Inderdaad net als van Velzen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:14 schreef welkominspace het volgende:
oh, niet aan hun uiterlijk
bob natuurlijk wel
Maar hij had wel uitstraling.quote:
Die ken ik niet.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Echt lelijke zangeressen is wel moeilijker. En bv. een Susan Boyle heeft het juist weer aan haar lelijkheid te danken.
Da's een kerel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook niet de knapste zangeres die ik ooit zag
[ afbeelding ]
Waar moesten die het eigenlijk wél van hebben?quote:
Frank Zappa.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waar moesten die het eigenlijk wél van hebben?
Die snijwonden zijn toch een teken van schoonheid in Afrika ?quote:
Die is mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst die film "La vie en Rose" gekeken. Wat een stem! Wat een gedrocht!quote:
In d'r jonge jaren was ze *btw best wel een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Laatst die film "La vie en Rose" gekeken. Wat een stem! Wat een gedrocht!(wel een triest leven.)
Mark E. Smithquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:25 schreef Tourniquet het volgende:
Mark E. Smith (The Fall)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heavy metal telt niet mee, die zijn allemaal lelijk.
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wat is ze lelijk
Uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wat is ze lelijk
Ik kan de foto niet vinden dat ze uit eerbied op zijn graf pissen.quote:
Dit is ook geen heavy metal maar een b artiest. anoukquote:Op zondag 13 februari 2011 01:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok als ze aan de mic staat dan levert ze wel wat in aan schoonheid maar doorgaans... :p
Maar die band is wel vreselijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wat is ze lelijk
quote:Op zondag 13 februari 2011 02:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan de foto niet vinden dat ze uit eerbied op zijn graf pissen.
Het nieuwe album is kut ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Maar die band is wel vreselijk.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef tong80 het volgende:
Huub van der Lubbe wordt door sommige vrouwen wel aantrekkelijk gevonden.
Doel je nou stiekem ook op de TS?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Meer heren uit dit topic trouwens zijn![]()
Tom Waits, Steven Tyler, oftewel: hoe je woest aantrekkelijk kan zijn van lelijkheid.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |