abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2011 @ 13:08:09 #241
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_92713580
Wilders is geen haar beter dan Hitler.

Het enige verschil is dat het nu 2011 is en we geleerd hebben van onze fouten. Wilders heeft gewoon geen kans om alle moslims uit te roeien, anders had hij het zo gedaan.

Nu moet hij wel mild blijven, hij kan natuurlijk niet roepen dat alle moslims vergast moeten worden.
Sisco Certified
pi_92713664
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben het ook totaal niet eens met tuigdorpen hoor, ik ben ervan overtuigd dat het helemaal niks veranderd. Ik ben ook geen fan van de PVV. Ik zeg alleen maar dat de PVV makkelijker te pakken is op de achterlijke regel dat moslima's geen hoofddoek in de bus mogen dragen. Dit gedoe rond het plaatje trekt alleen de aandacht daarvan af.
Die was eerder aan de beurt en geslaagder dan die over de tuigdorpen

Maar goed een nieuwe dag, een nieuw doldwaas voorstel :+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92713762
En twee weken terug een eveneens onsmakelijke cartoon waar dan geen ophef over komt

quote:
Groenlinks... rechts... links...
Cartoon over Kunduz
  zondag 13 februari 2011 @ 13:21:04 #244
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_92714087
Het gekke is, je mag iemand geen jood noemen om iets maar wel een nazi.

Oh en, dat gezeik altijd. Linkse propaganda is me op de basisschool al met de paplepel ingegoten.

Ik herriner me een 4-5mei boekje met een foto waarin nazi's al lachende een rijksdaalder op straat gooien tegenover een aantal joden. Zielig was dat, ze hadden heel geen geld. Later leerde ik dat ze dat deden omdat joden bekend zouden staan om de hunkering naar geld.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_92714386
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wilders is geen haar beter dan Hitler.

Het enige verschil is dat het nu 2011 is en we geleerd hebben van onze fouten. Wilders heeft gewoon geen kans om alle moslims uit te roeien, anders had hij het zo gedaan.

Nu moet hij wel mild blijven, hij kan natuurlijk niet roepen dat alle moslims vergast moeten worden.
`
Hij wil juist voorkomen dat wij, autochtone Nederlanders, niet worden gestenigd, opgehangen, van flats worden gegooid etc. De vergelijking met WO2 is wel degelijk actueel maar wie zijn de daders en wie de slachtoffers ?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_92714433
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef Psy-freak het volgende:
Het gekke is, je mag iemand geen jood noemen om iets maar wel een nazi.

Oh en, dat gezeik altijd. Linkse propaganda is me op de basisschool al met de paplepel ingegoten.

Ik herriner me een 4-5mei boekje met een foto waarin nazi's al lachende een rijksdaalder op straat gooien tegenover een aantal joden. Zielig was dat, ze hadden heel geen geld. Later leerde ik dat ze dat deden omdat joden bekend zouden staan om de hunkering naar geld.
dus was het eigenlijk wel terecht van die nazi's dat ze dat deden?
pi_92714470
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef Oud_student het volgende:

[..]

`
Hij wil juist voorkomen dat wij, autochtone Nederlanders, niet worden gestenigd, opgehangen, van flats worden gegooid etc.
Zit dat er aan te komen dan? daar heb je dan vast een fatsoenlijke onderbouwing voor, toch?
quote:
De vergelijking met WO2 is wel degelijk actueel maar wie zijn de daders en wie de slachtoffers ?
Vooralsnog hebben we het over 1 partij die graag wil discrimineren op basis van geloof. Dus dat is vrij duidelijk.
pi_92714933
quote:

[..]

`
Hij wil juist voorkomen dat wij, autochtone Nederlanders, niet worden gestenigd, opgehangen, van flats worden gegooid etc. De vergelijking met WO2 is wel degelijk actueel maar wie zijn de daders en wie de slachtoffers ?
Zijn er werkelijk mensen die dit geloven? Wat ben jij ver heen zeg, de tering :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92715220
quote:

[..]

`
En ik maar denken dat het niet dommer kon.....
  zondag 13 februari 2011 @ 14:01:56 #250
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_92715608
quote:
15s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

dus was het eigenlijk wel terecht van die nazi's dat ze dat deden?
Nee, de geschiedenisboeken scheppen eenzijdig beeld.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_92715731
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zijn er werkelijk mensen die dit geloven? Wat ben jij ver heen zeg, de tering :')
Voor Christenen in moslim staten is dit al werkelijkheid.
Voorzover mij bekend worden nergens moslims in gaskamers gestopt om hun geloof.
Dus als er met WO2 moet worden vergeleken, dan zijn moslims de nazi's en de Christenten, Joden (weer) en ongelovigen de slachtoffers.

Het waren de linksen die per sé een vergelijking wilden maken met WO2, dan moet je natuurlijk wel goed naar de rolverdeling kijken.
Exaudi orationem meam
pi_92715879
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef du_ke het volgende:
En twee weken terug een eveneens onsmakelijke cartoon waar dan geen ophef over komt
[ afbeelding ]
Nee, waarom?
Als je Jolande een uniform geeft is ze misschien nogwel zo gek om naar Kundus af te reizen.
Ik zie hier geen persoonlijke belediging, maar juist een onderstreping van haar standpunt,
waar ik het totaal mee oneens ben maar wel respect heb voor haar standpunt.
Exaudi orationem meam
pi_92716265
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dus als er met WO2 moet worden vergeleken, dan zijn moslims de nazi's en de Christenten, Joden (weer) en ongelovigen de slachtoffers.

Het waren de linksen die per sé een vergelijking wilden maken met WO2, dan moet je natuurlijk wel goed naar de rolverdeling kijken.
Waar worden joden en christenen massaal omgelegd, als ik vragen mag?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92716371
quote:

Wilders pleit openlijk voor etnische zuivering van Groot-Israel teneinde meer Lebensraum voor het Joodse Herrenvolk te krijgen. Zo verschillend zijn die gedachten helemaal niet.

Vanuit de misvatting dat Wilders vanuit de VS betaald zou krijgen om iets voor Nederland te doen krijg je ook missers in de spotprenten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_92716500
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef KoosVogels het volgende:

Waar worden joden en christenen massaal omgelegd, als ik vragen mag?
Massaal nog niet, maar in Pakistan en Iran om er maar 2 te noemen worden regelmatig christenen gedood of tot lange straffen veroordeeld puur en alleen om dat ze verdacht worden christen te zijn. Daarnaast zijn er natuurlijk aanslagen op christelijke kerken, of om de parallel met de nazi's te maken: hun eigen Reichskristalnachten
Maar hier wordt daar natuurlijk weinig aandacht aan besteed, het zijn incidenten. :'(
Exaudi orationem meam
pi_92716593
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Wilders pleit openlijk voor etnische zuivering van Groot-Israel teneinde meer Lebensraum voor het Joodse Herrenvolk te krijgen. Zo verschillend zijn die gedachten helemaal niet.
Dat heb ik gemist waar kan ik de bron vinden?
Exaudi orationem meam
pi_92720355
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Nee, de geschiedenisboeken scheppen eenzijdig beeld.
ik betwijfel vooral of jij dat boekje indertijd wel goed gelezen hebt.
pi_92720451
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Nee, waarom?
Als je Jolande een uniform geeft is ze misschien nogwel zo gek om naar Kundus af te reizen.
Ik zie hier geen persoonlijke belediging, maar juist een onderstreping van haar standpunt,
waar ik het totaal mee oneens ben maar wel respect heb voor haar standpunt.
Het is gewoon net zo goed een onsmakelijke cartoon als die over de tuigdorpen. Daar ging het mij om.

Dat jij deze cartoon wel weet te waarderen is niet meer dan logisch.
pi_92720520
quote:

[..]

Het lijkt mij toch dat we naar de situatie in Nederland moeten kijken. Of is Wilders een Iraans politicus?
  zondag 13 februari 2011 @ 16:56:58 #261
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92723572
quote:

[..]

`
Hij wil juist voorkomen dat wij, autochtone Nederlanders, niet worden gestenigd, opgehangen, van flats worden gegooid etc.
Weten we gelijk waar we met Wilders aan toe zijn. Autochtone Nederlanders moeten blijkbaar worden gestenigd etc.

Hint: Dubbele ontkenning
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_92726849
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat een persoon af en toe een stukje schrijft voor een website, betekent dat nog niet dat hij of zij verantwoordelijk is voor de inhoud. Niemand binnen de Vara kan worden aangesproken op de publicaties van Joop.nl, behalve de hoofdredactie van de website.
De VARA is verantwoordelijk voor de inhoud van Joop.nl. Het is niet een weblogje dat toevalligerwijs veel VARA leden in dienst heeft, maar echt een onderdeel van de VARA is. Sterker nog, de VARA financiert Joop.nl. Die zelfde VARA betaald ook de salarissen van P&W.

Ik ben absoluut tegen censuur, maar Joop.nl heeft er ook een aardig handje vol van. Wilders neemt de vrijheid om niet mee te werken aan deze VARA productie als ze geen afstand doen van de cartoon. Redelijk toch?
  zondag 13 februari 2011 @ 18:27:06 #263
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_92727213
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Weten we gelijk waar we met Wilders aan toe zijn. Autochtone Nederlanders moeten blijkbaar worden gestenigd etc.

Hint: Dubbele ontkenning
:')
Sisco Certified
pi_92727281
quote:

[..]

`
Waarom doet dit me toch denken aan Don Quichot?
pi_92727326
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef UncleDolan het volgende:

[..]

Ik ben absoluut tegen censuur, maar Joop.nl heeft er ook een aardig handje vol van. Wilders neemt de vrijheid om niet mee te werken aan deze VARA productie als ze geen afstand doen van de cartoon. Redelijk toch?
maar in elk geval hypocriet wanneer je zelf huilt als de telegraaf bepaalde bagger niet wil plaatsen...
pi_92727856
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:27 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist waar kan ik de bron vinden?
Een paar maand geleden of zo, toen had hij bedacht dat de Palestijnen daar wij zal eeuwen woonden niet hoorden maar in Jordanië, dat was dan eigenlijk Palesina.

Daarnaast winden zijn openlijke politieke vrienden in Israel en de VS er ook geen doekjes om. Alleen in Nederland blijft men maar denken dat hij geld krijgt overgemaakt en de bron achterhoudt omdat ze daar zo begaan zijn met zijn inspanning voor het OV van Gouda.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_92728364
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Massaal nog niet, maar in Pakistan en Iran om er maar 2 te noemen worden regelmatig christenen gedood of tot lange straffen veroordeeld puur en alleen om dat ze verdacht worden christen te zijn. Daarnaast zijn er natuurlijk aanslagen op christelijke kerken, of om de parallel met de nazi's te maken: hun eigen Reichskristalnachten
Maar hier wordt daar natuurlijk weinig aandacht aan besteed, het zijn incidenten. :'(
Vergeet Sudan, Nigeria, en Indonesie niet, daar wil het ook nog al eens misgaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_92728429
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

maar in elk geval hypocriet wanneer je zelf huilt als de telegraaf bepaalde bagger niet wil plaatsen...
De Nekschot cartoons? Dat pleit toch wel dat Wilders tegen censuur is, niet? Dat de Telegraaf graag zelfcensuur pleegt is aan hun. Aan de VARA de keuze om of afstand te nemen van de kampbeul vergelijking of Wilders/ de PVV te moeten missen bij het debat. Lijkt mij geen moeilijke keuze.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:58:42 #269
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92728498
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:56 schreef UncleDolan het volgende:

[..]

De Nekschot cartoons? Dat pleit toch wel dat Wilders tegen censuur is, niet? Dat de Telegraaf graag zelfcensuur pleegt is aan hun. Aan de VARA de keuze om of afstand te nemen van de kampbeul vergelijking op verzoek van Wilders censuur toe te passen of Wilders/ de PVV te moeten missen bij het debat. Lijkt mij geen moeilijke keuze.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † zondag 13 februari 2011 @ 18:59:46 #270
137949 Disana
pi_92728540
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:56 schreef UncleDolan het volgende:
Aan de VARA de keuze om of afstand te nemen van de kampbeul vergelijking of Wilders/ de PVV te moeten missen bij het debat. Lijkt mij geen moeilijke keuze.
Dat zou chantage zijn en dan is het hek van de dam. Ik kan me voorstellen dat de VARA daarvoor past.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')