Ik weet het, ik schaam mequote:
En waar zou ik je dan mee moeten vervelen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik schaam me![]()
Misschien moet ik even gaan minderen
Iemand zin om te skypen zodat ik niet hoef te fokken?![]()
Infected Mushroom - Heavyweightquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef _Fanta het volgende:
haha is zei toenstrak magic muschrooms, maar bdoelde dus infected muchrooms, die hebbe ook paar goede goa platen!
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En waar zou ik je dan mee moeten vervelen?
Dat was ook mijn strategie naquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Daarom zei ik ook skype, dan praat ik alsnog met fokkers, maar heb ik geen bizar hoge postcount
Ik heb trouwens niet eens jouw skype!quote:1. 607 -Datdus-
Neequote:
Ook hoogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat was ook mijn strategie na
[..]
Ik heb trouwens niet eens jouw skype!
Best.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ook hoog![]()
Wil je m dan ?
volgens mij ging het allang niet meer over geloof hiero?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Zit ik te zoeken in Exodus, staat het in JobFaalgristen dat ik er ben op het gebied van de bijbel
![]()
Anyhow, huppel, jouw vraag over de dino, het volgende:
Job 40
25 Kun jij met een haak de krokodil op de kant trekken
en zijn tong met een touw beteugelen?
In de NBV staat dit. Maar dit is een verkeerde vertaling, want elke krokodillenvanger kan jou zeggen dat je een krokodil op de kant kan trekken door een touw om zijn mond te beteugelen.
In de statenvertaling echter, en tevens ook in de nieuwe statenvertaling, wordt gesproken over een Leviathan en tevens ook over de Behemoth:
http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Job+40:10-28;+job+41&id42=1&id47=1&id37=1&l=nl&set=10
In de bijbelse kringen wordt besproken dat dit wellicht een dino zou kunnen zijn. Want zeg nou zelf, als jij iemand wilt overtuigen van de pracht van je schepping (want dat is dit), dan laat je toch geen krokodil zienEn dan ga je die krokodil toch ook niet omschrijven als een onvangbaar beest? Iedereen kan krokodillenleer maken. Kortom, de NBV is een faalvertaling.
Daarnaast spreekt de lokale bevolking van Afrika over beesten die de stroming van een rivier tegenhouden, wat staat hier over de Behemoth? Juist:
Job 40:18
Zie, als de rivier wild wordt, beeft hij niet;
hij blijft kalm wanneer de Jordaan opbruist tegen zijn bek.
En, in de middeleeuwen zijn heldhaftige verhalen over draken die vuurspuwen, nu zijn de meeste verhalen natuurlijk sprookjes, maar deze zijn ook ten dele waar. Want bedenk, de term dinosauriër komt nog niet voor in de Middeleeuwen, maar is pas rond deze tijd bedacht toen men skeletten vond.
Ook indianen die ca 3200 v Chr leefden hebben schilderingen gemaakt van iets wat voor ons heel erg op dino's lijkt. En het gekke is, er zijn ook op australië schilderingen van een soortgelijke strekking gevonden.
Andere theorie over de dino's is dat deze tijdens de zondvloed zijn gestorven, maar die theorie vind ik wat makkelijk.
Echt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Zit ik te zoeken in Exodus, staat het in JobFaalgristen dat ik er ben op het gebied van de bijbel
![]()
Job 40
In de NBV staat dit. Maar dit is een verkeerde vertaling, want elke krokodillenvanger kan jou zeggen dat je een krokodil op de kant kan trekken door een touw om zijn mond te beteugelen.
In de statenvertaling echter, en tevens ook in de nieuwe statenvertaling, wordt gesproken over een Leviathan en tevens ook over de Behemoth:
link
In de bijbelse kringen wordt besproken dat dit wellicht een dino zou kunnen zijn. Want zeg nou zelf, als jij iemand wilt overtuigen van de pracht van je schepping (want dat is dit), dan laat je toch geen krokodil zienEn dan ga je die krokodil toch ook niet omschrijven als een onvangbaar beest? Iedereen kan krokodillenleer maken. Kortom, de NBV is een faalvertaling.
Daarnaast spreekt de lokale bevolking van Afrika over beesten die de stroming van een rivier tegenhouden, wat staat hier over de Behemoth? Juist:
En, in de middeleeuwen zijn heldhaftige verhalen over draken die vuurspuwen, nu zijn de meeste verhalen natuurlijk sprookjes, maar deze zijn ook ten dele waar. Want bedenk, de term dinosauriër komt nog niet voor in de Middeleeuwen, maar is pas rond deze tijd bedacht toen men skeletten vond.
Ook indianen die ca 3200 v Chr leefden hebben schilderingen gemaakt van iets wat voor ons heel erg op dino's lijkt. En het gekke is, er zijn ook op australië schilderingen van een soortgelijke strekking gevonden.
Andere theorie over de dino's is dat deze tijdens de zondvloed zijn gestorven, maar die theorie vind ik wat makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik heb geen zin om dit te lezen, bijbelgezeikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Job 40
link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |