SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Ik vraag het me ook af. De enige mogelijkheid die we zelf hebben is om zelf een demonstratie te starten van enkele weken, vanaf waar wij kunnen twitteren, fokken etc.quote:
NOS OP 1?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:42 schreef -jos- het volgende:
Wie was het eerst?
1. NOS
2. SultanAlQassemi
3. BBCBreaking
4. AJEnglish
5. guardian
6. telegraaf
7. foknieuws
8. Joop_nl
9. fritswester
10. Spitstwit
11. actueel_nieuws(elsevier)
12. cnnbrk
13. Nu.nl
Daarvoor leven wij in een veel te fijn landquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. De enige mogelijkheid die we zelf hebben is om zelf een demonstratie te starten van enkele weken, vanaf waar wij kunnen twitteren, fokken etc.
Huh?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zo'n vrouw op twitter is boos op mij.
Ach, je hebt het in tegenstelling tot genoeg anderen tenminste gevolgdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. De enige mogelijkheid die we zelf hebben is om zelf een demonstratie te starten van enkele weken, vanaf waar wij kunnen twitteren, fokken etc.
Heb het overigens maar een week gevolgd, veel later dan veel andere mensen hier.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
Raafatology Raafat-
I never kissed so many people in my life #egypt #jan25
6 minutes ago
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
Raafatology Raafat-
6 minutes ago
Ze zegt: wat heeft Mubarak verkeerd gedaan? Lijkt me een aardige man?quote:
Op een vreedzame wijze!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een helden daar in Egypte, het is gewoon gelukt om Mubarak te laten aftreden.
Zoals ik al zei, daar gaat geneukt wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
Raafatology Raafat-
6 minutes ago
En vreedzaam, ook nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een helden daar in Egypte, het is gewoon gelukt om Mubarak te laten aftreden.
nu op AJE! Maar het was zo voorbij hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Eva4Evah het volgende:
Woooow die beelden... krijg echt tranen in mijn ogen!! Heb net die speech gemist, iemand daar nog een link van toevallig??
Ik hoorde het het eerst op NOS, eerder dan op AlJazeera. 50s ervoor wist nog niemand het. 10-20s voordat ik het topic opende meldde de NOS het. RTL weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
NOS OP 1?
laat me niet lachen.
FOK was als eerste, RTL7 was ook meteen live!
RTL was sowieso veel eerder dan NOS!
Ik kan dat ook nog wel hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik niet snap he, Egypte is niet stil blijven staan in de tijd, er is een goede infrastructuur, op het oog ziet Cairo er mooi uit.
Dus Mubarak heeft wel degelijk ook goeie dingen gedaan, maarja..
De eerste revolutie die ik heb meegemaakt ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef OllieA het volgende:
Historische tijden.
De eerste revolutie die mede mogelijk is gemaakt door het i-net.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ze zegt: wat heeft Mubarak verkeerd gedaan? Lijkt me een aardige man?
Ik: Heb je onder een steen geleefd of zo? Doos! Een martelaar, dat is het!
Zuchtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ze zegt: wat heeft Mubarak verkeerd gedaan? Lijkt me een aardige man?
Ik: Heb je onder een steen geleefd of zo? Doos! Een martelaar, dat is het!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Thomas B. het volgende:
Verdomme ik baal er echt van dat ik net ben gestopt met roken
Gelukkig maar. Weer een kwartier om to the point te komen had ik echt niet getrokkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef alors het volgende:
[..]
nu op AJE! Maar het was zo voorbij hoor
Ik had er een hard hoofd in maar ben blij dat ik het mis had.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Dat het toch vreedzaam kan, dat is zo mooi. Ik heb er geen woorden voor.
Gandhi zal goedkeurend knikken, daarboven
Ik ben de tel al kwijt, maar dit is wel een hele mooiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De eerste revolutie die ik heb meegemaakt ook.
Egypte is Afrika's kampioen gewordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen met voetballen geloof ik
Waarom is de bondcoach dan zojuist ontslagen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen met voetballen geloof ik
werden net wel youtubefilmpjes gepost, dus daar even zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef Ermanon het volgende:
Ergens te zien dat ie het zegt? Heb ik helaas gemist :<
WERELD kampioen zul je bedoelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Egypte is Afrika's kampioen geworden
Hij is van het veld gestuurd wegens wangedrag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Waarom is de bondcoach dan zojuist ontslagen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef Ermanon het volgende:
Ja, na zoveel dagen alles volgen wordt dit wel een beetje afkickenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat moet ik nu met mijn leven.
Niets zo vertrouwd als wakker worden met Tahrir plein op tv.
Misschien maar een foto van het tahrirplein op mijn slaapkamer.
proestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik haal de NRC uit de bus:
[ afbeelding ]_
Jaaa ik pak 'm ook netquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]_
Ja dat had ik net ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]_
Jah, maar NOS heb ik bovenaan die was het eerst op TV denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef raistlin6 het volgende:
@jos: jij hebt het erover wie het het eerst tweette of niet?
Ik vind het fijn voor de mensen dat ze dit op deze manier voor elkaar hebben gekregen, maar ik hou mijn hart vast voor wat er nu verder gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef Ryan3 het volgende:
Nederland staat niet te juichen?
Nee, onze regering staat niet te juichen.
Wij wel.
OMG, als dat waar is, is het weel heel zielig van de Telegraafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef ETA het volgende:
Zat net even te vergelijken hoe laat verschillende nieuwswebsite met het aftreden kwam.
FOK FP 17:04
Telegraaf 17:10 (maar stiekem hebben ze dat aangepast naar 16:16 terwijl het toen nog niet eens bekend was)
NU.nl 17:05
NOS 17:11
Ik denk toch geen Iraanse toestanden 78-79 hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor de mensen dat ze dit op deze manier voor elkaar heben gekregen, maar ik hou mijn hart vast voor wat er nu verder gaat gebeuren.
Oh, dat wordt de komende tijd nog wel herhaald hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef Ermanon het volgende:
Geboortegolfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, daar gaat geneukt worden.
Aangepast naar 16.26?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef ETA het volgende:
Zat net even te vergelijken hoe laat verschillende nieuwswebsite met het aftreden kwam.
FOK FP 17:04
Telegraaf 17:10 (maar stiekem hebben ze dat aangepast naar 16:16 terwijl het toen nog niet eens bekend was)
NU.nl 17:05
NOS 17:11
Ja, ze zijn er nog lang niet, maar... eerste obstakel is uit de wegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor de mensen dat ze dit op deze manier voor elkaar hebben gekregen, maar ik hou mijn hart vast voor wat er nu verder gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |