Ze zegt: wat heeft Mubarak verkeerd gedaan? Lijkt me een aardige man?quote:
Op een vreedzame wijze!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een helden daar in Egypte, het is gewoon gelukt om Mubarak te laten aftreden.
Zoals ik al zei, daar gaat geneukt wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
Raafatology Raafat-
I never kissed so many people in my life #egypt #jan25
6 minutes ago
En vreedzaam, ook nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een helden daar in Egypte, het is gewoon gelukt om Mubarak te laten aftreden.
nu op AJE! Maar het was zo voorbij hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Eva4Evah het volgende:
Woooow die beelden... krijg echt tranen in mijn ogen!! Heb net die speech gemist, iemand daar nog een link van toevallig??
Ik hoorde het het eerst op NOS, eerder dan op AlJazeera. 50s ervoor wist nog niemand het. 10-20s voordat ik het topic opende meldde de NOS het. RTL weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
NOS OP 1?
laat me niet lachen.
FOK was als eerste, RTL7 was ook meteen live!
RTL was sowieso veel eerder dan NOS!
Ik kan dat ook nog wel hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik niet snap he, Egypte is niet stil blijven staan in de tijd, er is een goede infrastructuur, op het oog ziet Cairo er mooi uit.
Dus Mubarak heeft wel degelijk ook goeie dingen gedaan, maarja..
De eerste revolutie die ik heb meegemaakt ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef OllieA het volgende:
Historische tijden.
De eerste revolutie die mede mogelijk is gemaakt door het i-net.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ze zegt: wat heeft Mubarak verkeerd gedaan? Lijkt me een aardige man?
Ik: Heb je onder een steen geleefd of zo? Doos! Een martelaar, dat is het!
Zuchtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ze zegt: wat heeft Mubarak verkeerd gedaan? Lijkt me een aardige man?
Ik: Heb je onder een steen geleefd of zo? Doos! Een martelaar, dat is het!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Thomas B. het volgende:
Verdomme ik baal er echt van dat ik net ben gestopt met roken
Gelukkig maar. Weer een kwartier om to the point te komen had ik echt niet getrokkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef alors het volgende:
[..]
nu op AJE! Maar het was zo voorbij hoor
Ik had er een hard hoofd in maar ben blij dat ik het mis had.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Dat het toch vreedzaam kan, dat is zo mooi. Ik heb er geen woorden voor.
Gandhi zal goedkeurend knikken, daarboven
Ik ben de tel al kwijt, maar dit is wel een hele mooiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De eerste revolutie die ik heb meegemaakt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |