Ons pap zet net de tv pas aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan had je het hier een beetje moeten volgen
Lees even dit topic terugquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ons pap zet net de tv pas aan
Weet ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lees even dit topic terugen dan aan het begin
dat bedoel ik met hier
Hoezo luiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik luister liever
Lees jij normaal elk topic terug dan omdat het misschien eventueel een keer over de actualiteiten gaat?quote:
Dat niet maar ik bedoelde meer hier omquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Lees jij normaal elk topic terug dan omdat het misschien eventueel een keer over de actualiteiten gaat?
Ze was er gewoon alquote:
Maar het ging blijkbaar te snelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar ik bedoelde meer hier om:
[..]
Ze was er gewoon al
kan je hier zo halen hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh in dat geval.. graag nog een flesje wijn voor die bank
Datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het ging blijkbaar te snelDus dan heeft ze het niet meegekregen
En had geen concentratie + interesse voor dat onderwerp omdat MSNquote:
Zo snel ging het helemaal niet, dan was het topic wel vol geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar het ging blijkbaar te snelDus dan heeft ze het niet meegekregen
Zeur nietquote:
Hoe kun jij nou oordelen of het voor iemand te snel gaat of niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo snel ging het helemaal niet, dan was het topic wel vol geweest
Wat voor spel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Shit, nu moet ik een spel in Rotterdam kopen, maar misschien kan ik er niet heen. Honden.
Welk spel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Shit, nu moet ik een spel in Rotterdam kopen, maar misschien kan ik er niet heen. Honden.
WB OAquote:
Nee ik heb niet meegedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef DaMart het volgende:
Fha, heb je nog gewonnen met de games?.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Heeft Muck nou ook al Mubarak aan de haak geslagen ??
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik heb niet meegedaanMaar ik heb me wel heeeleemaal kapot gelachen
Het niveau was echt weer zeer hoog
Ze hebben alleen maar fifa gedaan en Henry was ontzettend aan het winnen, maar die maakte ook echt bij elk goal het meest idiote dansje
Op een gegeven moment smeet hij tijdens zo'n dansje zijn controller per ongeluk weg dus die deed het toen nog maar half
En de conclusie van Lars was na een paar uur "je moet wel kijken waar je heen schiet"
Onze Alwetendequote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaai mopquote:
Met balkjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb wel zin in een schnitzeltje eigenlijk
en champignonsausquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey LLquote:
Ik nu nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MPG doelt op dat wijffie uit New Kids aan het strand. In de DUitse versie hebben ze haar blote tieten afgebalkt. Homoos.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG doelt op dat wijffie uit New Kids aan het strand. In de DUitse versie hebben ze haar blote tieten afgebalkt. Homoos.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG doelt op dat wijffie uit New Kids aan het strand. In de DUitse versie hebben ze haar blote tieten afgebalkt. Homoos.
Ik vond het ook al stomquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die mocht best gezien worden op zichquote:
Die Duitsers kunnen dat niet afquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uhuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Dus nu kan Henry weer tegen een niet te repareren controller gaan schreeuwen?
Marvel vs Capcom 3, die komt pas later uit, maar is voor het eerst daar te koop tijdens een speltoernooi in Rotterdam.quote:
Maar jij kan daar dus niet heenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Marvel vs Capcom 3, die komt pas later uit, maar is voor het eerst daar te koop tijdens een speltoernooi in Rotterdam.
Ja, want ze mocht er best wezenquote:
Stomme balkjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, die mocht best gezien worden op zich
Ja, vreselijk...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stomme balkjes
Sowieso die duitse nasynchronisatie
Datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, vreselijk...
Het enige leuke eraan is dat 'fickschnitzel'. Daar zijn die duitsers dan wel redelijk creatief in.
Bis Later MPGquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
Oow, ik moet gaan... Kinders pesten...
Tot later lieve KSC'ers![]()
Succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee Muck is morgenochtend pas thuis
Dat is de samenvatting. Tenminste, zoals het er nu naar uit ziet.quote:
Ik had het al gelezenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)itie-afgeleverd.html
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:18 schreef Toekito het volgende:
LL het is wel logisch want morgen komt dr pa toch, kan ze beter meerijden.
Ik ga afwas doen![]()
Ja maar blijft jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:18 schreef Toekito het volgende:
LL het is wel logisch want morgen komt dr pa toch, kan ze beter meerijden.
Ik ga afwas doen![]()
dat zeker!quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Fha het volgende:
[..]
UhuLief heh hoe hij zichzelf bezig houdt?
Ladidadidaquote:
Hoi LLquote:
Fhaaaa meisje!quote:
Hoiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat zeker!
Marijkeen tot zo nu eerst afwas
quote:
Fhatjuhquote:
Hey Trevquote:
Ook hoiquote:
Gaat welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ladidadida
[..]
Hoi LLHoe ist?
[..]
Fhaaaa meisje!![]()
![]()
trevquote:
Haai LLquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
navond marijke
[..]
hoi LL
[..]
![]()
![]()
Skatjuhquote:
Dat is klotequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
me internet is maandag of dinsdag pas weer in orde
"Het is mij, Robert!".quote:
gewoon doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Skatjuh
Warme chocomel
Zal ik of zal ik niet..?
slagroom kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |