Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hier wil ik de volgende zaken even aan toevoegen:quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik neem aan dat er over onderstaande al is gepraat:
[quote](Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
quote:
Ren zequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:49 schreef MPG het volgende:
En nou echt hollen naar de trein![]()
![]()
Bis later
* DaMart zet Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrole alvast open voor de posts van MPGquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
1647, naar huis, misschien tot zo, vanuit de trein![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee op tijd voor de FICKSCHNITZEL
Bis Later Toekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
Ik ga thuis eens kijken of iemand me mist.
Vast welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
Ik ga thuis eens kijken of iemand me mist.
kippenvel van het gejuich via de radio!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:04 schreef Trevland het volgende:
Het zou eens tijd worden![]()
ned 2 op tv voor meer info
Dat zou bestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kippenvel van het gejuich via de radio!
Ik heb helemaal geen trekquote:
Die zijn bezig, als t goed is...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hup, zet je mensen eens aan het werk
mbrkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie het al
Mubarak is afgetreden
Egypte, lijkt me zo...quote:
Helemaal nietquote:
quote:
WTFquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ga je mond spoelen jonge dame
![]()
Jij mag die nog helemaal niet dragen
Zoals ik gisteren al zei, het leger had / heeft de kant van de demonstranten gekozenquote:
Op de korte termijn wel maar op de langere vraag ik mij afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei, het leger had / heeft de kant van de demonstranten gekozen![]()
Gelukkig maar daardoor is erger (voorlopig) afgewimpeld
Dat is zowiezo afwachten maar dat geldt voor de hele regio daarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op de korte termijn wel maar op de langere vraag ik mij af
Vooral als het klopt wat ze zeggen bij de nos dat Egypte een groot voorbeeld is voor die regio dan gaat daar in het midden oosten nog heel wat gebeurenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is zowiezo afwachten maar dat geldt voor de hele regio daar![]()
Er wordt al voorspeld dat sirië de volgende staat is die aan de beurt is .
Als je de situatie kent dan is dat ook niet zo verwonderlijk.
Eet smakelijk mopquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vooral als het klopt wat ze zeggen bij de nos dat Egypte een groot voorbeeld is voor die regio dan gaat daar in het midden oosten nog heel wat gebeuren
zo zie je maar wat je als individue nog voor elkaar kunt krijgen in deze wereld..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
één man die zichzelf in brand gestoken heeft uit frustratie en protest heeft dit hele gebeuren in beweging gebracht.
Ik zeg ook niet dat het allemaal zo zijn als Mubarak maar de leiders in de andere landen moeten zich nu toch wel eens achter de oren gaan krabben wat ze nu gaan doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maar niet in de hele regio zijn de leiders zulke dictators en worden de banen via vriendjespolitiek binnen de familie gehouden.
Met name dat laatste is de directe aanleiding geweest van de uitbraak in Tunesië.
één man die zichzelf in brand gestoken heeft uit frustratie en protest heeft dit hele gebeuren in beweging gebracht.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo zie je maar wat je als individue nog voor elkaar kunt krijgen in deze wereld..
wel jammer dat die man het niet meer mee kan maken..
huhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
inderdaad, in het MO was dat een positief iets.
Een paar jaar geleden hebben we hier in NL een negatieve ontwikkeling gehad die veroorzaakt werd door 1 vrouw.
Daar hebben we nu nog last van en dat zullen we voortaan wel houden ook
Nu niet allemaaal de discussie weer opnieuw starten maar de antirookmafia is gestart door 1 gefrustreerde secretaressequote:
heheh.. IK had die secretaresse kunnen zijn! Nederlanders zijn gewoon zeikerdsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu niet allemaaal de discussie weer opnieuw starten maar de antirookmafia is gestart door 1 gefrustreerde secretaresse
Eenschquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. IK had die secretaresse kunnen zijn! Nederlanders zijn gewoon zeikerds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Eensch
mja.. of je DAAR dan trots op moet zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat jij al je baard groeien??
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. of je DAAR dan trots op moet zijn..
Baard?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. of je DAAR dan trots op moet zijn..
quote:
Bis Later Friemelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef friemelaar het volgende:
ennu EETENSTIJD+
=
![]()
En vanavond feest dus tot morgen (misschien)
een aantal bekende belgen laten hun baard staan zolang er nog geen regering is in belgiequote:
Is wel een goede reden om je nooit meer te hoeven scherenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een aantal bekende belgen laten hun baard staan zolang er nog geen regering is in belgie
heeft GF een baard
Jupquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
achja, jij weet dat ook.
Jij hebt ook mijn "foto met paling" gezien
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef Toekito het volgende:
Ik kom net thuis blijkt die Mubarak opgezout te zijn
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Heeft Muck nou ook al Mubarak aan de haak geslagen ??
quote:
ik biedt hem tegen 7.5 miljoen ¤ onderdak aan tot eind van de maand, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik las het echt alsof mubarak NET weg was uit huis
Kings Of Leonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef Barretje80 het volgende:
YOOOOOOOOUUUUU..
YOUR SEX IS ON FIIIIIRE...
*pompidom*
ohh in dat geval.. graag nog een flesje wijn voor die bankquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik biedt hem tegen 7.5 miljoen ¤ onderdak aan tot eind van de maand, wist je dat niet?
Mjah en ze doen ook alweer hapquote:
Hey TMFquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef TheFamousMan het volgende:
MUBARAK IS WEG!![]()
Ja. Ik weet het, late reactie, maar ik kom net thuis en hoor het het dus pas.
Bis Later Barretjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
Werk is ( sort-of) af.. nu lekker naar huis!
tjuuus!
Yeahhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef TheFamousMan het volgende:
MUBARAK IS WEG!![]()
Ja. Ik weet het, late reactie, maar ik kom net thuis en hoor het het dus pas.
Ons pap zet net de tv pas aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan had je het hier een beetje moeten volgen
Lees even dit topic terugquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ons pap zet net de tv pas aan
Weet ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lees even dit topic terugen dan aan het begin
dat bedoel ik met hier
Hoezo luiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik luister liever
Lees jij normaal elk topic terug dan omdat het misschien eventueel een keer over de actualiteiten gaat?quote:
Dat niet maar ik bedoelde meer hier omquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Lees jij normaal elk topic terug dan omdat het misschien eventueel een keer over de actualiteiten gaat?
Ze was er gewoon alquote:
Maar het ging blijkbaar te snelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar ik bedoelde meer hier om:
[..]
Ze was er gewoon al
kan je hier zo halen hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh in dat geval.. graag nog een flesje wijn voor die bank
Datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het ging blijkbaar te snelDus dan heeft ze het niet meegekregen
En had geen concentratie + interesse voor dat onderwerp omdat MSNquote:
Zo snel ging het helemaal niet, dan was het topic wel vol geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het ging blijkbaar te snelDus dan heeft ze het niet meegekregen
Zeur nietquote:
Hoe kun jij nou oordelen of het voor iemand te snel gaat of niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo snel ging het helemaal niet, dan was het topic wel vol geweest
Wat voor spel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Shit, nu moet ik een spel in Rotterdam kopen, maar misschien kan ik er niet heen. Honden.
Welk spel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Shit, nu moet ik een spel in Rotterdam kopen, maar misschien kan ik er niet heen. Honden.
WB OAquote:
Nee ik heb niet meegedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
Fha, heb je nog gewonnen met de games?.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Heeft Muck nou ook al Mubarak aan de haak geslagen ??
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik heb niet meegedaanMaar ik heb me wel heeeleemaal kapot gelachen
Het niveau was echt weer zeer hoog
Ze hebben alleen maar fifa gedaan en Henry was ontzettend aan het winnen, maar die maakte ook echt bij elk goal het meest idiote dansje
Op een gegeven moment smeet hij tijdens zo'n dansje zijn controller per ongeluk weg dus die deed het toen nog maar half
En de conclusie van Lars was na een paar uur "je moet wel kijken waar je heen schiet"
Onze Alwetendequote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaai mopquote:
Met balkjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb wel zin in een schnitzeltje eigenlijk
en champignonsausquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey LLquote:
Ik nu nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MPG doelt op dat wijffie uit New Kids aan het strand. In de DUitse versie hebben ze haar blote tieten afgebalkt. Homoos.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG doelt op dat wijffie uit New Kids aan het strand. In de DUitse versie hebben ze haar blote tieten afgebalkt. Homoos.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG doelt op dat wijffie uit New Kids aan het strand. In de DUitse versie hebben ze haar blote tieten afgebalkt. Homoos.
Ik vond het ook al stomquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die mocht best gezien worden op zichquote:
Die Duitsers kunnen dat niet afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uhuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Dus nu kan Henry weer tegen een niet te repareren controller gaan schreeuwen?
Marvel vs Capcom 3, die komt pas later uit, maar is voor het eerst daar te koop tijdens een speltoernooi in Rotterdam.quote:
Maar jij kan daar dus niet heenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Marvel vs Capcom 3, die komt pas later uit, maar is voor het eerst daar te koop tijdens een speltoernooi in Rotterdam.
Ja, want ze mocht er best wezenquote:
Stomme balkjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die mocht best gezien worden op zich
Ja, vreselijk...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stomme balkjes
Sowieso die duitse nasynchronisatie
Datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, vreselijk...
Het enige leuke eraan is dat 'fickschnitzel'. Daar zijn die duitsers dan wel redelijk creatief in.
Bis Later MPGquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
Oow, ik moet gaan... Kinders pesten...
Tot later lieve KSC'ers![]()
Succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee Muck is morgenochtend pas thuis
Dat is de samenvatting. Tenminste, zoals het er nu naar uit ziet.quote:
Ik had het al gelezenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)itie-afgeleverd.html
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:18 schreef Toekito het volgende:
LL het is wel logisch want morgen komt dr pa toch, kan ze beter meerijden.
Ik ga afwas doen![]()
Ja maar blijft jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:18 schreef Toekito het volgende:
LL het is wel logisch want morgen komt dr pa toch, kan ze beter meerijden.
Ik ga afwas doen![]()
dat zeker!quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Fha het volgende:
[..]
UhuLief heh hoe hij zichzelf bezig houdt?
Ladidadidaquote:
Hoi LLquote:
Fhaaaa meisje!quote:
Hoiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat zeker!
Marijkeen tot zo nu eerst afwas
quote:
Fhatjuhquote:
Hey Trevquote:
Ook hoiquote:
Gaat welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ladidadida
[..]
Hoi LLHoe ist?
[..]
Fhaaaa meisje!![]()
![]()
trevquote:
Haai LLquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
navond marijke
[..]
hoi LL
[..]
![]()
![]()
Skatjuhquote:
Dat is klotequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
me internet is maandag of dinsdag pas weer in orde
"Het is mij, Robert!".quote:
gewoon doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Skatjuh
Warme chocomel
Zal ik of zal ik niet..?
slagroom kloppen
*webcam weer verstopt*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe wist je dat het die robert was
[ afbeelding ]
Ik ga het doenquote:
Ja LL kan je mijn slag-ehh-room dan ook meteen ff kloppen?quote:
iddquote:
Nee ik trap er niet meer in.. je bedoeld de andere LL he ? Ja toch? Ja he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja LL kan je mijn slag-ehh-room dan ook meteen ff kloppen?
quote:
quote:
dan merk je er niet zo veel vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
maar ik zal toch weinig toto geen tijd hebben on te internetten dit "weekend"
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik trap er niet meer in.. je bedoeld de andere LL he ? Ja toch? Ja he?
Nee maar was wel fijn om je zo vrolijk te horenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar stiekem was ik Robert helemaal niet
Kwam door jouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar was wel fijn om je zo vrolijk te horen
Ik of lovely?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja LL kan je mijn slag-ehh-room dan ook meteen ff kloppen?
Ssssssssssssssssst dat zou ons geheim zijnquote:
Morgen zoenenquote:
En niet optillen, daar heb ik slechte ervaringen meequote:
Feestjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef friemelaar het volgende:
Jah ben er maar even, moet zo naar het feestje
Ik wou dat ik een feestje had dit weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef friemelaar het volgende:
Jah ben er maar even, moet zo naar het feestje
Bel wat mensen op danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een feestje had dit weekend
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En niet optillen, daar heb ik slechte ervaringen mee
heb nu nog hoofdpijn van afgelopen zaterdag
Er was iemand blij mij te zien en tilde (sloeg dus kleihard) mij tegen de bar opquote:
Spul?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er was iemand blij mij te zien en tilde (sloeg dus kleihard) mij tegen de bar op
Ben blij als dat spul eruit is
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er was iemand blij mij te zien en tilde (sloeg dus kleihard) mij tegen de bar op
Ben blij als dat spul eruit is
Ja het bovenste gedeelte van de bar gaat eruitquote:
I knowquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Maar ik doe altijd heel voorzichtig met jedat weet je toch
Oh ik dacht dat er spul in jou zatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja het bovenste gedeelte van de bar gaat eruit
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
I know
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
GF wou niet vertellen wat er veranderd ging worden
![]()
Nou weet ik het toch
Net of ooit iemand van hier die bar van binnen gezien heeft of te zien krijgtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:40 schreef friemelaar het volgende:
GF wou niet vertellen wat er veranderd ging worden
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of ooit iemand van hier die bar van binnen gezien heeft of te zien krijgt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
dit weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meer dan jij denktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of ooit iemand van hier die bar van binnen gezien heeft of te zien krijgt
Doeiiiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef friemelaar het volgende:
Moet weg![]()
Laters allemaal![]()
Dames![]()
![]()
GF tot morgen![]()
Lady tot morgen![]()
![]()
![]()
Bis Later Friemelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef friemelaar het volgende:
Moet weg![]()
Laters allemaal![]()
Dames![]()
![]()
GF tot morgen![]()
Lady tot morgen![]()
![]()
![]()
feest ze friemelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef friemelaar het volgende:
Moet weg![]()
Laters allemaal![]()
Dames![]()
![]()
GF tot morgen![]()
Lady tot morgen![]()
![]()
![]()
Beste beslissing ooitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit weekend
dus zaterdag de glazen eruit dan kan ik zondag slopen![]()
ik heb alles al klaar wat gedaan kon wordenquote:
Hey Symquote:
Daar wil ik ook nog eens naar toequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen naar het spoorwegmuseum
Bis Later Gfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik naar beneden![]()
misschien nog tot vanavond
Symphquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
Ik heb Microsoft Train Simulator weer aan de praat gekregen.
Dus nu weer met de treintjes spelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
Ghehequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus nu weer met de treintjes spelen
Maar wel tofquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]die heb ik hier ook liggen
Gaar traag kutspel
Oh sinds ik 7 draai heb ik het nog niet geprobeerd. Zal ik ook eens doen dan. Als ik echt HELEMAAL niks meer te doen hebquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wel tof.
Op mijn laptop met Vista werkte het niet, maar onder Windows 7 wel.
Nu even alle add-ons weer installeren.
Leuk tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan die zonder ook wel hoor en ik heb ze gezien
Baalûhnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik kan nog maar een fractie van mijn muziek vanaf mijn lokale hdd spelen omdat ALLES vol zit met foto's verder
quote:
Misschien tijd voor een extra hddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik kan nog maar een fractie van mijn muziek vanaf mijn lokale hdd spelen omdat ALLES vol zit met foto's verder
nja laptop he, kanniequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Misschien tijd voor een extra hdd
Lijkt me wel zo handigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja laptop he, kannie![]()
Maar straks als ik in Dv woon koop ik weer een desktop gewoon. Een enorme brute met zeker 2 TB aan hdd en misschien nog wel veel meer, en met een bluray brandert.
Ja graagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph![]()
Ik had de cd van OK go gedownload, die is echt tofHebben?
voor weinig heb je een TB erbijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij die?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je nog eens treindienstleider wil spelen, moet je het maar zeggen.
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb jij die?
Die wil ik die wil ik die wil ik
Ja maar niet in mn laptopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor weinig heb je een TB erbij
Hebbe?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb jij die?
Wow, dat is pittig watquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar niet in mn laptop![]()
Ik heb al 2 externe schijven aangesloten trouwens, van 2 TB en 500 GB.
Ik heb hemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb jij die?
echt gaafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem.
Plus een hoop add-ons, vooral Duitsland en Zwitserland. En de TGV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |