SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Ik vraag het me ook af. De enige mogelijkheid die we zelf hebben is om zelf een demonstratie te starten van enkele weken, vanaf waar wij kunnen twitteren, fokken etc.quote:
NOS OP 1?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:42 schreef -jos- het volgende:
Wie was het eerst?
1. NOS
2. SultanAlQassemi
3. BBCBreaking
4. AJEnglish
5. guardian
6. telegraaf
7. foknieuws
8. Joop_nl
9. fritswester
10. Spitstwit
11. actueel_nieuws(elsevier)
12. cnnbrk
13. Nu.nl
Daarvoor leven wij in een veel te fijn landquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. De enige mogelijkheid die we zelf hebben is om zelf een demonstratie te starten van enkele weken, vanaf waar wij kunnen twitteren, fokken etc.
Huh?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zo'n vrouw op twitter is boos op mij.
Ach, je hebt het in tegenstelling tot genoeg anderen tenminste gevolgdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. De enige mogelijkheid die we zelf hebben is om zelf een demonstratie te starten van enkele weken, vanaf waar wij kunnen twitteren, fokken etc.
Heb het overigens maar een week gevolgd, veel later dan veel andere mensen hier.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
Raafatology Raafat-
I never kissed so many people in my life #egypt #jan25
6 minutes ago
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
Raafatology Raafat-
6 minutes ago
Ze zegt: wat heeft Mubarak verkeerd gedaan? Lijkt me een aardige man?quote:
Op een vreedzame wijze!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Huisjurist het volgende:
Wat een helden daar in Egypte, het is gewoon gelukt om Mubarak te laten aftreden.
Zoals ik al zei, daar gaat geneukt wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
Raafatology Raafat-
6 minutes ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |