Jij was altijd zo tegen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan we weer tinychatten?
http://tinychat.com/onz-radio
Ben ik ook.quote:
Ja, moet vooral iedereen naar de chat gaan. Dan word het nog erger dood hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Mn halve craptop loopt vast door de TC. Maar hier is het ook maar dood.
Nee sukkeltje ik bedoel dat er geen vaste room is. Ik heb er inmiddels al een stuk of 4 voorbij zien komenquote:
nouja, en onzinradio is makkelijker dan onz-radioquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sukkeltje ik bedoel dat er geen vaste room is. Ik heb er inmiddels al een stuk of 4 voorbij zien komen
Je klikt op de link!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, en onzinradio is makkelijker dan onz-radio
link klikken is niet moeilijk, maar link typen is lastigerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je klikt op de link!
Wat de neuk is daar moeilijk aan.
Ohh oke.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wil ik ookMaar dat komt omdat het leven anders gegaan is dan ik in de planning had staan dit jaar
Dus?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef _Fanta het volgende:
dj draai us wa toffe platen, iedereen verhuist naar tinychat
Klopt ja, in Utrecht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar dan niet die in hilversum neem ik aan?
Is het ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik zoek niet te tabben, is veel hendiger als iedereen op forum blijft
Blijkbaar niet, heb net ¤10,- gedoneerd....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef -Datdus- het volgende:
Update die donatiemeter automatisch?
ah dan is het goed!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar dat staat geheel los van de muziek
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef -Datdus- het volgende:
Pas na het huwelijk he?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt zo'n nummer dat je gewoon onderuitgezakt in de bank moet zitten en wegspacen![]()
Of seks hebben tijdens
Luna is maan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef _Fanta het volgende:
versta er alleen geen fuk van wat ze zingen, maar vind wel heel mooi liedje!
Ik heet geen naatjequote:
onderuitgezakt sex hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt zo'n nummer dat je gewoon onderuitgezakt in de bank moet zitten en wegspacen![]()
Of seks hebben tijdens
je hebt problemen met mn jingle?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan geen goede wma converters vinden... Iemand een goede?
Nah seks moet wild en ruig en hardquote:
Dan kijk je op het rooster, ik ken het rooster niet uit mn hoofdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Beach het volgende:
Hupsje waren er nou nog tijden open voor morgen?
Ik heb wel zin om een half uurtje te gaan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah seks moet wild en ruig en hard
Ik dacht dat je iets anders wilde voorstellenquote:
Omaseks doen we wel als we de 60 gepasseerd zijnquote:
En Twente weer gewonnen en PSV staat weer voorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Had 3-2 moeten blijven.
Kan je geen uurtje pakken?quote:
Precies.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omaseks doen we wel als we de 60 gepasseerd zijn
Wat dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders wilde voorstellen
Maar dansen is ook goed![]()
![]()
![]()
![]()
is ook lekker op zn tijd, maar ik vind het ook heerlijk om zo us lekker er bij te gaan liggen met mn handen achter mn hoofd en dat zij zo allemaal geile handelingen bij mij verrichtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah seks moet wild en ruig en hard
Ik ben inmiddels op het punt dat ik gewoon ruig uit elkaar getrokken wil wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is ook lekker op zn tijd, maar ik vind het ook heerlijk om zo us lekker er bij te gaan liggen met mn handen achter mn hoofd en dat zij zo allemaal geile handelingen bij mij verricht
geniet nogsteeds van de muziek!
Okay.quote:
sta je al lang droog jah?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels op het punt dat ik gewoon ruig uit elkaar getrokken wil worden
Ja, al maandenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels op het punt dat ik gewoon ruig uit elkaar getrokken wil worden
Haha, wat eervol van jequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik stel altijd alleen nette dingen voor!Voordat je het weet leest dasjonny mee
Zeg niet dat we verloren hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
Nu ben ik heel verdrietig.............![]()
![]()
![]()
Wie wil een knuffel geven en troosten?![]()
![]()
![]()
![]()
Sorryquote:
3 weken lang Finalsquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw looks passen echt totaal niet bij je nickname en ui.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, dus jij bent van de one night stands?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
3 weken lang Finals
Volgende week examens..Dus ik zal nog even meoten volhouden
Nee, ik moet het doorkrijgen van Mono en dan kan ik het aanpassenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef -Datdus- het volgende:
Dit wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw looks passen echt totaal niet bij je nickname en ui.
Dat ben ik echt volledig met je eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben trots op jequote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom?
Komt wel goed schatje*geeft knuffel*
Gelijkspel tegen Willem II. Mijn leven is voorbij. Ik wil zelfmoord plegen. Mijn leven is niks meer waard.quote:
Nee, dat valt reuze meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent van de one night stands?
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry![]()
Soms heb je die behoefte gewoon. Van die seks die je weken later nog voelt.
Niet hatenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je zei nog even volhouden vanwege finals, dus klinkt alsof je geen vast persoon hebt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, dat valt reuze mee
hoe kom ej daar bij?
Ik haat niet. Ik constateer een feitquote:
Oh gelukkigquote:
kut zegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Gelijkspel tegen Willem II. Mijn leven is voorbij. Ik wil zelfmoord plegen. Mijn leven is niks meer waard.
nee, die heeft me gedumpt 3 weken geledenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat je zei nog even volhouden vanwege finals, dus klinkt alsof je geen vast persoon hebt.
quote:
En duurt waarschijnlijk nog wel een aantal jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ohja wacht, dat wist ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, die heeft me gedumpt 3 weken geleden
Red mij van deze ondergang. Zware tijden hier.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En duurt waarschijnlijk nog wel een aantal jaar![]()
Ooit erover nagedacht waarom adam & eva een navel hebben?I lol'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
is maar spelletje man, neem het nie al te zwaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Red mij van deze ondergang. Zware tijden hier.
ach, ik zit er niet zo mee... De reden waarom verbaads me nog altijd thoughquote:
Ik zei al 'Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Red mij van deze ondergang. Zware tijden hier.
Vertel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ach, ik zit er niet zo mee... De reden waarom verbaads me nog altijd though
Je vergeet de roosviceequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zei al 'Komt wel goed schatje*geeft knuffel*'
Hoe kan ik verder nog helpen
Verbaastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ach, ik zit er niet zo mee... De reden waarom verbaads me nog altijd though
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En duurt waarschijnlijk nog wel een aantal jaar![]()
Ooit erover nagedacht waarom adam & eva een navel hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Warm en met slagroomquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb geen roosvicee![]()
Hij mag wel chocolademelk
\quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat ben ik echt volledig met je eens![]()
[..]
Ik ben trots op je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je begint me zwaar te irriteren, Merelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Verbaast![]()
Ach ja, niet druk om maken, het is verleden tijdEn vaak als je niet zoveel meer voor iemand voelt, dan ga je naar een reden daarvoor zoeken en komen de meest vreemde dingen eruit.
En mijn reactie was nietquote:
spuit huppelmuts helemaal onder de slagroom, hihiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Warm en met slagroom![]()
De slagroom hoeft niet per se op de chocomelk tho
Lul je hier maar eens uitquote:
Met aardbeien ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Warm en met slagroom![]()
De slagroom hoeft niet per se op de chocomelk tho
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zie ik die eerste spoiler nu pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dansje alleen maar doen dan maar?
Daarvoor moeten we ook een afspraak makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Wel! We mogen wel dansen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lul je hier maar eens uit
[..]
Met aardbeien ?
[..]
Dansje mag ook niet?![]()
![]()
Ik twijfel tussen nomnomnom en sopsopsopquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lul je hier maar eens uit
[..]
Met aardbeien ?
[..]
Dansje mag ook niet?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoe weet je dat adam en eva een navel hadden?quote:quote:[..]
Met aardbeien ?
[..]
Dansje mag ook niet?![]()
Hoe weet jij dat dat wat in de bijbel staat echt is?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat adam en eva een navel hadden?
[..]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ondermiddels![]()
de nieuwe brank
[b]AirwiN schreef [/b]
Sowwiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je begint me zwaar te irriteren, Merel
jaja, Ik volg je volkomen!![]()
Je volt meIk ga voor nomnomnomquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen nomnomnom en sopsopsopOmdat schilderijen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat adam en eva een navel hadden?
[..]
En die stammen uit dezelfde tijd als de bijbel, dus moet wel even waar zijn.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
ca 69 schrijvers, die allemaal hetzelfde fenomeen beschrijven. Dat is toch wat anders dan bijvoorbeeld een Mohammed die in zijn eentje een boek schrijft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat wat in de bijbel staat echt is?![]()
Oh dus dan is het waar?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ca 69 schrijvers, die allemaal hetzelfde fenomeen beschrijven. Dat is toch wat anders dan bijvoorbeeld een Mohammed die in zijn eentje een boek schrijft.
ca duizenden mensen die allemaal schrijven en vertellen over marsmannetjes die landen.
Dus dat moet wel waar zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sowwie![]()
Je volt me
[..]
Ik ga voor nomnomnom
[..]
Omdat schilderijen.
En die stammen uit dezelfde tijd als de bijbel, dus moet wel even waar zijn.Jezus wordt ook afgebeeld als een man met blauwe ogen en lang haar
Maar dat is helemaal geen joods uiterlijk.
![]()
true, er zal idd wel het 1 en ander waar zijn wat in de bijbel beschreven word. maar denk lang nie alles toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ca 69 schrijvers, die allemaal hetzelfde fenomeen beschrijven. Dat is toch wat anders dan bijvoorbeeld een Mohammed die in zijn eentje een boek schrijft.![]()
Klopt jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus dan is het waar?
ca duizenden mensen die allemaal schrijven en vertellen over marsmannetjes die landen.
Dus dat moet wel waar zijn
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Daarom, onzin !quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jezus wordt ook afgebeeld als een man met blauwe ogen en lang haar
Maar dat is helemaal geen joods uiterlijk.
Ga je mee bijbel bashen ?quote:Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Ik heb ze gezienquote:![]()
Daar ben ik nog steeds heilig van overtuigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, onzin !
[..]
Ga je mee bijbel bashen ?![]()
Ik ga echt straks zo heerlijk slapenquote:![]()
Diepe coma gewoon.
Omdat het kan![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
ik de bijbel staat ook dat je geen sex voor huewelijk mag hebbe, daar zie ik de meerwaarde nogsteeds nie echt van in![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien![]()
Daar ben ik nog steeds heilig van overtuigd.HahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeujquote:
Eigenlijk heb ik er zelf niet zoveel zin meer in
Er wordt inderdaad veel gediscussieerd over het begin, want als voor god 1 dag 1000 jaar is en omgekeerd, dan zou god de aarde ook in 6000 jaar geschapen hebben. Dat soort theoriën. En door de overlevering kan natuurlijk het een en ander overdreven zijn, het alom bekende doorfluisterspel, waarbij de een begint met een verhaal en dan eindigt de ander met een zeer overdreven heldhaftig verhaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
true, er zal idd wel het 1 en ander waar zijn wat in de bijbel beschreven word. maar denk lang nie alles toch?![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:01 schreef _Fanta het volgende:
ik de bijbel staat ook dat je geen sex voor huewelijk mag hebbe, daar zie ik de meerwaarde nogsteeds nie echt van in
Eggs ik blijf juist wakker voor je show![]()
Heerlijke muziek, heb er alleen de ballen verstand van dus kan geen verzoekjes doen
[b]AirwiN schreef [/b]
En de dino's dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad veel gediscussieerd over het begin, want als voor god 1 dag 1000 jaar is en omgekeerd, dan zou god de aarde ook in 6000 jaar geschapen hebben. Dat soort theoriën. En door de overlevering kan natuurlijk het een en ander overdreven zijn, het alom bekende doorfluisterspel, waarbij de een begint met een verhaal en dan eindigt de ander met een zeer overdreven heldhaftig verhaal.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef -Datdus- het volgende:
Wat is er trouwens mis met mainstream?![]()
Ik kwam er een paar dagen geleden ook achter wat zn username betekendequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
TT
Duurde even voordat ik hem begreep
Ik voelde me zo traag
Pirania kreunquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
ik was al verliefd op flippiees uiterlijk en innerlijk, maar nu ben ik ook nog verliefd op haar stem![]()
![]()
![]()
Ik gisterenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kwam er een paar dagen geleden ook achter wat zn username betekende
Ik voelde me zo traag![]()
![]()
hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
Geniaal welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik voelde me zo traag
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat meen je toch niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
Haha dan ben ik dus niet de enigequote:
Zeker jaquote:
Jawelquote:
Ze zijn nog jong, laat zequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
volgens de bijbel had god toch de aarde in 6 dagen geschapen en de 7de dag (zondag) had hij rust. ofzoiets? kweet het ook nie man. maar ik denk wel dat er veel waarheden in de bijbel staan die deze tijd nogsteeds gelden. al ben ik zelf ook nie echt gelovig ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad veel gediscussieerd over het begin, want als voor god 1 dag 1000 jaar is en omgekeerd, dan zou god de aarde ook in 6000 jaar geschapen hebben. Dat soort theoriën. En door de overlevering kan natuurlijk het een en ander overdreven zijn, het alom bekende doorfluisterspel, waarbij de een begint met een verhaal en dan eindigt de ander met een zeer overdreven heldhaftig verhaal.![]()
![]()
Waarom had god een rustdag nodig, hij was toch oppermachtig?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
volgens de bijbel had god toch de aarde in 6 dagen geschapen en de 7de dag (zondag) had hij rust. ofzoiets? kweet het ook nie man. maar ik denk wel dat er veel waarheden in de bijbel staan die deze tijd nogsteeds gelden. als ben ik zelf ook nie echt gelovig ofzo![]()
![]()
Rotiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef -Datdus- het volgende:
Morgen roti eten.Nu honger hebben.
![]()
![]()
Heloef en Viro komen wel even langs.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef -Datdus- het volgende:
Morgen roti eten.Nu honger hebben.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom had god een rustdag nodig, hij was toch oppermachtig?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Mainstream is voor normale mensen... en ik heb nog nooit gehoord dat ik normaal ben, dus dat past niet echt bij mij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef -Datdus- het volgende:
Wat is er trouwens mis met mainstream?Lambo of Rekt![]()
En ik ben nog vrij bleu op dat gebied, dus denk er ook niet gelijk aanquote:![]()
Er staat niet dat Hij die nodig had, Hij nam er gewoon éénquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom had god een rustdag nodig, hij was toch oppermachtig?![]()
![]()
Naatje, het is een beetje dood op mijn Christentopic. Na jouw reactie heulemaal niks.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Hij had de mens geschapen naar zijn beeld, jij bent toch ook wel eens moe, boos of verdrietig? Hij dus ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
... Ik zou best normaal willen zijn zeikerdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mainstream is voor normale mensen... en ik heb nog nooit gehoord dat ik normaal ben, dus dat past niet echt bij mij.![]()
![]()
jah in de bijbel word de 7de dag als een rustdag gezien, het fijne weet er ook nie van eerlijk gezegt. en wat ik helemaal jammer vind ik dat mensen zich in kleinere plaatsen nogsteeds zondag als een rustdag zien en dat er geen kut open is danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
![]()
Hier ben ik, het is Ragboer en het is gewoon spongel.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
Hier ben ik, het is Ragboer en het is gewoon spongel.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Heey man!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
Hier ben ik, het is Ragboer en het is gewoon spongel.![]()
![]()
quote:Ghello.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Zij is leuk.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Waarom staat er een film met steven seagal op?
Nee wacht
Waarom zenden ze überhaupt nog films met hem uit
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik leef voor GOA.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:13 schreef -Datdus- het volgende:
Je weet wel veel van je muziek eggs daarvoor een dikke.Lambo of Rekt![]()
Spacende tjoeloes.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ja echt?quote:
Dat is op zich wel heel extreem, of heb ik dat mis en vat ik het verkeerd op?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zei de nerdquote:![]()
Grapje toch
[b]AirwiN schreef [/b]
Kwart over 5 's ochtends heeft Eggs nog tijd voor een discussie...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt?
Dat is op zich wel heel extreem, of heb ik dat mis en vat ik het verkeerd op?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Lijk ik op een nerd dan?quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
GOA vernoemd naar de deelstaat goa waar het ontstaan is. Zeg ik het zo goed?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef Franneh het volgende:
Hoe noem je deze muziek ik ben hier niet in thuis.![]()
Dan hoop ik al op 1 oor te liggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kwart over 5 's ochtends heeft Eggs nog tijd voor een discussie...
Je past gewoon niet bij je UI en nicknamequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah oke, thanks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
GOA vernoemd naar de deelstaat goa waar het ontstaan is. Zeg ik het zo goed?
Ik vind het wel wat hebben.![]()
![]()
Niet haten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hoop ik al op 1 oor te liggen
[..]
Je past gewoon niet bij je UI en nicknameUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ik vind jou ook wel wat hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ah oke, thanks.
Ik vind het wel wat hebben.
Lambo of Rekt![]()
Ik vind dat myraela niet bij haar stem past.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hoop ik al op 1 oor te liggen
[..]
Je past gewoon niet bij je UI en nickname![]()
![]()
Ik vind dat.. ik weet niet hoe ze klinkt eigenlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind dat myraela niet bij haar stem past.
was een Kwootvaalquote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Doe ik niehieeeeeeetttttquote:
Ik ben het aan het verwerken
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind dat myraela niet bij haar stem past.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb een pigmentsziekte. Daarom lijk ik ook niet op mijn UI. Michael Jackson ziet er toch ook niet uit als een neger? Waarom dan haten?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Luister de jingles.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind dat.. ik weet niet hoe ze klinkt eigenlijkKutnummer, slotje!
![]()
Welke pigmentziekte precies?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een pigmentsziekte. Daarom lijk ik ook niet op mijn UI. Michael Jackson ziet er toch ook niet uit als een neger? Waarom dan haten?
Had de muziek even uitgezet omdat hoofdpijn en luister nu van die lekkere relaxte spaanstalige muziekquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Luister de jingles.Kutnummer, slotje!
Ga je ook je neus laten verbouwen en een pretpark bouwen waar je dan gaat wonen en een aap als huisdier nemen en kleine jochies verkrachten?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een pigmentsziekte. Daarom lijk ik ook niet op mijn UI. Michael Jackson ziet er toch ook niet uit als een neger? Waarom dan haten?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
Zie hier een geschikte ui voor ragboer.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vertiligoquote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Niet haten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is m precies jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]okequote:Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
IK MOEST ECHT ZO HARD LACHEN DAT MN HOND ERVAN SCHROKquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat zei ik?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK MOEST ECHT ZO HARD LACHEN DAT MN HOND ERVAN SCHROK
Ik welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Niet op mij haten, ik kan ook kwaliteitstopics maken: De criminelen van FOK!?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Jullie moeten het vanavond zonder Patje doen, mijn buik is ernstig kapot dus ga zo slapen. Of ja proberen te slapen
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Snakenklapperrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie moeten het vanavond zonder Patje doen, mijn buik is ernstig kapot dus ga zo slapen. Of ja proberen te slapenUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Wat is er met je buik dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie moeten het vanavond zonder Patje doen, mijn buik is ernstig kapot dus ga zo slapen. Of ja proberen te slapen![]()
Awhquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie moeten het vanavond zonder Patje doen, mijn buik is ernstig kapot dus ga zo slapen. Of ja proberen te slapen![]()
Beterschap
Denk buikgriepquote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
trusten kerel, en beterschap he!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
![]()
Beterschapquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
![]()
Ik ga mij 7000e post niet in dit topic doen. Het zit hier vol haters.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Oh noes!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie moeten het vanavond zonder Patje doen, mijn buik is ernstig kapot dus ga zo slapen. Of ja proberen te slapen
Slaap lekker lieverd
[b]AirwiN schreef [/b]
maar je ziet er gewoon schattig uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:25 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga mij 7000e post niet in dit topic doen. Het zit hier vol haters.
Is niet negatief hoor
Danku allemaal
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
We haten nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:25 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga mij 7000e post niet in dit topic doen. Het zit hier vol haters.
[b]AirwiN schreef [/b]
haters waar? je behoort bij de inboedel hiero, dus vin ook dat je 7000ste post hier moet maken gewoon!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:25 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga mij 7000e post niet in dit topic doen. Het zit hier vol haters.![]()
![]()
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haters waar? je behoort bij de inboedel hiero, dus vin ook dat je 7000ste post hier moet maken gewoon!![]()
Mijlpalen in dit topic
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet het, ik schaam mequote:![]()
Misschien moet ik even gaan minderen
Iemand zin om te skypen zodat ik niet hoef te fokken?![]()
haha is zei toenstrak magic muschrooms, maar bdoelde dus infected muchrooms, die hebbe ook paar goede goa platen!![]()
![]()
En waar zou ik je dan mee moeten vervelen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik schaam me![]()
Misschien moet ik even gaan minderen
Iemand zin om te skypen zodat ik niet hoef te fokken?![]()
![]()
Nog maar een half uurtje![]()
Of blijft rock weer op bed liggen
[b]AirwiN schreef [/b]
Infected Mushroom - Heavyweightquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef _Fanta het volgende:
haha is zei toenstrak magic muschrooms, maar bdoelde dus infected muchrooms, die hebbe ook paar goede goa platen!![]()
![]()
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En waar zou ik je dan mee moeten vervelen?![]()
Daarom zei ik ook skype, dan praat ik alsnog met fokkers, maar heb ik geen bizar hoge postcount
Dat was ook mijn strategie naquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Daarom zei ik ook skype, dan praat ik alsnog met fokkers, maar heb ik geen bizar hoge postcountIk heb trouwens niet eens jouw skype!quote:1. 607 -Datdus-![]()
Neequote:
Ook hoogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat was ook mijn strategie na
[..]
Ik heb trouwens niet eens jouw skype!![]()
Wil je m dan ?Wasmachines leven langer met Calgon *ping*![]()
Zit ik te zoeken in Exodus, staat het in JobFaalgristen dat ik er ben op het gebied van de bijbel
![]()
Anyhow, huppel, jouw vraag over de dino, het volgende:
Job 40
25 Kun jij met een haak de krokodil op de kant trekken
en zijn tong met een touw beteugelen?
In de NBV staat dit. Maar dit is een verkeerde vertaling, want elke krokodillenvanger kan jou zeggen dat je een krokodil op de kant kan trekken door een touw om zijn mond te beteugelen.
In de statenvertaling echter, en tevens ook in de nieuwe statenvertaling, wordt gesproken over een Leviathan en tevens ook over de Behemoth:
link
In de bijbelse kringen wordt besproken dat dit wellicht een dino zou kunnen zijn. Want zeg nou zelf, als jij iemand wilt overtuigen van de pracht van je schepping (want dat is dit), dan laat je toch geen krokodil zienEn dan ga je die krokodil toch ook niet omschrijven als een onvangbaar beest? Iedereen kan krokodillenleer maken. Kortom, de NBV is een faalvertaling.
Daarnaast spreekt de lokale bevolking van Afrika over beesten die de stroming van een rivier tegenhouden, wat staat hier over de Behemoth? Juist:
Job 40:18
Zie, als de rivier wild wordt, beeft hij niet;
hij blijft kalm wanneer de Jordaan opbruist tegen zijn bek.
En, in de middeleeuwen zijn heldhaftige verhalen over draken die vuurspuwen, nu zijn de meeste verhalen natuurlijk sprookjes, maar deze zijn ook ten dele waar. Want bedenk, de term dinosauriër komt nog niet voor in de Middeleeuwen, maar is pas rond deze tijd bedacht toen men skeletten vond.
Ook indianen die ca 3200 v Chr leefden hebben schilderingen gemaakt van iets wat voor ons heel erg op dino's lijkt. En het gekke is, er zijn ook op australië schilderingen van een soortgelijke strekking gevonden.
Andere theorie over de dino's is dat deze tijdens de zondvloed zijn gestorven, maar die theorie vind ik wat makkelijk.![]()
Best.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ook hoog![]()
Wil je m dan ?![]()
volgens mij ging het allang niet meer over geloof hiero?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Zit ik te zoeken in Exodus, staat het in JobFaalgristen dat ik er ben op het gebied van de bijbel
![]()
Job 40
In de NBV staat dit. Maar dit is een verkeerde vertaling, want elke krokodillenvanger kan jou zeggen dat je een krokodil op de kant kan trekken door een touw om zijn mond te beteugelen.
In de statenvertaling echter, en tevens ook in de nieuwe statenvertaling, wordt gesproken over een Leviathan en tevens ook over de Behemoth:
http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Job+40:10-28;+job+41&id42=1&id47=1&id37=1&l=nl&set=10
In de bijbelse kringen wordt besproken dat dit wellicht een dino zou kunnen zijn. Want zeg nou zelf, als jij iemand wilt overtuigen van de pracht van je schepping (want dat is dit), dan laat je toch geen krokodil zienEn dan ga je die krokodil toch ook niet omschrijven als een onvangbaar beest? Iedereen kan krokodillenleer maken. Kortom, de NBV is een faalvertaling.
Daarnaast spreekt de lokale bevolking van Afrika over beesten die de stroming van een rivier tegenhouden, wat staat hier over de Behemoth? Juist:
En, in de middeleeuwen zijn heldhaftige verhalen over draken die vuurspuwen, nu zijn de meeste verhalen natuurlijk sprookjes, maar deze zijn ook ten dele waar. Want bedenk, de term dinosauriër komt nog niet voor in de Middeleeuwen, maar is pas rond deze tijd bedacht toen men skeletten vond.
Ook indianen die ca 3200 v Chr leefden hebben schilderingen gemaakt van iets wat voor ons heel erg op dino's lijkt. En het gekke is, er zijn ook op australië schilderingen van een soortgelijke strekking gevonden.
Andere theorie over de dino's is dat deze tijdens de zondvloed zijn gestorven, maar die theorie vind ik wat makkelijk.![]()
Echt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Job 40
link
Andere theorie over de dino's is dat deze tijdens de zondvloed zijn gestorven, maar die theorie vind ik wat makkelijk.
Op een zaterdagavond?
Serieus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen zin om dit te lezen, bijbelgezeikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Job 40
link
Andere theorie over de dino's is dat deze tijdens de zondvloed zijn gestorven, maar die theorie vind ik wat makkelijk.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dit te lezen, bijbelgezeik![]()
kanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
volgens mij ging het allang niet meer over geloof hiero?![]()
Pech, mijn 7000e post gaat over draaiorgels: Draaiorgels
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dit te lezen, bijbelgezeik![]()
hehe gratzz man met je 7000 duizende post!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:37 schreef Ragboer het volgende:
Pech, mijn 7000e post gaat over draaiorgels: Draaiorgels![]()
![]()
![]()
![]()
Stilte?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh nee nu hoor ik wat
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:40 schreef -Datdus- het volgende:
Hallo merel92!
Ik wil u graag toevoegen op Skype.
-Datdus-
Zweven met EggsTCUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
haha net was er een stutter in het liedje en mn pc crashed nogal vaak de laatste tijd. Dus ik al ging vloeken.![]()
![]()
Ik heb morgen dus een probleem, dinsdag weer trouwens.quote:
De vorige bewoner heeft in oktober een bank in de fik gestoken in de portiek. Nu zijn de bellen beneden kapot![]()
Dus ik moet de hele dag buiten gaan zitten wachten op de postbode
[b]AirwiN schreef [/b]
En daar voedt jij je kind op? Tussen de wilden...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb morgen dus een probleem, dinsdag weer trouwens.
De vorige bewoner heeft in oktober een bank in de fik gestoken in de portiek. Nu zijn de bellen beneden kapot![]()
Dus ik moet de hele dag buiten gaan zitten wachten op de postbodeUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
En dat is na 4 maanden nog steeds niet gemaakt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb morgen dus een probleem, dinsdag weer trouwens.
Dus ik moet de hele dag buiten gaan zitten wachten op de postbode![]()
![]()
sowiesoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
de bass moet je wel kunne voelen bij deze muziek idd![]()
![]()
Die laatste was La Mila - Liquid medium.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:41 schreef Ssytse het volgende:
artiest + nummer? bij mij is de ID3 niet geupdate, ook niet na heropenen stream
Dit is Facehead - nooscapeLambo of Rekt![]()
Welk gedeelte van vorige bewoner begrijp jij niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En daar voedt jij je kind op? Tussen de wilden...Neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En dat is na 4 maanden nog steeds niet gemaakt?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: