Daarom, onzin !quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jezus wordt ook afgebeeld als een man met blauwe ogen en lang haar
Maar dat is helemaal geen joods uiterlijk.
Ga je mee bijbel bashen ?quote:
Ik heb ze gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ok.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom, onzin !
[..]
Ga je mee bijbel bashen ?
Ik ga echt straks zo heerlijk slapenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien![]()
Daar ben ik nog steeds heilig van overtuigd.HahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeujquote:
Eigenlijk heb ik er zelf niet zoveel zin meer in
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Er wordt inderdaad veel gediscussieerd over het begin, want als voor god 1 dag 1000 jaar is en omgekeerd, dan zou god de aarde ook in 6000 jaar geschapen hebben. Dat soort theoriën. En door de overlevering kan natuurlijk het een en ander overdreven zijn, het alom bekende doorfluisterspel, waarbij de een begint met een verhaal en dan eindigt de ander met een zeer overdreven heldhaftig verhaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
true, er zal idd wel het 1 en ander waar zijn wat in de bijbel beschreven word. maar denk lang nie alles toch?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:01 schreef _Fanta het volgende:
ik de bijbel staat ook dat je geen sex voor huewelijk mag hebbe, daar zie ik de meerwaarde nogsteeds nie echt van in
En de dino's dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad veel gediscussieerd over het begin, want als voor god 1 dag 1000 jaar is en omgekeerd, dan zou god de aarde ook in 6000 jaar geschapen hebben. Dat soort theoriën. En door de overlevering kan natuurlijk het een en ander overdreven zijn, het alom bekende doorfluisterspel, waarbij de een begint met een verhaal en dan eindigt de ander met een zeer overdreven heldhaftig verhaal.
Niksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef -Datdus- het volgende:
Wat is er trouwens mis met mainstream?
Ik kwam er een paar dagen geleden ook achter wat zn username betekendequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
TT
Duurde even voordat ik hem begreep
Pirania kreunquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
ik was al verliefd op flippiees uiterlijk en innerlijk, maar nu ben ik ook nog verliefd op haar stem
Ik gisterenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kwam er een paar dagen geleden ook achter wat zn username betekende
Ik voelde me zo traag
hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik voelde me zo traag
Geniaal welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik voelde me zo traag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |