Jij was altijd zo tegen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan we weer tinychatten?
http://tinychat.com/onz-radio
Ben ik ook.quote:
Ja, moet vooral iedereen naar de chat gaan. Dan word het nog erger dood hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Mn halve craptop loopt vast door de TC. Maar hier is het ook maar dood.
Nee sukkeltje ik bedoel dat er geen vaste room is. Ik heb er inmiddels al een stuk of 4 voorbij zien komenquote:
nouja, en onzinradio is makkelijker dan onz-radioquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sukkeltje ik bedoel dat er geen vaste room is. Ik heb er inmiddels al een stuk of 4 voorbij zien komen
Je klikt op de link!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, en onzinradio is makkelijker dan onz-radio
link klikken is niet moeilijk, maar link typen is lastigerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je klikt op de link!
Wat de neuk is daar moeilijk aan.
Ohh oke.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wil ik ookMaar dat komt omdat het leven anders gegaan is dan ik in de planning had staan dit jaar
Dus?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef _Fanta het volgende:
dj draai us wa toffe platen, iedereen verhuist naar tinychat
Klopt ja, in Utrecht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar dan niet die in hilversum neem ik aan?
Is het ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik zoek niet te tabben, is veel hendiger als iedereen op forum blijft
Blijkbaar niet, heb net ¤10,- gedoneerd....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef -Datdus- het volgende:
Update die donatiemeter automatisch?
ah dan is het goed!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar dat staat geheel los van de muziek
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef -Datdus- het volgende:
Update die donatiemeter automatisch?
Pas na het huwelijk he?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt zo'n nummer dat je gewoon onderuitgezakt in de bank moet zitten en wegspacen![]()
Of seks hebben tijdens
Luna is maan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef _Fanta het volgende:
versta er alleen geen fuk van wat ze zingen, maar vind wel heel mooi liedje!
Ik heet geen naatjequote:
onderuitgezakt sex hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt zo'n nummer dat je gewoon onderuitgezakt in de bank moet zitten en wegspacen![]()
Of seks hebben tijdens
je hebt problemen met mn jingle?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan geen goede wma converters vinden... Iemand een goede?
Nah seks moet wild en ruig en hardquote:
Dan kijk je op het rooster, ik ken het rooster niet uit mn hoofdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Beach het volgende:
Hupsje waren er nou nog tijden open voor morgen?
Ik heb wel zin om een half uurtje te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |