Geloof het niet nogquote:
Welnee, popje is gewoon mijn grootste vriendinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast hij zit gewoon je vriendin te hosselen hoor
Ja ik weet het. Maar ik stort helemaal in hierquote:
Fuckbuddy toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Welnee, popje is gewoon mijn grootste vriendindoor mijn jingles zo lief in te spreken... ik ben niet op zoek naar relaties
Mik er ff wat redbull in danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik stort helemaal in hier
Bah neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mik er ff wat redbull in dan
Ahhhhquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Welnee, popje is gewoon mijn grootste vriendindoor mijn jingles zo lief in te spreken... ik ben niet op zoek naar relaties
Ik een zakdoekje.quote:
Lijkt mij een goede dealquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik een zakdoekje.
Wil je een zakdoekje om je traan op te deppen?
DW was erbijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede deal![]()
Hoe was de meet?
Ik moet je wel waarschuwen dat ik verkouden ben en mn neus net heb gesnotenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede deal![]()
Hoe was de meet?
Ehm.. je mag mn kamer wel opruimen en schoonmaken tegen de verveling?quote:
Neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Poekie is maleis voor kutje, dat weet je toch?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm.. je mag mn kamer wel opruimen en schoonmaken tegen de verveling?
[..]
Nee![]()
Maar dan is het nog steeds leuk
Opscheppertquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
yeah, ik heb een merel jingle bijna in de pocket
Dat is wel lief.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je mag dan ook een slokje van mn thee?
Je mag iets van klei maken? Ik heb 10 kg klei liggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is wel lief.Alleen tegen de verveling helpt dat ook niet zo.
Ik kan niet kleien joh. Dat laat ik wel aan jou over. Was school nog leuk vandaag?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je mag iets van klei maken? Ik heb 10 kg klei liggen
School was kutquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kan niet kleien joh. Dat laat ik wel aan jou over. Was school nog leuk vandaag?
Mijn buurmanquote:
Awh.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
School was kut![]()
Hoe was jouw dag?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buurman![]()
Ja als ik naar de slijter bel dan kan ik zo voor 500 euro drank bestellen en dat komt ie zonder problemen brengen.
- Alcoholist dus
Nee![]()
Vorige zomer hebben we ontdekt dat ik de beste geluidsinstallatie van de flat heb
- Trots?
Ja best wel, niemand komt boven mijn geluid uit!
- Trots?
Ja zei ik toch al!
- Leuk voor je. Nee echt!![]()
Mjah ik wil weg hier uit de flat maar woningbouw kan geen passende woning vinden voor me.
- Wat is er mis met je dan?
Niks waarom zou er iets mis moeten zijn?
- Passende woning.
Ja
- Dus wat is er mis met je?
Niks
- Weet je dat heeeeeeeeel zeker?
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buurman![]()
Ja als ik naar de slijter bel dan kan ik zo voor 500 euro drank bestellen en dat komt ie zonder problemen brengen.
- Alcoholist dus
Nee![]()
Vorige zomer hebben we ontdekt dat ik de beste geluidsinstallatie van de flat heb
- Trots?
- Trots?
Ja zei ik toch al!
Mjah ik wil weg hier uit de flat maar woningbouw kan geen passende woning vinden voor me.
- Passende woning.
Ja
Niks
Klinkt enerverendquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Awh.
En niet zo boeiend. Veel series zitten kijken.. Dat was het wel weer. Nu zou eigenlijk een vriend van me hierheen komen maar dat ging niet door. Dus nu verveel ik me doodMsn is dood, en er is niks op tv.
Series kijken is wel leuk! Maar die zijn nu ook afgelopen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt lekker
[..]
Klinkt enerverend
Had er gister ook last van, dat vriendin niet kwam en toen maar de hele avond fok
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn buurman![]()
- Alcoholist dus
Nee![]()
- Trots?
- Trots?
Ja zei ik toch al!
- Passende woning.
Ja
Niks
Welke heb je gekeken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Series kijken is wel leuk! Maar die zijn nu ook afgelopen.En ja maar heel de avond fokken heb ik geen zin in.
Krijg je nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil ook een popje jingle, dan heb ik volgens mij mijn jingles compleet
Niemand anders krijgt Popjejinglesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil ook een popje jingle, dan heb ik volgens mij mijn jingles compleet
Californicationquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Welke heb je gekeken?![]()
Nee, ik had gister ook meer zin in uitgaanMaar goed, niet alles loopt zoals gepland in het leven
quote:
jammerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niemand anders krijgt Popjejingles
tinychat.com/onzinradio is het toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan we weer tinychatten?
http://tinychat.com/onz-radio
Leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Californicationen nieuwe aflevering van spartacus.
En ging het leven maar zo als geplandDan zat of nu op kamers in hilversum en had ik een opleiding bij het hku. Of ik had een baan en woonde op me zelf.
Wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tinychat.com/onzinradio is het toch?
Wil ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ach, misschien dat je daar nog komt?
En ik dacht dat je naar amsterdam wilde ipv hku?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |