Dat meen je toch niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kwam er een paar dagen geleden ook achter wat zn username betekende
Ik voelde me zo traag
Haha dan ben ik dus niet de enigequote:
Zeker jaquote:
Jawelquote:
Ze zijn nog jong, laat zequote:
volgens de bijbel had god toch de aarde in 6 dagen geschapen en de 7de dag (zondag) had hij rust. ofzoiets? kweet het ook nie man. maar ik denk wel dat er veel waarheden in de bijbel staan die deze tijd nogsteeds gelden. al ben ik zelf ook nie echt gelovig ofzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad veel gediscussieerd over het begin, want als voor god 1 dag 1000 jaar is en omgekeerd, dan zou god de aarde ook in 6000 jaar geschapen hebben. Dat soort theoriën. En door de overlevering kan natuurlijk het een en ander overdreven zijn, het alom bekende doorfluisterspel, waarbij de een begint met een verhaal en dan eindigt de ander met een zeer overdreven heldhaftig verhaal.
Waarom had god een rustdag nodig, hij was toch oppermachtig?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
volgens de bijbel had god toch de aarde in 6 dagen geschapen en de 7de dag (zondag) had hij rust. ofzoiets? kweet het ook nie man. maar ik denk wel dat er veel waarheden in de bijbel staan die deze tijd nogsteeds gelden. als ben ik zelf ook nie echt gelovig ofzo
Rotiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef -Datdus- het volgende:
Morgen roti eten.Nu honger hebben.
Heloef en Viro komen wel even langs.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:06 schreef -Datdus- het volgende:
Morgen roti eten.Nu honger hebben.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom had god een rustdag nodig, hij was toch oppermachtig?
Mainstream is voor normale mensen... en ik heb nog nooit gehoord dat ik normaal ben, dus dat past niet echt bij mij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef -Datdus- het volgende:
Wat is er trouwens mis met mainstream?
En ik ben nog vrij bleu op dat gebied, dus denk er ook niet gelijk aanquote:
Er staat niet dat Hij die nodig had, Hij nam er gewoon éénquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Naatje, het is een beetje dood op mijn Christentopic. Na jouw reactie heulemaal niks.quote:
Hij had de mens geschapen naar zijn beeld, jij bent toch ook wel eens moe, boos of verdrietig? Hij dus ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
... Ik zou best normaal willen zijn zeikerdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mainstream is voor normale mensen... en ik heb nog nooit gehoord dat ik normaal ben, dus dat past niet echt bij mij.
jah in de bijbel word de 7de dag als een rustdag gezien, het fijne weet er ook nie van eerlijk gezegt. en wat ik helemaal jammer vind ik dat mensen zich in kleinere plaatsen nogsteeds zondag als een rustdag zien en dat er geen kut open is danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
Hier ben ik, het is Ragboer en het is gewoon spongel.
Heey man!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
Hier ben ik, het is Ragboer en het is gewoon spongel.
quote:
Ghello.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |