Pakken zijn nu weer verbeterd en nieuw materiaal, dus die strips niet echt meer nodig.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Waar zijn die strips trouwens? Niks meer van gehoord...
das wel slim..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb vandaag een middag dutje gedaan zodat ik wat langer kan opblijven
Was gewoon een hoax, door de overgang naar de klapschaats kon je toen van alles hoaxen om mensen te doen geloven dat iets werkte. Het zou de lucht op een bepaalde manier breken, blijft een mooi verhaalquote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar zijn die strips trouwens? Niks meer van gehoord...
Volgensmij heb ik ze laatst nog ergens gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was gewoon een hoax, door de overgang naar de klapschaats kon je toen van alles hoaxen om mensen te doen geloven dat iets werkte. Het zou de lucht op een bepaalde manier breken, blijft een mooi verhaal
Buitenlandse schaatsers die het bij de Nederlanders zagen en vervolgens zelf met papier en een schaar aan de slag gingenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was gewoon een hoax, door de overgang naar de klapschaats kon je toen van alles hoaxen om mensen te doen geloven dat iets werkte. Het zou de lucht op een bepaalde manier breken, blijft een mooi verhaal
7 uur beginnen.... 4 uur slaap is toch voldoende?quote:
de 1.500 tijd van klassen zal er eerder aan gaan dan die op de 1.000 (1.13,11 geloof ik?)quote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef Norrage het volgende:
Ik wil nog even zeggen Wust![]()
Jammer dat ze niet nog ietsje sneller kon voor een WR...maar goed, die legendarische tijd van Klassen mag van mij ook wel eeuwig blijven staan
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bestaat die nog? Jaar of 13 terug (Nagano 98) was ik daar vaste bezoeker. Wel echte diehards, urenlang discussies over strips op de pakken.
Ja, ik heb dit jaar ook nog Nederlanders met strips gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik ze laatst nog ergens gezien.
Ja maar de 1000m heeft minder waarde dan de 1500quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
de 1.500 tijd van klassen zal er eerder aan gaan dan die op de 1.000 (1.13,11 geloof ik?)
Nah... nee, voor mij nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef ETA het volgende:
[..]
7 uur beginnen.... 4 uur slaap is toch voldoende?
Ja, die 1000 tijd is wel zieker misschien nog ja...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
de 1.500 tijd van klassen zal er eerder aan gaan dan die op de 1.000 (1.13,11 geloof ik?)
Ik denk van niet. Wüst in bloedvorm bleef er nog bijna een seconde boven.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
Dicht? Een volle seconde erboven!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef DeeBee het volgende:
Als je ziet hoe dicht Wust nu komt (nou ja, redelijk dicht...) in een allround toernooi, dan is die tijd toch wel haalbaar nog...
ik kijk nu al uit naar haar slotrondes straksquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Wüst in bloedvorm bleef er nog bijna een seconde boven.
Klassen rijdt trouwens best goed. Het lijkt of ze niet eens half zo hard gaat als in 2005/2006, maar ze rijdt vooralsnog toch een mooi klassement (5e).
Maar relatief gezien zullen ze volgende week meer boven WR op 1.000 zitten dan op 1.500.. die 1.13,11 is echt abnormaal hardquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het was wel de vierde tijd ooit van Wüst.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar de 1000m heeft minder waarde dan de 1500En ik zie een Nesbitt die ergens een uitschieter maakt eerder die 1000m benaderen dan de 1500...
Bloedvorm is een beladen term in de sportquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik háát die vent inderdaad. Stomme grapjes, stomme opmerkingen, stomme stem, stomme vragen. Gat-ver-damme.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
Goh wat is die Maalderink ook weer een ontzettende flapdrol, bah bah.
ik denk geen 1, zijn maar zes rittenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Norrage het volgende:
Wel chill, kan nog net de 5k van de vrouwen straks meemaken. Die zal wel iets van na twaalven afgelopen zijn (1 dweilpauze maar mag ik hopen??)
In de tour is het nog erger. Dat verhaal over Voeckler kan ik inmiddels wel dromen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom vertelt Herbert altijd dezelfde verhaaltjes over bepaalde schaatsers als een dag eerder
dat is wel duidelijk danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik háát die vent inderdaad. Stomme grapjes, stomme opmerkingen, stomme stem, stomme vragen. Gat-ver-damme.
Oh maar 6, natuurlijk. Ik ging uit van 8. Chill, gewoon normale bedtijd voor mij danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ik denk geen 1, zijn maar zes ritten
Ook altijd dat semi-spannend maken van wie de 10 mag rijden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom vertelt Herbert altijd dezelfde verhaaltjes over bepaalde schaatsers als een dag eerder
Nou, bij de vrouwen was het niet zo boeiend, maar nu moet Rotteveel wel even z'n best doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ook altijd dat semi-spannend maken van wie de 10 mag rijden.
Dat moet m sowieso wel lukken, maar hij moet eigenlijk gewoon een flink PR rijden.quote:
0.8 seconde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |