Niet zo janken zwakkeling.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
valentijnsdag is kut als je alleen bent
vin t best leuk als je iemand hebt en je bent nog niet zolang samenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd. Valentijn is sowieso kut. Of je nou alleen bent of niet.
Juist. Gewoon spontaan ergens in augustus bijvoorbeeld een bos bloemen of chocola meenemen is veel leuker dan verplicht op 14 febquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd. Valentijn is sowieso kut. Of je nou alleen bent of niet.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Gewoon spontaan ergens in augustus bijvoorbeeld een bos bloemen of chocola meenemen is veel leuker dan verplicht op 14 feb
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Gewoon spontaan ergens in augustus bijvoorbeeld een bos bloemen of chocola meenemen is veel leuker dan verplicht op 14 feb
Supermarkt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef sharr het volgende:
Ik herinner me dus ineens dat het maandag al is. Kun je maandagochtend ergens een kaartje fixen, denk je?![]()
![]()
EggsTC draaide gisteren wel baasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JUST LIKE EGGSTC
Ja, maar dan wel wat anders dan bloemen of chocolaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezelf opetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel wat anders dan bloemen of chocolanaja ik heb 1x chocolade gegeven aan mijn vriendin. Maar dat was dan met een foto er op laten drukken. Is wel maf
maken ze je foto van chocolade.
Ik zit te kijken homo. Kankerzooi.quote:
Dat is al anders.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel wat anders dan bloemen of chocolanaja ik heb 1x chocolade gegeven aan mijn vriendin. Maar dat was dan met een foto er op laten drukken. Is wel maf
maken ze je foto van chocolade.
ik had je reactie op de AP kaart willen zienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is al anders.
Sowieso chocola en bloemen![]()
Een spontane kaart kan ik dan wel weer waarderen
Utrecht werd gewoon genaaid bij die vrije trapquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zit te kijken homo. Kankerzooi.
Sowieso spontane dingenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is al anders.
Sowieso chocola en bloemen![]()
Een spontane kaart kan ik dan wel weer waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |