Dan is ze in mijn ogen wereldkampioen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Sablikova een lage 1:54 rijden?
Ik denk 1.53 (hoog).quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat Sablikova een lage 1:54 rijden?
Dat lijkt mij ook voldoende.quote:
Dat moet toch gaan lukkenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef Bruce117 het volgende:
15 seconde is een flinke voorsprong op de 5km
quote:
Leenstra is ook geen stayerkoninginquote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef Ericr het volgende:
Leenstra moet het podium kunnen halen, Nesbitt gaat gevloerd worden op de 5K.
Ja zucht...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef Felagund het volgende:
Herbert moet zijn mond houden, Wust heeft een grote kans om wereldkampioen te worden.
Nesbitt zou moeten kunnen. Sablikova wordt lastig.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef ETA het volgende:
wat denken we over Leenstra, kans op medaille? Lijkt me lastig om Nesbitt en Sablikova voor te blijven.
Het vreemde is dat hij Wust in Colalbo wel grote kansen toedichtte en toen stond Sablikova geloof ik nog voor.quote:
Dit is Frank Snoeks, maar in Collalbo was het 12 seconden en redde ze ht op 1 seconde net na net niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het vreemde is dat hij Wust in Colalbo wel grote kansen toedichtte en toen stond Sablikova geloof ik nog voor.
ze reed wel een PR gister op de 3km. Haar PR op de 5km is bijna 10s sneller dan Leenstra. Dat plus de 9 seconde van nu, wordt lastig ben ik bang.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nesbitt zou moeten kunnen. Sablikova wordt lastig.
Toen was Sablikova nog niet zo goed (op de langere afstanden), maar Wust is sinds die tijd ook goed verbeterd op de langere afstanden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dit is Frank Snoeks, maar in Collalbo was het 12 seconden en redde ze ht op 1 seconde net na net niet.
Precies...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef ETA het volgende:
[..]
ze reed wel een PR gister op de 3km. Haar PR op de 5km is bijna 10s sneller dan Leenstra. Dat plus de 9 seconde van nu, wordt lastig ben ik bang.
Ik had het over het EK van dit jaarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Toen was Sablikova nog niet zo goed (op de langere afstanden), maar Wust is sinds die tijd ook goed verbeterd op de langere afstanden.
dat verwacht ik ook. Maar zou natuurlijk fantastisch zijn als Leenstra het luktquote:Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies...
1. Wust
2. Sablikova
3. Nesbitt
Dat zeker niet maar wel meer een doorbijter dan Nesbitt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leenstra is ook geen stayerkoningin
Dat is de schaatsmailingslist van RTL boulevard?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en via de schaatsmailinglist geruchten dat Leenstra een relatie met Anesi heeft.
dat is geen gerucht hoor. Dat is al zeker 1 jaar zoquote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en via de schaatsmailinglist geruchten dat Leenstra een relatie met Anesi heeft.
Niet eens, van yahoo.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is de schaatsmailingslist van RTL boulevard?
ach, dat begrijpen ze morgen wel!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef roos85 het volgende:
ooh wat spannend! wil graag kijken, maar heb morgen vroege dienst
je moet er wat voor over hebben. Een dag met dikke wallen onder de ogen moet kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef roos85 het volgende:
ooh wat spannend! wil graag kijken, maar heb morgen vroege dienst
Ja, ik ben na de discussies rond annemarie thomas het contact met het roddelcircuit wat kwijtgeraakt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is geen gerucht hoor. Dat is al zeker 1 jaar zo
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
15,5 seconden in deze vorm, dat moet Wust gewoon kunnen houden.
allangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |