Sablikova verwacht ik. Wust zal wrs niet genoeg winst kunnen pakken op de 1500m (als dat al lukt).quote:Op zondag 13 februari 2011 11:07 schreef DennisDeBengel het volgende:
Met Ireen en Ivan aan kop, denk ik dat het is dan
Ja, ik ook. Maar als het net zo'n 10km wordt, dan is het wel waard.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat het to 2 uur doorgaat vind ik wel vervelend, want ik moet morgen gewoon weer fris zijn en stralen op mijn werk. Maar goed, het is niet anders.
Het einde van de 5 km was leuk, met een tegenvallende Davis, een goede rit van Verweij en een Skobrev die zijn trucje weer toepast door op het laatst heel erg te versnellen.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:41 schreef snellejelle het volgende:
Heb ik wat gemist de afgelopen 14 uur?
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef Montov het volgende:
Als Nesbitt 1e staat in het klassement na de 1500m, rijdt ze dan de laatste rit tegen Leenstra? Weet iemand de exacte regels voor de laatste afstand?
quote:b) For the arrangement of the pairs for the last distance the Competitors are
placed in two groups, with the same number of Competitors in each group. The
Competitors with the best rank after 3 distances are placed in Group 1, the
remaining Competitors are placed in Group 2. If some Competitors are equal in total
points, the Competitor with the better time in the longest of the three skated
distances is considered to be better ranked. In each group the Competitors are paired
according to their ranks in the longest of the three distances already skated, so that
the Competitor with the best rank in this distance is paired with the second ranked
Competitor in this distance and will start in the inner lane, etc;
c) In each group the starting order of the pairs shall be based on the ranking in
total points after 3 distances in the following way:
- The Competitor with the best rank shall start in the last pair;
- If the second ranked Competitor has not been paired with the best ranked
Competitor, this Competitor shall start in the second last pair, etc;
- All the pairs of Group 2 shall start before the pairs of Group 1;
Beetje jammer ja, na de 1500m bepaal ik wel of ik 'm doorhaal..quote:Op zondag 13 februari 2011 11:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat het to 2 uur doorgaat vind ik wel vervelend, want ik moet morgen gewoon weer fris zijn en stralen op mijn werk. Maar goed, het is niet anders.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb morgen vrij. Kan dus lekker uitslapen
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen flexibele werktijden? Elf uur beginnen, uurtje langer doorwerken en 2 snipperuurtjes?
bikkel!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef franklop het volgende:
morgen om 5:50 gaat de wekker weer, toch maar besloten om te gaan kijken
mede omdat er niemand anders van FOK!sport aanwezig is
Als de concurrentie in een wak rijdt, kan dat best hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef franklop het volgende:
NOS doet net alsof ze een reële kans hebben...
Wust heeft denk ik wel een aardige kans. Ze moet minimaal anderhalve seconde pakken. Dan is alles nog mogelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef franklop het volgende:
NOS doet net alsof ze een reële kans hebben...
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Menckens_Maxime het volgende:
Wordt het wk ook online uitgezonden of alleen op tv?
Als die kapot gaan, kan het zo maar weer 5 uur wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef MiLalaa het volgende:
als de dweilmachines maar niet kapot gaan..dan is het tijdstip nog best te doen voor een keertje
Tergend....quote:Op zondag 13 februari 2011 20:33 schreef franklop het volgende:
Heerenveen tijden voor Lamb en Rokita
op mijn 102"" wel hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 20:37 schreef ddx het volgende:
Tijdwaarneming is vandaag gelukkig wel goed leesbaar.
Alleen is beeld niet 100% beeldvullend :
[ afbeelding ]
Bij mij op de TV wel beeldvullend.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:37 schreef ddx het volgende:
Tijdwaarneming is vandaag gelukkig wel goed leesbaar.
Alleen is beeld niet 100% beeldvullend :
[ afbeelding ]
ik kies helemaal niemand?quote:
Rit 5, want dan komt Hegequote:wanneer komt de eerste boeiende rit?
als Wüst dat nou ook kanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Flinke PR's voor zowel Hemmer als Ost, belooft veel goeds..
sorry! Frank Dittrich kiest Anita uhmm.. Russisovaquote:
Frank Dittrichquote:Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sorry! Frank Dittrich kiest Anita uhmm.. Russisova
hup Hege
Dan zouden we wel een NR hebben, en dat mag wel weer eens, want het laatste was eind 2009. (en bij de vrouwen zelfs 2007 (!))quote:Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef franklop het volgende:
[..]
als Wüst dat nou ook kan
maar dat is wishfull thinking met de tijd die ze heeft staan
ja maar haar tijd zit ook niet gek ver boven het WR, en toen was ze in een supervorm voor 1.000 en 1.500 meters... nu is ze ook wel in vorm, maar niet dusdanig dat we aan dat soort tijden moeten denkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan zouden we wel een NR hebben, en dat mag wel weer eens, want het laatste was eind 2009.
Als ze zich maar niet gek laat maken, want Nesbitt zal er als een raket vandoor gaan. Ze moet gelijk schaatsen en niet beginnen rennen...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef franklop het volgende:
Wust kan wel achter Nesbitt aan rijden...
Wust weet wel hoe ze een 1500m moet rijden natuurlijk, ze is niet voor niks de Olympisch kampioen op die afstand.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze zich maar niet gek laat maken, want Nesbitt zal er als een raket vandoor gaan. Ze moet gelijk schaatsen en niet beginnen rennen...
Ja, het deed me bijna aan de Spelen denken.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
Ze nemen veel meer tijd tussen de ritten dan gisteren, heb ik de indruk.
Dat gaat wel lukken.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voorhuis zou minstens de 1.55 in moeten eigenlijk.
Hehe, we gaan het zien!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef franklop het volgende:
[WK allround] WR Nesbitt, Wüst blijft leiden
dat is de titel die ik heb staan
Ja, ze had gewoon die bocht wat rustiger moeten nemen. Maar ja, ze komt nog terug (hoop ik)quote:
Bij een verschil van 0,6 seconde wordt het altijd penibel.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je zag het al bij de 700m doorkomst dat het een lastige kruising zou worden...
Dan is ze in mijn ogen wereldkampioen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Sablikova een lage 1:54 rijden?
Ik denk 1.53 (hoog).quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Sablikova een lage 1:54 rijden?
Dat lijkt mij ook voldoende.quote:
Dat moet toch gaan lukkenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef Bruce117 het volgende:
15 seconde is een flinke voorsprong op de 5km
quote:
Leenstra is ook geen stayerkoninginquote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef Ericr het volgende:
Leenstra moet het podium kunnen halen, Nesbitt gaat gevloerd worden op de 5K.
Ja zucht...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef Felagund het volgende:
Herbert moet zijn mond houden, Wust heeft een grote kans om wereldkampioen te worden.
Nesbitt zou moeten kunnen. Sablikova wordt lastig.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef ETA het volgende:
wat denken we over Leenstra, kans op medaille? Lijkt me lastig om Nesbitt en Sablikova voor te blijven.
Het vreemde is dat hij Wust in Colalbo wel grote kansen toedichtte en toen stond Sablikova geloof ik nog voor.quote:
Dit is Frank Snoeks, maar in Collalbo was het 12 seconden en redde ze ht op 1 seconde net na net niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het vreemde is dat hij Wust in Colalbo wel grote kansen toedichtte en toen stond Sablikova geloof ik nog voor.
ze reed wel een PR gister op de 3km. Haar PR op de 5km is bijna 10s sneller dan Leenstra. Dat plus de 9 seconde van nu, wordt lastig ben ik bang.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nesbitt zou moeten kunnen. Sablikova wordt lastig.
Toen was Sablikova nog niet zo goed (op de langere afstanden), maar Wust is sinds die tijd ook goed verbeterd op de langere afstanden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dit is Frank Snoeks, maar in Collalbo was het 12 seconden en redde ze ht op 1 seconde net na net niet.
Precies...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef ETA het volgende:
[..]
ze reed wel een PR gister op de 3km. Haar PR op de 5km is bijna 10s sneller dan Leenstra. Dat plus de 9 seconde van nu, wordt lastig ben ik bang.
Ik had het over het EK van dit jaarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Toen was Sablikova nog niet zo goed (op de langere afstanden), maar Wust is sinds die tijd ook goed verbeterd op de langere afstanden.
dat verwacht ik ook. Maar zou natuurlijk fantastisch zijn als Leenstra het luktquote:Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies...
1. Wust
2. Sablikova
3. Nesbitt
Dat zeker niet maar wel meer een doorbijter dan Nesbitt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leenstra is ook geen stayerkoningin
Dat is de schaatsmailingslist van RTL boulevard?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en via de schaatsmailinglist geruchten dat Leenstra een relatie met Anesi heeft.
dat is geen gerucht hoor. Dat is al zeker 1 jaar zoquote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en via de schaatsmailinglist geruchten dat Leenstra een relatie met Anesi heeft.
Niet eens, van yahoo.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is de schaatsmailingslist van RTL boulevard?
ach, dat begrijpen ze morgen wel!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef roos85 het volgende:
ooh wat spannend! wil graag kijken, maar heb morgen vroege dienst
je moet er wat voor over hebben. Een dag met dikke wallen onder de ogen moet kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef roos85 het volgende:
ooh wat spannend! wil graag kijken, maar heb morgen vroege dienst
Ja, ik ben na de discussies rond annemarie thomas het contact met het roddelcircuit wat kwijtgeraakt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is geen gerucht hoor. Dat is al zeker 1 jaar zo
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
15,5 seconden in deze vorm, dat moet Wust gewoon kunnen houden.
allangquote:
jammer! We zijn wel weer eens toe aan nieuwe vette roddelsquote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik ben na de discussies rond annemarie thomas het contact met het roddelcircuit wat kwijtgeraakt.
ja weet ikquote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben. Een dag met dikke wallen onder de ogen moet kunnen
7 uur beginnenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef ETA het volgende:
[..]
ach, dat begrijpen ze morgen wel!
Hoe laat moet je werken???
Bestaat die nog? Jaar of 13 terug (Nagano 98) was ik daar vaste bezoeker. Wel echte diehards, urenlang discussies over strips op de pakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waar zijn die strips trouwens? Niks meer van gehoord...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bestaat die nog? Jaar of 13 terug (Nagano 98) was ik daar vaste bezoeker. Wel echte diehards, urenlang discussies over strips op de pakken.
Pakken zijn nu weer verbeterd en nieuw materiaal, dus die strips niet echt meer nodig.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Waar zijn die strips trouwens? Niks meer van gehoord...
das wel slim..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb vandaag een middag dutje gedaan zodat ik wat langer kan opblijven
Was gewoon een hoax, door de overgang naar de klapschaats kon je toen van alles hoaxen om mensen te doen geloven dat iets werkte. Het zou de lucht op een bepaalde manier breken, blijft een mooi verhaalquote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar zijn die strips trouwens? Niks meer van gehoord...
Volgensmij heb ik ze laatst nog ergens gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was gewoon een hoax, door de overgang naar de klapschaats kon je toen van alles hoaxen om mensen te doen geloven dat iets werkte. Het zou de lucht op een bepaalde manier breken, blijft een mooi verhaal
Buitenlandse schaatsers die het bij de Nederlanders zagen en vervolgens zelf met papier en een schaar aan de slag gingenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was gewoon een hoax, door de overgang naar de klapschaats kon je toen van alles hoaxen om mensen te doen geloven dat iets werkte. Het zou de lucht op een bepaalde manier breken, blijft een mooi verhaal
7 uur beginnen.... 4 uur slaap is toch voldoende?quote:
de 1.500 tijd van klassen zal er eerder aan gaan dan die op de 1.000 (1.13,11 geloof ik?)quote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef Norrage het volgende:
Ik wil nog even zeggen Wust![]()
Jammer dat ze niet nog ietsje sneller kon voor een WR...maar goed, die legendarische tijd van Klassen mag van mij ook wel eeuwig blijven staan
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bestaat die nog? Jaar of 13 terug (Nagano 98) was ik daar vaste bezoeker. Wel echte diehards, urenlang discussies over strips op de pakken.
Ja, ik heb dit jaar ook nog Nederlanders met strips gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik ze laatst nog ergens gezien.
Ja maar de 1000m heeft minder waarde dan de 1500quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
de 1.500 tijd van klassen zal er eerder aan gaan dan die op de 1.000 (1.13,11 geloof ik?)
Nah... nee, voor mij nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef ETA het volgende:
[..]
7 uur beginnen.... 4 uur slaap is toch voldoende?
Ja, die 1000 tijd is wel zieker misschien nog ja...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
de 1.500 tijd van klassen zal er eerder aan gaan dan die op de 1.000 (1.13,11 geloof ik?)
Ik denk van niet. Wüst in bloedvorm bleef er nog bijna een seconde boven.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
Dicht? Een volle seconde erboven!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef DeeBee het volgende:
Als je ziet hoe dicht Wust nu komt (nou ja, redelijk dicht...) in een allround toernooi, dan is die tijd toch wel haalbaar nog...
ik kijk nu al uit naar haar slotrondes straksquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Wüst in bloedvorm bleef er nog bijna een seconde boven.
Klassen rijdt trouwens best goed. Het lijkt of ze niet eens half zo hard gaat als in 2005/2006, maar ze rijdt vooralsnog toch een mooi klassement (5e).
Maar relatief gezien zullen ze volgende week meer boven WR op 1.000 zitten dan op 1.500.. die 1.13,11 is echt abnormaal hardquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het was wel de vierde tijd ooit van Wüst.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar de 1000m heeft minder waarde dan de 1500En ik zie een Nesbitt die ergens een uitschieter maakt eerder die 1000m benaderen dan de 1500...
Bloedvorm is een beladen term in de sportquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik háát die vent inderdaad. Stomme grapjes, stomme opmerkingen, stomme stem, stomme vragen. Gat-ver-damme.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
Goh wat is die Maalderink ook weer een ontzettende flapdrol, bah bah.
ik denk geen 1, zijn maar zes rittenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Norrage het volgende:
Wel chill, kan nog net de 5k van de vrouwen straks meemaken. Die zal wel iets van na twaalven afgelopen zijn (1 dweilpauze maar mag ik hopen??)
In de tour is het nog erger. Dat verhaal over Voeckler kan ik inmiddels wel dromen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom vertelt Herbert altijd dezelfde verhaaltjes over bepaalde schaatsers als een dag eerder
dat is wel duidelijk danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik háát die vent inderdaad. Stomme grapjes, stomme opmerkingen, stomme stem, stomme vragen. Gat-ver-damme.
Oh maar 6, natuurlijk. Ik ging uit van 8. Chill, gewoon normale bedtijd voor mij danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ik denk geen 1, zijn maar zes ritten
Ook altijd dat semi-spannend maken van wie de 10 mag rijden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom vertelt Herbert altijd dezelfde verhaaltjes over bepaalde schaatsers als een dag eerder
Nou, bij de vrouwen was het niet zo boeiend, maar nu moet Rotteveel wel even z'n best doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ook altijd dat semi-spannend maken van wie de 10 mag rijden.
Dat moet m sowieso wel lukken, maar hij moet eigenlijk gewoon een flink PR rijden.quote:
0.8 seconde.quote:
Als Rotteveel de 10km niet rijdt, dan draait de wereld ook gewoon door hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, bij de vrouwen was het niet zo boeiend, maar nu moet Rotteveel wel even z'n best doen.
Ruim 2 seconden, that's the shit!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat moet m sowieso wel lukken, maar hij moet eigenlijk gewoon een flink PR rijden.
De 1000m spreekt gewoon minder aan, dat is het ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef DeeBee het volgende:
0.8 seconde.
En ja, dat is misschien een eeuwigheid, maar als Wust dit vast zou houden qua vorm en er nu WK afstanden zou volgen in Salt Lake of zo denk ik dat ze ook een 1:51 misschien kan rijden... Maar het is er nog wel ver vanaf, maar de laatste jaren heeft ongeveer niemand een 1:13 gereden...
En Wust zit op de 1000 meter 0.72 boven het WR met d'r NR en op de 1500 meter 'maar' 0.59...dus die tijd op de 1000 is sick ook.
Ja. Dat was ook mijn punt. De 1500 is natuurlijk wel ff wat mooier. En inderdaad dat feit dat ze ff de 1.52 oversloeg...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
De 1000m spreekt gewoon minder aan, dat is het ook.
Toen Klassen de 1.51.79 reed had er nog niemand onder de 1.53 geschaatst.
Onzin, het is zeker nog spannend.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Wust maar liefst 15 sec. voorsprong heeft. Ik had liever gezien dat dat 10 of 11 was. Dan was het nog heel spannend etc.
Is er nog nieuws over de wonderbaan van medeo?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
Daar hebben ze toch altijd rugwind?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er nog nieuws over de wonderbaan van medeo?
Nou ja, haar 1500m geeft niet aan dat ze heel erg goed is. Daarnaast mag Wüst gewoon een dikke seconde per ronde verliezen, dat mag ze echt niet weggeven.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onzin, het is zeker nog spannend.Sablikova heb je nooit op voorhand al van gewonnen.
Wust moet gewoon geen risico's nemen en lage 32-ers rijden en proberen dat zolang mogelijk vol te houden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, haar 1500m geeft niet aan dat ze heel erg goed is. Daarnaast mag Wüst gewoon een dikke seconde per ronde verliezen, dat mag ze echt niet weggeven.
Mja, het wereldrecord op de 1500 meter is ziek.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Dat was ook mijn punt. De 1500 is natuurlijk wel ff wat mooier. En inderdaad dat feit dat ze ff de 1.52 oversloeg...
euh is wel weinig hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef ETA het volgende:
[..]
7 uur beginnen.... 4 uur slaap is toch voldoende?
Een Nesbitt in supervorm moet de 1000 meter tijd van Klassen kunnen benaderen en misschien verbreken, het WR van de 1500 meter lijkt moeilijker te verbreken.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:58 schreef Arcee het volgende:
Beste tijden ooit 1000m
1.13.11 KLASSEN Cindy CAN Calgary 060325 1
1.13.36 NESBITT Christine CAN SLC 091213 1
1.13.46 Klassen ( 2) Calgary 060324 1
1.13.47 SIMIONATO Chiara ITA SLC 071111 1
1.13.49 FRIESINGER Anni GER Calgary 071118 1
1.13.71 Friesinger ( 2) SLC 071111 2
1.13.83 WITTY Christine USA S L C 020217 1
1.13.83 WÜST Ireen NED SLC 070311 1
1.13.86 Wüst ( 2) Calgary 070302 1
1.13.86 Friesinger ( 3) SLC 090306 1
Beste tijden ooit 1500m
1.51.79 KLASSEN Cindy CAN SLC 051120 1
1.51.85 Klassen ( 2) Calgary 060319 1
1.52.38 WÜST Ireen NED Calgary 070303 1
1.52.71 Klassen ( 3) Calgary 060122 1
1.52.71 Wüst ( 2) SLC 070308 1
1.52.75 NESBITT Christine CAN SLC 071110 1
1.52.75 Nesbitt ( 2) Calgary 071117 1
1.52.77 Nesbitt ( 3) SLC 091212 1
1.53.09 FRIESINGER Anni GER Calgary 071117 2
1.53.18 GROVES Kristina CAN Calgary 071117 3
Zeg het maar.
Hmm. Zo dichtbij zat Nesbitt bij die 1000m? Nou, punt is duidelijk nu denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 21:58 schreef Arcee het volgende:
Beste tijden ooit 1000m
1.13.11 KLASSEN Cindy CAN Calgary 060325 1
1.13.36 NESBITT Christine CAN SLC 091213 1
1.13.46 Klassen ( 2) Calgary 060324 1
1.13.47 SIMIONATO Chiara ITA SLC 071111 1
1.13.49 FRIESINGER Anni GER Calgary 071118 1
1.13.71 Friesinger ( 2) SLC 071111 2
1.13.83 WITTY Christine USA S L C 020217 1
1.13.83 WÜST Ireen NED SLC 070311 1
1.13.86 Wüst ( 2) Calgary 070302 1
1.13.86 Friesinger ( 3) SLC 090306 1
Beste tijden ooit 1500m
1.51.79 KLASSEN Cindy CAN SLC 051120 1
1.51.85 Klassen ( 2) Calgary 060319 1
1.52.38 WÜST Ireen NED Calgary 070303 1
1.52.71 Klassen ( 3) Calgary 060122 1
1.52.71 Wüst ( 2) SLC 070308 1
1.52.75 NESBITT Christine CAN SLC 071110 1
1.52.75 Nesbitt ( 2) Calgary 071117 1
1.52.77 Nesbitt ( 3) SLC 091212 1
1.53.09 FRIESINGER Anni GER Calgary 071117 2
1.53.18 GROVES Kristina CAN Calgary 071117 3
Zeg het maar.
ohh.... ehm, ja, dan is het misschien wel verstandig om wat slaap te pakkenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
euh is wel weinig hoor
zit nog in mijn proeftijd, dus wel goed voor de dag komen zegmaar
Ik denk dat ie anders alsnog in een PR over de finish was gekomen.quote:
Ik wou het net zeggen, dat record is ook fabelachtig.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat verschil tussen Davis en de rest is echt enorm...
1 1 USA Shani Davis 13- 8-1982 1.41,04 11-12-2009 Salt Lake City
2 2 CDN Denny Morrison 8- 9-1985 1.42,01 14- 3-2008 Calgary
hehequote:
Nog een keerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:00 schreef franklop het volgende:
Herbert met zijn Adam Hansentis geen wielrennen
toen hersman het zeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |