ik kijk nu al uit naar haar slotrondes straksquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Wüst in bloedvorm bleef er nog bijna een seconde boven.
Klassen rijdt trouwens best goed. Het lijkt of ze niet eens half zo hard gaat als in 2005/2006, maar ze rijdt vooralsnog toch een mooi klassement (5e).
Maar relatief gezien zullen ze volgende week meer boven WR op 1.000 zitten dan op 1.500.. die 1.13,11 is echt abnormaal hardquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het was wel de vierde tijd ooit van Wüst.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar de 1000m heeft minder waarde dan de 1500En ik zie een Nesbitt die ergens een uitschieter maakt eerder die 1000m benaderen dan de 1500...
Bloedvorm is een beladen term in de sportquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik háát die vent inderdaad. Stomme grapjes, stomme opmerkingen, stomme stem, stomme vragen. Gat-ver-damme.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
Goh wat is die Maalderink ook weer een ontzettende flapdrol, bah bah.
ik denk geen 1, zijn maar zes rittenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Norrage het volgende:
Wel chill, kan nog net de 5k van de vrouwen straks meemaken. Die zal wel iets van na twaalven afgelopen zijn (1 dweilpauze maar mag ik hopen??)
In de tour is het nog erger. Dat verhaal over Voeckler kan ik inmiddels wel dromen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom vertelt Herbert altijd dezelfde verhaaltjes over bepaalde schaatsers als een dag eerder
dat is wel duidelijk danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik háát die vent inderdaad. Stomme grapjes, stomme opmerkingen, stomme stem, stomme vragen. Gat-ver-damme.
Oh maar 6, natuurlijk. Ik ging uit van 8. Chill, gewoon normale bedtijd voor mij danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ik denk geen 1, zijn maar zes ritten
Ook altijd dat semi-spannend maken van wie de 10 mag rijden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom vertelt Herbert altijd dezelfde verhaaltjes over bepaalde schaatsers als een dag eerder
Nou, bij de vrouwen was het niet zo boeiend, maar nu moet Rotteveel wel even z'n best doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ook altijd dat semi-spannend maken van wie de 10 mag rijden.
Dat moet m sowieso wel lukken, maar hij moet eigenlijk gewoon een flink PR rijden.quote:
0.8 seconde.quote:
Als Rotteveel de 10km niet rijdt, dan draait de wereld ook gewoon door hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, bij de vrouwen was het niet zo boeiend, maar nu moet Rotteveel wel even z'n best doen.
Ruim 2 seconden, that's the shit!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat moet m sowieso wel lukken, maar hij moet eigenlijk gewoon een flink PR rijden.
De 1000m spreekt gewoon minder aan, dat is het ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef DeeBee het volgende:
0.8 seconde.
En ja, dat is misschien een eeuwigheid, maar als Wust dit vast zou houden qua vorm en er nu WK afstanden zou volgen in Salt Lake of zo denk ik dat ze ook een 1:51 misschien kan rijden... Maar het is er nog wel ver vanaf, maar de laatste jaren heeft ongeveer niemand een 1:13 gereden...
En Wust zit op de 1000 meter 0.72 boven het WR met d'r NR en op de 1500 meter 'maar' 0.59...dus die tijd op de 1000 is sick ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |