Die was eerder aan de beurt en geslaagder dan die over de tuigdorpenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben het ook totaal niet eens met tuigdorpen hoor, ik ben ervan overtuigd dat het helemaal niks veranderd. Ik ben ook geen fan van de PVV. Ik zeg alleen maar dat de PVV makkelijker te pakken is op de achterlijke regel dat moslima's geen hoofddoek in de bus mogen dragen. Dit gedoe rond het plaatje trekt alleen de aandacht daarvan af.
quote:Groenlinks... rechts... links...
Cartoon over Kunduz
`quote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wilders is geen haar beter dan Hitler.
Het enige verschil is dat het nu 2011 is en we geleerd hebben van onze fouten. Wilders heeft gewoon geen kans om alle moslims uit te roeien, anders had hij het zo gedaan.
Nu moet hij wel mild blijven, hij kan natuurlijk niet roepen dat alle moslims vergast moeten worden.
dus was het eigenlijk wel terecht van die nazi's dat ze dat deden?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef Psy-freak het volgende:
Het gekke is, je mag iemand geen jood noemen om iets maar wel een nazi.
Oh en, dat gezeik altijd. Linkse propaganda is me op de basisschool al met de paplepel ingegoten.
Ik herriner me een 4-5mei boekje met een foto waarin nazi's al lachende een rijksdaalder op straat gooien tegenover een aantal joden. Zielig was dat, ze hadden heel geen geld. Later leerde ik dat ze dat deden omdat joden bekend zouden staan om de hunkering naar geld.
Zit dat er aan te komen dan? daar heb je dan vast een fatsoenlijke onderbouwing voor, toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef Oud_student het volgende:
[..]
`
Hij wil juist voorkomen dat wij, autochtone Nederlanders, niet worden gestenigd, opgehangen, van flats worden gegooid etc.
Vooralsnog hebben we het over 1 partij die graag wil discrimineren op basis van geloof. Dus dat is vrij duidelijk.quote:De vergelijking met WO2 is wel degelijk actueel maar wie zijn de daders en wie de slachtoffers ?
Zijn er werkelijk mensen die dit geloven? Wat ben jij ver heen zeg, de teringquote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef Oud_student het volgende:
[..]
`
Hij wil juist voorkomen dat wij, autochtone Nederlanders, niet worden gestenigd, opgehangen, van flats worden gegooid etc. De vergelijking met WO2 is wel degelijk actueel maar wie zijn de daders en wie de slachtoffers ?
En ik maar denken dat het niet dommer kon.....quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef Oud_student het volgende:
[..]
`
Hij wil juist voorkomen dat wij, autochtone Nederlanders, niet worden gestenigd, opgehangen, van flats worden gegooid etc. De vergelijking met WO2 is wel degelijk actueel maar wie zijn de daders en wie de slachtoffers ?
Nee, de geschiedenisboeken scheppen eenzijdig beeld.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
dus was het eigenlijk wel terecht van die nazi's dat ze dat deden?
Voor Christenen in moslim staten is dit al werkelijkheid.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn er werkelijk mensen die dit geloven? Wat ben jij ver heen zeg, de tering
Nee, waarom?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef du_ke het volgende:
En twee weken terug een eveneens onsmakelijke cartoon waar dan geen ophef over komt
[ afbeelding ]
Waar worden joden en christenen massaal omgelegd, als ik vragen mag?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Voor Christenen in moslim staten is dit al werkelijkheid.
Voorzover mij bekend worden nergens moslims in gaskamers gestopt om hun geloof.
Dus als er met WO2 moet worden vergeleken, dan zijn moslims de nazi's en de Christenten, Joden (weer) en ongelovigen de slachtoffers.
Het waren de linksen die per sé een vergelijking wilden maken met WO2, dan moet je natuurlijk wel goed naar de rolverdeling kijken.
Wilders pleit openlijk voor etnische zuivering van Groot-Israel teneinde meer Lebensraum voor het Joodse Herrenvolk te krijgen. Zo verschillend zijn die gedachten helemaal niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef Oud_student het volgende:
Dus als er met WO2 moet worden vergeleken, dan zijn moslims de nazi's en de Christenten, Joden (weer) en ongelovigen de slachtoffers.
Het waren de linksen die per sé een vergelijking wilden maken met WO2, dan moet je natuurlijk wel goed naar de rolverdeling kijken.
Massaal nog niet, maar in Pakistan en Iran om er maar 2 te noemen worden regelmatig christenen gedood of tot lange straffen veroordeeld puur en alleen om dat ze verdacht worden christen te zijn. Daarnaast zijn er natuurlijk aanslagen op christelijke kerken, of om de parallel met de nazi's te maken: hun eigen Reichskristalnachtenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
Waar worden joden en christenen massaal omgelegd, als ik vragen mag?
Dat heb ik gemist waar kan ik de bron vinden?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Wilders pleit openlijk voor etnische zuivering van Groot-Israel teneinde meer Lebensraum voor het Joodse Herrenvolk te krijgen. Zo verschillend zijn die gedachten helemaal niet.
ik betwijfel vooral of jij dat boekje indertijd wel goed gelezen hebt.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, de geschiedenisboeken scheppen eenzijdig beeld.
Het is gewoon net zo goed een onsmakelijke cartoon als die over de tuigdorpen. Daar ging het mij om.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Nee, waarom?
Als je Jolande een uniform geeft is ze misschien nogwel zo gek om naar Kundus af te reizen.
Ik zie hier geen persoonlijke belediging, maar juist een onderstreping van haar standpunt,
waar ik het totaal mee oneens ben maar wel respect heb voor haar standpunt.
Het lijkt mij toch dat we naar de situatie in Nederland moeten kijken. Of is Wilders een Iraans politicus?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Weten we gelijk waar we met Wilders aan toe zijn. Autochtone Nederlanders moeten blijkbaar worden gestenigd etc.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef Oud_student het volgende:
[..]
`
Hij wil juist voorkomen dat wij, autochtone Nederlanders, niet worden gestenigd, opgehangen, van flats worden gegooid etc.
De VARA is verantwoordelijk voor de inhoud van Joop.nl. Het is niet een weblogje dat toevalligerwijs veel VARA leden in dienst heeft, maar echt een onderdeel van de VARA is. Sterker nog, de VARA financiert Joop.nl. Die zelfde VARA betaald ook de salarissen van P&W.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat een persoon af en toe een stukje schrijft voor een website, betekent dat nog niet dat hij of zij verantwoordelijk is voor de inhoud. Niemand binnen de Vara kan worden aangesproken op de publicaties van Joop.nl, behalve de hoofdredactie van de website.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Weten we gelijk waar we met Wilders aan toe zijn. Autochtone Nederlanders moeten blijkbaar worden gestenigd etc.
Hint: Dubbele ontkenning
Waarom doet dit me toch denken aan Don Quichot?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef Oud_student het volgende:
[..]
`
maar in elk geval hypocriet wanneer je zelf huilt als de telegraaf bepaalde bagger niet wil plaatsen...quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik ben absoluut tegen censuur, maar Joop.nl heeft er ook een aardig handje vol van. Wilders neemt de vrijheid om niet mee te werken aan deze VARA productie als ze geen afstand doen van de cartoon. Redelijk toch?
Een paar maand geleden of zo, toen had hij bedacht dat de Palestijnen daar wij zal eeuwen woonden niet hoorden maar in Jordanië, dat was dan eigenlijk Palesina.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist waar kan ik de bron vinden?
Vergeet Sudan, Nigeria, en Indonesie niet, daar wil het ook nog al eens misgaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Massaal nog niet, maar in Pakistan en Iran om er maar 2 te noemen worden regelmatig christenen gedood of tot lange straffen veroordeeld puur en alleen om dat ze verdacht worden christen te zijn. Daarnaast zijn er natuurlijk aanslagen op christelijke kerken, of om de parallel met de nazi's te maken: hun eigen Reichskristalnachten
Maar hier wordt daar natuurlijk weinig aandacht aan besteed, het zijn incidenten.
De Nekschot cartoons? Dat pleit toch wel dat Wilders tegen censuur is, niet? Dat de Telegraaf graag zelfcensuur pleegt is aan hun. Aan de VARA de keuze om of afstand te nemen van de kampbeul vergelijking of Wilders/ de PVV te moeten missen bij het debat. Lijkt mij geen moeilijke keuze.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
maar in elk geval hypocriet wanneer je zelf huilt als de telegraaf bepaalde bagger niet wil plaatsen...
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:56 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
De Nekschot cartoons? Dat pleit toch wel dat Wilders tegen censuur is, niet? Dat de Telegraaf graag zelfcensuur pleegt is aan hun. Aan de VARA de keuze om of afstand te nemen van de kampbeul vergelijking op verzoek van Wilders censuur toe te passen of Wilders/ de PVV te moeten missen bij het debat. Lijkt mij geen moeilijke keuze.
Dat zou chantage zijn en dan is het hek van de dam. Ik kan me voorstellen dat de VARA daarvoor past.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:56 schreef UncleDolan het volgende:
Aan de VARA de keuze om of afstand te nemen van de kampbeul vergelijking of Wilders/ de PVV te moeten missen bij het debat. Lijkt mij geen moeilijke keuze.
Chantage dus van de kant van Wilders. en hypocriet omdat hij de ene keer wel censuur verwacht en de andere keer het een schande vindt.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:56 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
De Nekschot cartoons? Dat pleit toch wel dat Wilders tegen censuur is, niet? Dat de Telegraaf graag zelfcensuur pleegt is aan hun. Aan de VARA de keuze om of afstand te nemen van de kampbeul vergelijking of Wilders/ de PVV te moeten missen bij het debat.
De VARA had ook zélf kunnen passen voor die cartoon. Zeker als ze graag Wilders willen uitnodigen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou chantage zijn en dan is het hek van de dam. Ik kan me voorstellen dat de VARA daarvoor past.
Toegegeven, als hij een echte vent was had hij zich er niks van aangetrokken en was er woensdag gewoon bij. Ik heb echter wel begrip voor Wilders om niks te maken te willen hebben met mensen die dit zulks ranzige vergelijkingen faciliteren.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou chantage zijn en dan is het hek van de dam. Ik kan me voorstellen dat de VARA daarvoor past.
Ik neem aan dat de redactie van een opiniewebsite een grote vrijheid krijgt van de VARA. Anders zouden ze niet eens aan zo'n site moeten beginnen...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De VARA had ook zélf kunnen passen voor die cartoon. Zeker als ze graag Wilders willen uitnodigen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:08 schreef du_ke het volgende:
Maar goed, jij bent van mening dat vanuit de VARA eigenlijk maar geen commentaar op Wilders meer gegeven moet worden om te voorkomen dat hij boos wordt?
Absoluut niet. Commentaar is prima, juich ik alleen maar toe.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de redactie van een opiniewebsite een grote vrijheid krijgt van de VARA. Anders zouden ze niet eens aan zo'n site moeten beginnen...
Maar goed, jij bent van mening dat vanuit de VARA eigenlijk maar geen commentaar op Wilders meer gegeven moet worden om te voorkomen dat hij boos wordt?
Kijk zo zie ik het ookquote:Op zondag 13 februari 2011 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Absoluut niet. Commentaar is prima, juich ik alleen maar toe.
Ik zou Wilders absoluut niet met Hitler willen vergelijken, maar de opkomst van de PVV vergelijken met die van de NSB, en ook de daarbij horende sentimenten, dan weer wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Prima, dan komt hij niet omdat hij boos is. Maar roepen dat hij komt op voorwaarde dat die cartoon verwijderd wordt is een poging de uiter van een mening de mond te snoeren.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:08 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Toegegeven, als hij een echte vent was had hij zich er niks van aangetrokken en was er woensdag gewoon bij. Ik heb echter wel begrip voor Wilders om niks te maken te willen hebben met mensen die dit zulks ranzige vergelijkingen faciliteren.
Zeg dat maar tegen al die moslims die helemaal gek worden als *mo* in een cartoon komt..quote:Op maandag 14 februari 2011 13:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat Geert net zulke lange tenen en kort lontje heeft als de gemiddelde haatbaard imam.
Als je een beetje modern en beschaafd bent, maak je je niet druk om een matige tekening op een marginaal links blogje.
Precies, er is geen verschil tussen moslims met lange tenen en een kaaskop met lange tenen. Alleen kan het zijn dat de kaaskop er op alle mogelijke manieren zelf om vraagt.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:07 schreef OreO het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen al die moslims die helemaal gek worden als *mo* in een cartoon komt..
We???????????quote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Weten we gelijk waar we met Wilders aan toe zijn. Autochtone Nederlanders moeten blijkbaar worden gestenigd etc.
Hint: Dubbele ontkenning
Eigenlijk zeg je nu dat het overgrote deel van de moslims onbeschaafd is als ik terugdenk aan de cartoonrellen waar vele doden om zijn gevallen.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat Geert net zulke lange tenen en kort lontje heeft als de gemiddelde haatbaard imam.
Als je een beetje modern en beschaafd bent, maak je je niet druk om een matige tekening op een marginaal links blogje.
Nee, het gaat erin feite niet om of je links of rechts bent, maar of je extreem links of rechts bent.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:51 schreef longinus het volgende:
Wilders wordt al zo gedemoniseerd dat het gewoon niet uitmaakt wat ie zegt, als ze maar een cartoon kunnen maken die verwijst naar ww2 of moslims.
Ach ja, dat heb je met die linksen die er altijd maar van uitgaan dat iedereen heilig is, behalve degene die er op wijst dat ze ook wel eens niet heilig zijn.
Vertel eens, wat heeft Wilders op zijn kerfstok dat hij tot tuig wordt gebombardeerd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:01 schreef Terminator3000 het volgende:
Wat een malloot!! Zullen we gelijk ook een tuig dorp creëren voor tuig zoals hij?...Wat is het volgende? hiedereen een labeltje dragen, van jij bent jood, jij bent Christenen, Moslim, Atheist?
Inderdaad je kan hem niet met Hitler vergelijken, Iemers Hitler haate de Joden, Wie groep haat Wilders ook al weer? de Moslims? Deze man weet totaal niks van de islam en de afkomst en de geschiedenis.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hitler met Wilders vergelijken, hoe ziek moet je dan zijn als je dat denkt? Dat mag weer wel?
Je weet hopelijk ook wel dat al lang bewezen is dat criminelen alleen crimineler worden door opgesloten te worden samen met "soortgenoten"? Dan wisselen ze tips uit of telefoonnummers, weet ik veel. De meesten komen in ieder geval niet beter uit de gevangenis dan toen ze er in terecht kwamen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heeft Wilders op zijn kerfstok dat hij tot tuig wordt gebombardeerd?
De gevangenissen in de wereld zijn al complete tuigdorpen of ben je daar ook op tegen?
Neem een paar in huis, geef ze te vreten en hoop dat je moeder niet verkracht, beroofd of mishandeld wordt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:11 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je weet hopelijk ook wel dat al lang bewezen is dat criminelen alleen crimineler worden door opgesloten te worden samen met "soortgenoten"? Dan wisselen ze tips uit of telefoonnummers, weet ik veel. De meesten komen in ieder geval niet beter uit de gevangenis dan toen ze er in terecht kwamen.
En ik denk dat dat bij die zogenaamde "tuigdorpen" niet echt anders zal verlopen.
ik geef ze liever wat ad hominemsquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neem een paar in huis, geef ze te vreten en hoop dat je moeder niet verkracht, beroofd of mishandeld wordt.
Ik zou eerder zeggen: geef ze een baan. Maar ja, ik zal vast wel weer te idealistisch zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neem een paar in huis, geef ze te vreten en hoop dat je moeder niet verkracht, beroofd of mishandeld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |