hoelang denk je bezig te zijn met je ghetto?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een bank![]()
Althans meer een loveseat![]()
[ afbeelding ]
laat me raden, je zit aan de rechterkant?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een bank![]()
Althans meer een loveseat![]()
[ afbeelding ]
Rechts voor de kijkers of rechts voor de bankquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
laat me raden, je zit aan de rechterkant?
thats my spot..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rechts voor de kijkersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Rechts voor de kijkers of rechts voor de bank
Ja het is nu vooral wachten op de sociale dienstquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoelang denk je bezig te zijn met je ghetto?
Ik had er nog helemaal niet opgezeten toenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, het lijkt net of er 2 bilafdrukken aan de rechterkant zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is nu vooral wachten op de sociale dienst![]()
Als ik dat geld eenmaal heb dan ben ik binnen 1 week over![]()
EN DAN HOUSEWARMINGGGGGGGG
[..]
Ik had er nog helemaal niet opgezeten toen
dat zijn mooie vooruitzichtenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is nu vooral wachten op de sociale dienst![]()
Als ik dat geld eenmaal heb dan ben ik binnen 1 week over![]()
EN DAN HOUSEWARMINGGGGGGGG
[..]
Ik had er nog helemaal niet opgezeten toen
Jijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, het lijkt net of er 2 bilafdrukken aan de rechterkant zitten
quote:Oh, no, no. You see, in the winter that seat is close enough to the radiator so that he's warm yet not so close that he sweats. In the summer, it's directly in the path of the cross breeze created by opening windows there and there. It faces the television on an angle that isn't direct so that he can still talk to everybody, yet not so wide that the picture looks distorted.
en ik ben faalhaas van ONZquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buurman is de grootste faalhaas
mijn oma's achterneef dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buurman is de grootste faalhaas
Zou me niks verbazen als mn buurman ook op FOK! zit of soon op FOK! komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerechtigheid![]()
doet me denken aan buurman knetter...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als mn buurman ook op FOK! zit of soon op FOK! komt![]()
Ik vind hem wel een stalkertype
Zekerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zulke chille muziek altijd bij EggTC!
Trustenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen. heb daar zin in, Tot morgen mopskes
Dé jingle bedoel je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is de jingle van "92merel" al geweest?
?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is de jingle van "92merel" al geweest?
Je bent er weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |