Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn nieuwe buurman![]()
Faalhaas winnaar van de komende 100 jaar![]()
Hij wist dat ik een kind van 12 heb. Dacht toch dat ik een jaar of 22 of 23 was![]()
Na het voorstellen BINNEN een half uur gewoon al 3 niet subtiele pogingen om mij zn nest in te krijgen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn nieuwe buurman![]()
Hij wist dat ik een kind van 12 heb. Dacht toch dat ik een jaar of 22 of 23 was![]()
Na het voorstellen BINNEN een half uur gewoon al 3 niet subtiele pogingen om mij zn nest in te krijgen
koelkast dacht ook dat je tienermoeder was, dus zo raar is dat niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn nieuwe buurman![]()
Echt wat een figuur.quote:
10 is wel heel jong om een koter te krijgen he.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
koelkast dacht ook dat je tienermoeder was, dus zo raar is dat niet.
ja, ok, eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 is wel heel jong om een koter te krijgen he.
En ik was ook tienermoeder. Ik was 18 toen ik mn zoon kreeg
Officieel welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, ok, eens.
Maar 18 is niet meer écht écht tienermoeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik heb een gedicht geschreven
![]()
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verheug me er juist opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
valentijnsdag is kut als je alleen bent
mensen die zich ook maar iets van valentijnsdag aantrekkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat zeg je verkeerd. Valentijn is sowieso kut. Of je nou alleen bent of niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niet zo janken zwakkeling.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vin t best leuk als je iemand hebt en je bent nog niet zolang samenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd. Valentijn is sowieso kut. Of je nou alleen bent of niet.
Juist. Gewoon spontaan ergens in augustus bijvoorbeeld een bos bloemen of chocola meenemen is veel leuker dan verplicht op 14 febquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd. Valentijn is sowieso kut. Of je nou alleen bent of niet.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Gewoon spontaan ergens in augustus bijvoorbeeld een bos bloemen of chocola meenemen is veel leuker dan verplicht op 14 feb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |