Sorryquote:
3 weken lang Finalsquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
Nu ben ik heel verdrietig.............![]()
![]()
![]()
Wie wil een knuffel geven en troosten?![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw looks passen echt totaal niet bij je nickname en ui.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef Ragboer het volgende:
Nu ben ik heel verdrietig.............![]()
![]()
![]()
Wie wil een knuffel geven en troosten?![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, dus jij bent van de one night stands?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
3 weken lang Finals
Volgende week examens..Dus ik zal nog even meoten volhouden
Nee, ik moet het doorkrijgen van Mono en dan kan ik het aanpassenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef -Datdus- het volgende:
Update die donatiemeter automatisch?
Dit wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw looks passen echt totaal niet bij je nickname en ui.
Dat ben ik echt volledig met je eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben trots op jequote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom?
Komt wel goed schatje*geeft knuffel*
Gelijkspel tegen Willem II. Mijn leven is voorbij. Ik wil zelfmoord plegen. Mijn leven is niks meer waard.quote:
Nee, dat valt reuze meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent van de one night stands?
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry![]()
Soms heb je die behoefte gewoon. Van die seks die je weken later nog voelt.
Niet hatenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je zei nog even volhouden vanwege finals, dus klinkt alsof je geen vast persoon hebt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, dat valt reuze mee
hoe kom ej daar bij?
Ik haat niet. Ik constateer een feitquote:
Oh gelukkigquote:
kut zegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Gelijkspel tegen Willem II. Mijn leven is voorbij. Ik wil zelfmoord plegen. Mijn leven is niks meer waard.
nee, die heeft me gedumpt 3 weken geledenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat je zei nog even volhouden vanwege finals, dus klinkt alsof je geen vast persoon hebt.
quote:
En duurt waarschijnlijk nog wel een aantal jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ohja wacht, dat wist ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, die heeft me gedumpt 3 weken geleden
Red mij van deze ondergang. Zware tijden hier.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En duurt waarschijnlijk nog wel een aantal jaar![]()
Ooit erover nagedacht waarom adam & eva een navel hebben?I lol'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
is maar spelletje man, neem het nie al te zwaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Red mij van deze ondergang. Zware tijden hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |