Nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, feyenoord staat 2-0 voor
tegen wie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hoi
En dit nummer is grappig
quote:
Paars met gele stippels en oranje streepjes.quote:
Whut ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Tegen Heraclesquote:
Rood met Paarse strepen en zwarte stippelsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
[..]
Paars met gele stippels en oranje streepjes.
Vanwege Draakje die betaald moet worden. Als dat in een week gebeurt scheert dragems zijn baard eraf.quote:
where?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste fokmeet gehad![]()
En leuke muziek nu ofc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een snee.
Wat heeft jouw DNA mogen ontvangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een snee.
Ik ging na de spoiler door denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hahahah!
Die NS woordvoerders!
"Je kaart hacken mag niet. Ga niet zitten hobbyen, het is strafbaar. Hou er mee op. Betaal voor je reis, zoals het hoort",
*stamp stamp*
Een veel te scherp mesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft jouw DNA mogen ontvangen?
Waar kan je precies doneren dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanwege Draakje die betaald moet worden. Als dat in een week gebeurt scheert dragems zijn baard eraf.
Utrechtquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, tot zo ver het stampen. Nu weer een beetje rust in de tent brengen
Jammer mang. Je was lekker op gang.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, tot zo ver het stampen. Nu weer een beetje rust in de tent brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |