Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn nieuwe buurman![]()
Faalhaas winnaar van de komende 100 jaar![]()
Hij wist dat ik een kind van 12 heb. Dacht toch dat ik een jaar of 22 of 23 was![]()
Na het voorstellen BINNEN een half uur gewoon al 3 niet subtiele pogingen om mij zn nest in te krijgen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn nieuwe buurman![]()
Hij wist dat ik een kind van 12 heb. Dacht toch dat ik een jaar of 22 of 23 was![]()
Na het voorstellen BINNEN een half uur gewoon al 3 niet subtiele pogingen om mij zn nest in te krijgen
koelkast dacht ook dat je tienermoeder was, dus zo raar is dat niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn nieuwe buurman![]()
Echt wat een figuur.quote:
10 is wel heel jong om een koter te krijgen he.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
koelkast dacht ook dat je tienermoeder was, dus zo raar is dat niet.
ja, ok, eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 is wel heel jong om een koter te krijgen he.
En ik was ook tienermoeder. Ik was 18 toen ik mn zoon kreeg
Officieel welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, ok, eens.
Maar 18 is niet meer écht écht tienermoeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik heb een gedicht geschreven
![]()
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verheug me er juist opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
valentijnsdag is kut als je alleen bent
mensen die zich ook maar iets van valentijnsdag aantrekkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat zeg je verkeerd. Valentijn is sowieso kut. Of je nou alleen bent of niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niet zo janken zwakkeling.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vin t best leuk als je iemand hebt en je bent nog niet zolang samenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd. Valentijn is sowieso kut. Of je nou alleen bent of niet.
Juist. Gewoon spontaan ergens in augustus bijvoorbeeld een bos bloemen of chocola meenemen is veel leuker dan verplicht op 14 febquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd. Valentijn is sowieso kut. Of je nou alleen bent of niet.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Gewoon spontaan ergens in augustus bijvoorbeeld een bos bloemen of chocola meenemen is veel leuker dan verplicht op 14 feb
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Gewoon spontaan ergens in augustus bijvoorbeeld een bos bloemen of chocola meenemen is veel leuker dan verplicht op 14 feb
Supermarkt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef sharr het volgende:
Ik herinner me dus ineens dat het maandag al is. Kun je maandagochtend ergens een kaartje fixen, denk je?![]()
![]()
EggsTC draaide gisteren wel baasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JUST LIKE EGGSTC
Ja, maar dan wel wat anders dan bloemen of chocolaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezelf opetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel wat anders dan bloemen of chocolanaja ik heb 1x chocolade gegeven aan mijn vriendin. Maar dat was dan met een foto er op laten drukken. Is wel maf
maken ze je foto van chocolade.
Ik zit te kijken homo. Kankerzooi.quote:
Dat is al anders.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel wat anders dan bloemen of chocolanaja ik heb 1x chocolade gegeven aan mijn vriendin. Maar dat was dan met een foto er op laten drukken. Is wel maf
maken ze je foto van chocolade.
ik had je reactie op de AP kaart willen zienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is al anders.
Sowieso chocola en bloemen![]()
Een spontane kaart kan ik dan wel weer waarderen
Utrecht werd gewoon genaaid bij die vrije trapquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zit te kijken homo. Kankerzooi.
Sowieso spontane dingenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is al anders.
Sowieso chocola en bloemen![]()
Een spontane kaart kan ik dan wel weer waarderen
Sarotaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht werd gewoon genaaid bij die vrije trap. Zitten ze te janken dat ze genaaid worden bij Groningen Willem II
Je hebt het helemaal goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef Watertornado het volgende:
RUFFNECK RULES THE ARTCORE SCENE
ofzo![]()
Succesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat aan de huiswerk![]()
Tot later lieve piepels![]()
Huiswerk? Wat dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat aan de huiswerk![]()
Tot later lieve piepels![]()
Ik had echt bijna een luier nodigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had je reactie op de AP kaart willen zien
te lang uitgesteld.. en moet morgen voor stage af hebbenquote:
quote:
Hoeveel calorieën?quote:
Merelquote:
dan word je als pedofiel gezien denk ik, als ik ja zegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik begrijp dus dat niemand een valentijnskaart wil van mij
Hoiquote:
En heb jij heel wat uit te leggen thuisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan word je als pedofiel gezien denk ik, als ik ja zeg
dat ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En heb jij heel wat uit te leggen thuis
Nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, feyenoord staat 2-0 voor
tegen wie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hoi
En dit nummer is grappig
quote:
Paars met gele stippels en oranje streepjes.quote:
Whut ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Tegen Heraclesquote:
Rood met Paarse strepen en zwarte stippelsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
[..]
Paars met gele stippels en oranje streepjes.
Vanwege Draakje die betaald moet worden. Als dat in een week gebeurt scheert dragems zijn baard eraf.quote:
where?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste fokmeet gehad![]()
En leuke muziek nu ofc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een snee.
Wat heeft jouw DNA mogen ontvangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een snee.
Ik ging na de spoiler door denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hahahah!
Die NS woordvoerders!
"Je kaart hacken mag niet. Ga niet zitten hobbyen, het is strafbaar. Hou er mee op. Betaal voor je reis, zoals het hoort",
*stamp stamp*
Een veel te scherp mesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft jouw DNA mogen ontvangen?
Waar kan je precies doneren dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanwege Draakje die betaald moet worden. Als dat in een week gebeurt scheert dragems zijn baard eraf.
Utrechtquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, tot zo ver het stampen. Nu weer een beetje rust in de tent brengen
Jammer mang. Je was lekker op gang.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, tot zo ver het stampen. Nu weer een beetje rust in de tent brengen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hahahah!
Die NS woordvoerders!
"Je kaart hacken mag niet. Ga niet zitten hobbyen, het is strafbaar. Hou er mee op. Betaal voor je reis, zoals het hoort",
*stamp stamp*
Goedkope versie van een stanleymesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooooh messenWat voor een?
"stop er nou alsjeblieft meequote:
Deze laat ik nog af spelen en dan laatste nummertje voor Eggs begintquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer mang. Je was lekker op gang.
Wat doet een vrouw dan ook met zo'n ding? Trouwens: Stanley 199quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedkope versie van een stanleymes
lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze laat ik nog af spelen en dan laatste nummertje voor Eggs begint
Eggs gaat weer draaienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Naatje zei dat ik moest komenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij zegt opeens uit het niets MEREL. Dus dacht ga verder met de reeks en maak er mus van
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
"stop er nou alsjeblieft mee"
Whehe!
Ik ga al lezenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
WAAROM LEEST NIEMAND DE OP OF WEBSITE ALS HIJ INFORMATIE NODIG HEEFT?
Ik deed lomp. Ik weet nog dat ik dacht dit gaat mis. Ik had gelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doet een vrouw dan ook met zo'n ding? Trouwens: Stanley 199Met Skandia mesjes
Oh shit, dan kan ik weer uittunen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe is het met je stem?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Naatje zei dat ik moest komen
hihi, komen
[..]
[..]
Ik ga al lezen
onacceptabelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:50 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga trouwens vanavond weer met Rockiejj draaien
als het goed is
Schrijf dan wel effe je naam met bloed op de muur, nu het nog kan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed lomp. Ik weet nog dat ik dacht dit gaat mis. Ik had gelijk
sorryquote:
Leuk hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:50 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga trouwens vanavond weer met Rockiejj draaien
als het goed is
So truequote:
Wat heb je allemaal op die meet gedaan joh.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ietsje beter, ik kon weer praten vandaag
Neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Schrijf dan wel effe je naam met bloed op de muur, nu het nog kan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zojuist ¤10,00 gedoneerd voor Draakje
Gepraat! Want het kon weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal op die meet gedaan joh.
Warme chocolademelk gedronkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal op die meet gedaan joh.
GOA/Psyquote:
Ik luister niet meer zoveel als eerstquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
psy/goa trance, dan moet je vaker luisteren
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef Watertornado het volgende:
Dan heb je dus niet diep genoeg gesneden, nepemo.
Smooth Criminal 8bit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
Wat is dat koele micheal jackson liedje?
Je kunt ook doneren zonder dat er saldo op je Paypal staatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
Als vrouwen op de speakers gaan zitten, terwijl dragems zijn baard afscheert, kunnen ze klaarkomen door de trillingen van het scheerapparaat, des te meer reden om te doneren dus.
En ik ben zo goed als blut + paypal
Wie geen paypal heeft kan Mono PM'enquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
Als vrouwen op de speakers gaan zitten, terwijl dragems zijn baard afscheert, kunnen ze klaarkomen door de trillingen van het scheerapparaat, des te meer reden om te doneren dus.
En ik ben zo goed als blut + paypal
en dan, gewoon overmaken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wie geen paypal heeft kan Mono PM'en
Je moet donateren niet donerenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet donateren niet doneren
Voor de verzoekjesmachienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen idee waarvoor.
Ik hoor het nu idd. Wat is wel de goeie titel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is alleen niet de juiste titel
http://onz-radio.nl/doneren.htmlquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
[..]
oh ik kan toch geen geld missenquote:
Je bedoelt:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/doneren.html
ok, is een overweging, een dezer dagen weet ik het saldo weer op mijn bank en als dat meer is dan 5 euro, dan gaat er 5 euro heenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt:
http://onz-radio.nl/donateren.html
Ik ga ook niet veel doneren, heb ook niet zoveel geld te besteden momenteel, maar wel ietsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
oh ik kan toch geen geld missenmaar het is dus wel een goed doel
Of je leest de OP.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ding wordt echt heeeeeeeeeel vaak gebruikt!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef mash_ het volgende:
Maar zo vaak word de verzoek machine niet eens gebruikt?Draait bijna altijd wel iemand. Is het dan niet beetje zonde van het geld?
Elke nacht soberso en vanaf volgende week wisseldiensten met trololo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef mash_ het volgende:
Maar zo vaak word de verzoek machine niet eens gebruikt?Draait bijna altijd wel iemand. Is het dan niet beetje zonde van het geld?
Maar wat is er dan mis met die er nu staat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ding wordt echt heeeeeeeeeel vaak gebruikt!!
hoelang denk je bezig te zijn met je ghetto?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een bank![]()
Althans meer een loveseat![]()
[ afbeelding ]
laat me raden, je zit aan de rechterkant?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een bank![]()
Althans meer een loveseat![]()
[ afbeelding ]
Rechts voor de kijkers of rechts voor de bankquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
laat me raden, je zit aan de rechterkant?
thats my spot..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rechts voor de kijkersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Rechts voor de kijkers of rechts voor de bank
Ja het is nu vooral wachten op de sociale dienstquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoelang denk je bezig te zijn met je ghetto?
Ik had er nog helemaal niet opgezeten toenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, het lijkt net of er 2 bilafdrukken aan de rechterkant zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is nu vooral wachten op de sociale dienst![]()
Als ik dat geld eenmaal heb dan ben ik binnen 1 week over![]()
EN DAN HOUSEWARMINGGGGGGGG
[..]
Ik had er nog helemaal niet opgezeten toen
dat zijn mooie vooruitzichtenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is nu vooral wachten op de sociale dienst![]()
Als ik dat geld eenmaal heb dan ben ik binnen 1 week over![]()
EN DAN HOUSEWARMINGGGGGGGG
[..]
Ik had er nog helemaal niet opgezeten toen
Jijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, het lijkt net of er 2 bilafdrukken aan de rechterkant zitten
quote:Oh, no, no. You see, in the winter that seat is close enough to the radiator so that he's warm yet not so close that he sweats. In the summer, it's directly in the path of the cross breeze created by opening windows there and there. It faces the television on an angle that isn't direct so that he can still talk to everybody, yet not so wide that the picture looks distorted.
en ik ben faalhaas van ONZquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buurman is de grootste faalhaas
mijn oma's achterneef dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buurman is de grootste faalhaas
Zou me niks verbazen als mn buurman ook op FOK! zit of soon op FOK! komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerechtigheid![]()
doet me denken aan buurman knetter...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als mn buurman ook op FOK! zit of soon op FOK! komt![]()
Ik vind hem wel een stalkertype
Zekerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zulke chille muziek altijd bij EggTC!
Trustenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen. heb daar zin in, Tot morgen mopskes
Dé jingle bedoel je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is de jingle van "92merel" al geweest?
?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is de jingle van "92merel" al geweest?
Je bent er weerquote:
Geloof het niet nogquote:
Welnee, popje is gewoon mijn grootste vriendinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast hij zit gewoon je vriendin te hosselen hoor
Ja ik weet het. Maar ik stort helemaal in hierquote:
Fuckbuddy toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Welnee, popje is gewoon mijn grootste vriendindoor mijn jingles zo lief in te spreken... ik ben niet op zoek naar relaties
Mik er ff wat redbull in danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik stort helemaal in hier
Bah neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mik er ff wat redbull in dan
Ahhhhquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Welnee, popje is gewoon mijn grootste vriendindoor mijn jingles zo lief in te spreken... ik ben niet op zoek naar relaties
Ik een zakdoekje.quote:
Lijkt mij een goede dealquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik een zakdoekje.
Wil je een zakdoekje om je traan op te deppen?
DW was erbijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede deal![]()
Hoe was de meet?
Ik moet je wel waarschuwen dat ik verkouden ben en mn neus net heb gesnotenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede deal![]()
Hoe was de meet?
Ehm.. je mag mn kamer wel opruimen en schoonmaken tegen de verveling?quote:
Neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Poekie is maleis voor kutje, dat weet je toch?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm.. je mag mn kamer wel opruimen en schoonmaken tegen de verveling?
[..]
Nee![]()
Maar dan is het nog steeds leuk
Opscheppertquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
yeah, ik heb een merel jingle bijna in de pocket
Dat is wel lief.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je mag dan ook een slokje van mn thee?
Je mag iets van klei maken? Ik heb 10 kg klei liggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is wel lief.Alleen tegen de verveling helpt dat ook niet zo.
Ik kan niet kleien joh. Dat laat ik wel aan jou over. Was school nog leuk vandaag?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je mag iets van klei maken? Ik heb 10 kg klei liggen
School was kutquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kan niet kleien joh. Dat laat ik wel aan jou over. Was school nog leuk vandaag?
Mijn buurmanquote:
Awh.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
School was kut![]()
Hoe was jouw dag?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buurman![]()
Ja als ik naar de slijter bel dan kan ik zo voor 500 euro drank bestellen en dat komt ie zonder problemen brengen.
- Alcoholist dus
Nee![]()
Vorige zomer hebben we ontdekt dat ik de beste geluidsinstallatie van de flat heb
- Trots?
Ja best wel, niemand komt boven mijn geluid uit!
- Trots?
Ja zei ik toch al!
- Leuk voor je. Nee echt!![]()
Mjah ik wil weg hier uit de flat maar woningbouw kan geen passende woning vinden voor me.
- Wat is er mis met je dan?
Niks waarom zou er iets mis moeten zijn?
- Passende woning.
Ja
- Dus wat is er mis met je?
Niks
- Weet je dat heeeeeeeeel zeker?
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buurman![]()
Ja als ik naar de slijter bel dan kan ik zo voor 500 euro drank bestellen en dat komt ie zonder problemen brengen.
- Alcoholist dus
Nee![]()
Vorige zomer hebben we ontdekt dat ik de beste geluidsinstallatie van de flat heb
- Trots?
- Trots?
Ja zei ik toch al!
Mjah ik wil weg hier uit de flat maar woningbouw kan geen passende woning vinden voor me.
- Passende woning.
Ja
Niks
Klinkt enerverendquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Awh.
En niet zo boeiend. Veel series zitten kijken.. Dat was het wel weer. Nu zou eigenlijk een vriend van me hierheen komen maar dat ging niet door. Dus nu verveel ik me doodMsn is dood, en er is niks op tv.
Series kijken is wel leuk! Maar die zijn nu ook afgelopen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt lekker
[..]
Klinkt enerverend
Had er gister ook last van, dat vriendin niet kwam en toen maar de hele avond fok
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buurman![]()
- Alcoholist dus
Nee![]()
- Trots?
- Trots?
Ja zei ik toch al!
- Passende woning.
Ja
Niks
Welke heb je gekeken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Series kijken is wel leuk! Maar die zijn nu ook afgelopen.En ja maar heel de avond fokken heb ik geen zin in.
Krijg je nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil ook een popje jingle, dan heb ik volgens mij mijn jingles compleet
Niemand anders krijgt Popjejinglesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil ook een popje jingle, dan heb ik volgens mij mijn jingles compleet
Californicationquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Welke heb je gekeken?![]()
Nee, ik had gister ook meer zin in uitgaanMaar goed, niet alles loopt zoals gepland in het leven
quote:
jammerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niemand anders krijgt Popjejingles
tinychat.com/onzinradio is het toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan we weer tinychatten?
http://tinychat.com/onz-radio
Leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Californicationen nieuwe aflevering van spartacus.
En ging het leven maar zo als geplandDan zat of nu op kamers in hilversum en had ik een opleiding bij het hku. Of ik had een baan en woonde op me zelf.
Wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tinychat.com/onzinradio is het toch?
Wil ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ach, misschien dat je daar nog komt?
En ik dacht dat je naar amsterdam wilde ipv hku?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |