten meevalt. Die brakheid kan ook komen doordat je niet genoeg eet.
Er wordt voor ons gekookt, dus geen invloed op.

En denk dat het toch aan de vijf glazen rode wijn ligt :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92710072
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En denk dat het toch aan de vijf glazen rode wijn ligt :').
Je weet ook dat alcohol een stuk harder aankomt zonder goede bodem?

Maar wat ik probeer te zeggen: lieve XM, zorg gewoon een beetje goed voor jezelf :* En groenten hoef je niet per se bij het avondeten te nemen. Ik eet tegenwoordig heel vaak groenten bij de lunch.
pi_92710186
M'n handen kunnen plat op de grond, maar m'n neus kan niet tegen m'n knieën. Dat wordt m'n doel met yoga.

Maria, hoe is dat bij jouw yogaklas? Gaat ze (of hij) ook zingen enzo? :P

Dat van die flexibiliteit vroeg ik me af, omdat weinig flexibiliteit best bepalend is voor lage rugklachten. Lijkt me not nice.
pi_92710293
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat van die flexibiliteit vroeg ik me af, omdat weinig flexibiliteit best bepalend is voor lage rugklachten. Lijkt me not nice.
Op welke manier? Meer of minder kans? :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92710311
Goedemid...morgen nog :) Ik heb echt een portie knallende spierpijn zeg!
Gister mijn fitness schema wat aan geschroefd..

En ik heb nog niet in de spiegel durvenkijken vandaag vanwege mijn haar :(
  zondag 13 februari 2011 @ 11:38:53 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92710369
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n handen kunnen plat op de grond, maar m'n neus kan niet tegen m'n knieën. Dat wordt m'n doel met yoga.

Maria, hoe is dat bij jouw yogaklas? Gaat ze (of hij) ook zingen enzo? :P

Ik ben maar een keer geweest, twee weken geleden :@ :+

Maar ze ging niet zingen! :P Aan het eind was er wel een stuk waarbij je met oogjes dicht op de grond ging liggen en dan had ze een verhaal van dat je op het strand lag en het zand lekker warm was enzo, dat was nog best aangenaam :P

En oei. Ik heb af en toe wel last van mn onderrug, spierpijn na het sporten ofzo. Maar ik vind eraan werken zo naar en niet leukig :@ :') Al was yoga wel okay.
pi_92710399
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Op welke manier? Meer of minder kans? :P
Meer kans als je nu al weinig flexibel bent. Het wordt alleen maar minder!
Al is handen op de grond geen hele goede parameter inderdaad, maar het leek me eigenlijk vrij vanzelfsprekend dat zoiets wel te doen moet zijn. Niet dus :@ In mijn studiegroepje indertijd konden we het allemaal wel :@
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 11:46:37 #32
70532 loveli
N
pi_92710608
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meer kans als je nu al weinig flexibel bent. Het wordt alleen maar minder!
Al is handen op de grond geen hele goede parameter inderdaad, maar het leek me eigenlijk vrij vanzelfsprekend dat zoiets wel te doen moet zijn. Niet dus :@ In mijn studiegroepje indertijd konden we het allemaal wel :@
Is er een officiele norm? Dat zeg maar als je met gestrekte knieen de grond kunt raken dat dat ok is ofzo?
crap in = crap out
  zondag 13 februari 2011 @ 11:48:06 #33
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92710649
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou dan zal ik even de advocaat van de duivel spelen, want het kan dus wel kwaad..
Je conditie zal het probleem niet zijn, maar hardlopen is gewoon enorm belastend voor je pezen en gewrichten. Bij elke km die je loopt, kom je gemiddeld tussen de 250 en 500 keer neer op de grond, op elk been.
Ik heb slechts max 2x per week getraind
(oke, geen schema en gewoon aaneengesloten stukken..) en heb dus nu ook een beginnende blessure..
Als je perse iets anders wil doen, ga lekker fietsen of wandelen, maar je lichaam heeft de hersteltijd gewoon echt nodig. 3x per week is zat om mee te beginnen :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_92710739
leuk genoeg voor de Duutser? ;) Beetje rare foto, want moest op m'n tenen staan om te voorkomen dat m'n nog bevlekte hoofd van de warme douche niet meekwam op de foto..
  zondag 13 februari 2011 @ 11:51:53 #35
277802 _Calimero_
pi_92710760
Staat je goed Jagar!
  zondag 13 februari 2011 @ 11:51:55 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92710762
Hijg, puf, terug en ik heb mijn pace met 1 seconde verbeterd :'). Nou ja, het is iig iets :P. Nu kan ik die pace wel als doel instellen op de Nike+-site, aangezien ik voorlopig alleen maar rondjes van 30 min ga doen. Had Runkeeper ook mee willen nemen, maar m'n foon was leeg ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_92710765
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
leuk genoeg voor de Duutser? ;) Beetje rare foto, want moest op m'n tenen staan om te voorkomen dat m'n nog bevlekte hoofd van de warme douche niet meekwam op de foto..
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk. :) Goeie benen!

Is een panty niet koud? :@
  zondag 13 februari 2011 @ 11:52:24 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92710778
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even één extra knoopje los daarboven en het is helemaal af ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92710789
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind het leuk. :) Goeie benen!

Is een panty niet koud? :@
Tis een vrij dikke panty, en ik heb er kniekousen over aan. Maar, ik heb een thermorok, en als ik lopend naar het station ga doe ik die aan, denk ik.
pi_92710828
Leuk Jagar!

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Is er een officiele norm? Dat zeg maar als je met gestrekte knieen de grond kunt raken dat dat ok is ofzo?
Dat kan je niet in je eentje. Je zoekt de vijfde lendenwervel en meet 5 cm eronder en 10 erboven. Daarna buk je en meet je vanaf die punten weer op. Dat moet minstens 20 centimeter zijn. Bij mij is het ook 20 :P
pi_92710842
leuk Jagar! :)

zo, ontbijt zit er in *)

nu hup, aan de syntax!
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 11:55:24 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92710880
Ik voel me trouwens niet zo lekker tijdens het lopen. Conditioneel gaat het prima, m'n lijf kan het ook goed hebben (geen pijntjes ofzo), maar toch voel ik me niet helemaal top. Miss dat ik de volgende keer eens met bril op ga lopen, want ik heb het idee dat het aan m'n ogen ligt.
Niet meer actief op Fok!
pi_92710893
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me trouwens niet zo lekker tijdens het lopen. Conditioneel gaat het prima, m'n lijf kan het ook goed hebben (geen pijntjes ofzo), maar toch voel ik me niet helemaal top. Miss dat ik de volgende keer eens met bril op ga lopen, want ik heb het idee dat het aan m'n ogen ligt.
Hmm ik loop juist niet met bril :P
pi_92710907
cute jagar :)
pi_92710934
die Duutser duikt er zo bovenop :9
Ja doei.
pi_92710981
Lopen zonder bril .. nee, dat doe ik maar niet. Lijkt me met -6,5 en -7 niet zo handig, straks bots ik tegen iemand op :P.

Jagar - staat leuk ^O^!
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 12:13:15 #47
70532 loveli
N
pi_92711459
Ben niet zo van de bloesjes en vestjes, maar hoop dat de duutser dat wel is ;)
crap in = crap out
  zondag 13 februari 2011 @ 12:18:00 #48
277802 _Calimero_
pi_92711621
ik heb nieuwe batterijen en een foto van 't jurkje gemaakt dat Ewelina ook heeft :7
Zien?
pi_92711660
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb nieuwe batterijen en een foto van 't jurkje gemaakt dat Ewelina ook heeft :7
Zien?
Uiteraard 8-)
pi_92711670
quote:
Zien?
:Y
  zondag 13 februari 2011 @ 12:20:04 #51
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92711684
quote:
Zien?
Ja! :Y
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:20:33 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92711705
quote:
Zien?
Neuh.
Niet meer actief op Fok!
pi_92711706
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
Ben niet zo van de bloesjes en vestjes, maar hoop dat de duutser dat wel is ;)
hoe netter, hoe beter! :7
pi_92711715
quote:
Zien?
als het echt moet...
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 12:20:54 #55
70532 loveli
N
pi_92711716
quote:
6s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Neuh.
_O-
crap in = crap out
pi_92711723
ja!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:21:33 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92711735
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe netter, hoe beter! :7
Rollenspel schoolhoofd - leerling? :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_92711755
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Rollenspel schoolhoofd - leerling? :9.
lol
pi_92711809
:W
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 13 februari 2011 @ 12:24:33 #60
277802 _Calimero_
pi_92711821
Ik ben niet aan het wachten totdat 100 mensen ja zeggen hoor :')
Maar uploaden kan ik niet zo snel :P working on it as we speak

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal ze zo weer weg, en nevermind het serieuze hoofd, foto's maken in een spiegel blijft een lastige klus ;)

[ Bericht 32% gewijzigd door _Calimero_ op 13-02-2011 12:37:12 ]
pi_92711850
'misschien'
Ja doei.
pi_92711900
Leuk Cali, maar ik weet het truitje eronder niet zozeker! Of issie anders te sexy?
quote:
Op zondag 13 februari 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben maar een keer geweest, twee weken geleden :@ :+

Maar ze ging niet zingen! :P Aan het eind was er wel een stuk waarbij je met oogjes dicht op de grond ging liggen en dan had ze een verhaal van dat je op het strand lag en het zand lekker warm was enzo, dat was nog best aangenaam :P

En oei. Ik heb af en toe wel last van mn onderrug, spierpijn na het sporten ofzo. Maar ik vind eraan werken zo naar en niet leukig :@ :') Al was yoga wel okay.
Hmm beviel het niet? :)
Het zingen vond ik wel raar, maar ik was zo relaxt aan het eind!
Ik ga er wel mee door, heb 12 lessen nu :)
pi_92711964
Staat je goed cali :)
pi_92711992
Leuk, Cali! En mooi haar heb je!
pi_92712006
leuk, Cali! En wat goed, je oplader uit het stopcontact!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:30:59 #66
277802 _Calimero_
pi_92712038
Hahaha ja, dat was mijn voornemen vanaf dat ik hier woon. Voorheen zat hij weggestopt achter mijn bed en was ik te lui om die er steeds in en uit te doen, maar nu doe ik het wel braaf
pi_92712075
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben niet aan het wachten totdat 100 mensen ja zeggen hoor :')
Maar uploaden kan ik niet zo snel :P working on it as we speak

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal ze zo weer weg, en nevermind het serieuze hoofd, foto's maken in een spiegel blijft een lastige klus ;)
Staat je goed! O+

Grappig hoe iedereen 'm anders combineert. Ik draag er een olijfgroen vest bij en een onderjurk zodat je nog iets van m'n cleavage ziet.

Heb wel het idee dat ie bij jou iets beter zit. Hij zit bij mij wat losser inde taille.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ewelina op 13-02-2011 12:37:57 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 12:31:58 #68
277802 _Calimero_
pi_92712079
Thx, nu hopen dat The Nextman 't ook leuk vindt :7
Maarja, anders is ie blind/heeft hij een slechte smaak :+
  zondag 13 februari 2011 @ 12:32:21 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92712090
Jätje: leuk rokje + leuke benen!

Cali: staat je mooi! O+ En Calihaar idd O+

Puffel: het is denk ik vooral dat ik wéét dat het best goed voor me zou zijn, maar dat ik andere dingen leuker vind :P Het is gewoon in de sportschool verders. Maar ik pak liever een dans-en-hups-lesje :+
pi_92712101
Staat je super Cali ^O^
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zondag 13 februari 2011 @ 12:33:16 #71
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712121
Leuk Cali!
pi_92712131
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef Swietje het volgende:
Staat je super Cali ^O^
Ja doei.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:33:30 #73
277802 _Calimero_
pi_92712133
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Staat je goed! O+

Grappig hoe iedereen 'm anders combineert. Ik draag er een olijfgroen vest bij en een onderjurk zodat je nog iets van m'n cleavage ziet.

Heb wel het idee dat ie bij jou iets beter zit. Hij zit bij mij wat losser inde taille.
Ik was er eigenlijk niet eens opgekomen, maar de verkoopster kwam met dit shirt aan en dat vond ik wel leuk.. Naar mijn werk kan ik toch geen cleavage hebben. Misschien als ik bijvoorbeeld de kroeg in ga, dat ik er ook gewoon een onderjurkje onder doe :Y
pi_92712141
Oh dat dansen en hupsen is juist niets voor mij. Ik ben motorisch gestoord :+
  zondag 13 februari 2011 @ 12:34:57 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92712184
Nais Cali!!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:36:01 #76
277802 _Calimero_
pi_92712224
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh dat dansen en hupsen is juist niets voor mij. Ik ben gestoord :+
sorry kon het niet laten :+
pi_92712257
Jag en Cali, allebei mooi! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92712272
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

sorry kon het niet laten :+
Dankje ;(
  zondag 13 februari 2011 @ 12:37:34 #79
277802 _Calimero_
pi_92712277
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Staat je goed! O+

Wil jij je quote aanpassen alsjeblieft?
pi_92712279
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:33 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik was er eigenlijk niet eens opgekomen, maar de verkoopster kwam met dit shirt aan en dat vond ik wel leuk.. Naar mijn werk kan ik toch geen cleavage hebben. Misschien als ik bijvoorbeeld de kroeg in ga, dat ik er ook gewoon een onderjurkje onder doe :Y
Oh, dat maakt bij mij niet uit. (en buiten dat, je ziet bij mij pas geen decollete als het een coltrui is :') ) Het moet niet te zijn, maar aangezien mijn leidinggevende grotere decolletes draagt dan ik ga ik er niet vanuit dat dat een probleem is.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:37:47 #81
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712282
Waarom een onderjurk onder een jurkje? Omdat het anders te koud is? Ik doe soms wel een hemdje onder een jurkje tegen de kou.
pi_92712305
quote:
5s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:37 schreef Rituals het volgende:
Waarom een onderjurk onder een jurkje? Omdat het anders te koud is? Ik doe soms wel een hemdje onder een jurkje tegen de kou.
Omdat hij anders een enorm decollete toont. Er zit tussen de borst, op tepelhoogte zeg maar, nog een opening. Je moet er echt wat onder aan.

En het is met dit weer lekker warm.
pi_92712310
quote:
Ik moet altijd maillots/panties maat 48 aan wegens lange benen, dus die trek ik gewoon op tot onder m'n oksels, lekker warm. Dat met een hemdje eronder, gaat prima.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 12:39:07 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 12:39:00 #84
277802 _Calimero_
pi_92712318
quote:
als je de foto nog hebt kunnen zien, dan zie je dat de lijn van het jurkje bést laag zit, dan zie je mijn bh heel erg zitten. Een onderjurkje is net als hemdje, alleen heb ik dan geen last van een opkruipend shirt onder mijn jurk :Y

Oh en als ik decollete heb, geef ik verkeerde boodschappen aan mijn patienten af, dat lijkt me niet zo handig :')
pi_92712334
Foto gemist ;(
pi_92712353
Ik kies in dat soort gevallen gewoon voor een andere bh :P Ik héb niet eens een onderjurkje.
pi_92712372
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:39 schreef MarMar het volgende:
Ik kies in dat soort gevallen gewoon voor een andere bh :P Ik héb niet eens een onderjurkje.
Zelfs eentje met halve cup zou je zien in dit jurkje. (Buiten dat heb ik niet zoveel keus in beha's.)
  zondag 13 februari 2011 @ 12:41:18 #88
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712412
Ik snap het! Handig :P. Ik doe soms inderdaad ook een hemdje aan omdat het decolleté anders te veel aanwezig is.
  Vis een optie? zondag 13 februari 2011 @ 12:42:55 #89
70532 loveli
N
pi_92712467
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:38 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik moet altijd maillots/panties maat 48 aan wegens lange benen, dus die trek ik gewoon op tot onder m'n oksels, lekker warm. Dat met een hemdje eronder, gaat prima.
Met een maillot tot onder je oksels hebje dat hemdje niet eens nodig :+
crap in = crap out
pi_92712498
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zelfs eentje met halve cup zou je zien in dit jurkje. (Buiten dat heb ik niet zoveel keus in beha's.)
Mjah, cupsize maakt wel een verschil idd.
Dat is trouwens wel iets wat ik NIET tof vind van afvallen: tieten doen ook mee met kleiner worden!
pi_92712504
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rituals het volgende:
Ik snap het! Handig :P. Ik doe soms inderdaad ook een hemdje aan omdat het decolleté anders te veel aanwezig is.
Dat doe ik ook. En als er kans is dat een jurkje op kan waaien buiten, doe ik zo'n lang hemd aan dat het over mijn kont heen komt. :P
pi_92712533
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat is trouwens wel iets wat ik NIET tof vind van afvallen: tieten doen ook mee met kleiner worden!
Doe mij dat ook :') Ze worden pas kleiner als ik echt heel dun ben. Ergo: ik krijg dus steeds een grotere cupmaat.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:44:23 #93
277802 _Calimero_
pi_92712535
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat doen die van mij volgens mij nauwelijks, zou ik helemaal niet erg vinden... maarja misschien moet ik eerst maar eens meer dan 3 kilo afvallen voordat ik erover oordeel :@ :P
  zondag 13 februari 2011 @ 12:45:33 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92712590
Bij mij ging het daar ook als eerste weg :(.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:45:51 #95
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712595
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. En als er kans is dat een jurkje op kan waaien buiten, doe ik zo'n lang hemd aan dat het over mijn kont heen komt. :P
:D Slim! :+
  zondag 13 februari 2011 @ 12:46:27 #96
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92712628
Ik snap niets van cupmaten. Mijn omvang is kleiner geworden (logisch), maar mijn cupmaat groter, terwijl mijn borsten kleiner zijn :?.
pi_92712632
Morning!

Cali leuk jurkje :Y en staat je goed!

Hier gaat het beter, vandaag 3 beschuitjes gehad en 1 sneetje krentenbrood. Maar mn buik doet nog steeds pijn en maakt nog veel lawaai. Nou ja :') morgen in de middag vliegen dus ik hoop dat ik dan helemaal beter ben!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:46:38 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92712636
Wheeh, foto gemist! :'(.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:46:43 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92712640
Slim, zo'n onderjurkje! Ik moet idd altijd mn shirtje onder de jurk weer naar beneden trekken :')

Puffel: ach van motorisch gestoordheid zal je dan iig geen rugklachten krijgen denk ik? :+

En ik val ook niet af geloof ik dus geen idee wat mn tetten zouden doen dan :+
pi_92712653
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef Rituals het volgende:
Ik snap niets van cupmaten. Mijn omvang is kleiner geworden (logisch), maar mijn cupmaat groter, terwijl mijn borsten kleiner zijn :?.
Dan is je omvang meer gekrompen dan je borsten. In verhouding zijn ze dus groter geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')