Vooral als het klopt wat ze zeggen bij de nos dat Egypte een groot voorbeeld is voor die regio dan gaat daar in het midden oosten nog heel wat gebeurenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is zowiezo afwachten maar dat geldt voor de hele regio daar![]()
Er wordt al voorspeld dat sirië de volgende staat is die aan de beurt is .
Als je de situatie kent dan is dat ook niet zo verwonderlijk.
Eet smakelijk mopquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vooral als het klopt wat ze zeggen bij de nos dat Egypte een groot voorbeeld is voor die regio dan gaat daar in het midden oosten nog heel wat gebeuren
zo zie je maar wat je als individue nog voor elkaar kunt krijgen in deze wereld..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
één man die zichzelf in brand gestoken heeft uit frustratie en protest heeft dit hele gebeuren in beweging gebracht.
Ik zeg ook niet dat het allemaal zo zijn als Mubarak maar de leiders in de andere landen moeten zich nu toch wel eens achter de oren gaan krabben wat ze nu gaan doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maar niet in de hele regio zijn de leiders zulke dictators en worden de banen via vriendjespolitiek binnen de familie gehouden.
Met name dat laatste is de directe aanleiding geweest van de uitbraak in Tunesië.
één man die zichzelf in brand gestoken heeft uit frustratie en protest heeft dit hele gebeuren in beweging gebracht.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo zie je maar wat je als individue nog voor elkaar kunt krijgen in deze wereld..
wel jammer dat die man het niet meer mee kan maken..
huhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
inderdaad, in het MO was dat een positief iets.
Een paar jaar geleden hebben we hier in NL een negatieve ontwikkeling gehad die veroorzaakt werd door 1 vrouw.
Daar hebben we nu nog last van en dat zullen we voortaan wel houden ook
Nu niet allemaaal de discussie weer opnieuw starten maar de antirookmafia is gestart door 1 gefrustreerde secretaressequote:
heheh.. IK had die secretaresse kunnen zijn! Nederlanders zijn gewoon zeikerdsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu niet allemaaal de discussie weer opnieuw starten maar de antirookmafia is gestart door 1 gefrustreerde secretaresse
Eenschquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. IK had die secretaresse kunnen zijn! Nederlanders zijn gewoon zeikerds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Eensch
mja.. of je DAAR dan trots op moet zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat jij al je baard groeien??
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. of je DAAR dan trots op moet zijn..
Baard?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. of je DAAR dan trots op moet zijn..
quote:
Bis Later Friemelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:44 schreef friemelaar het volgende:
ennu EETENSTIJD+
=
![]()
En vanavond feest dus tot morgen (misschien)
een aantal bekende belgen laten hun baard staan zolang er nog geen regering is in belgiequote:
Is wel een goede reden om je nooit meer te hoeven scherenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een aantal bekende belgen laten hun baard staan zolang er nog geen regering is in belgie
heeft GF een baard
Jupquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
achja, jij weet dat ook.
Jij hebt ook mijn "foto met paling" gezien
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef Toekito het volgende:
Ik kom net thuis blijkt die Mubarak opgezout te zijn
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Heeft Muck nou ook al Mubarak aan de haak geslagen ??
quote:
ik biedt hem tegen 7.5 miljoen ¤ onderdak aan tot eind van de maand, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik las het echt alsof mubarak NET weg was uit huis
Kings Of Leonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef Barretje80 het volgende:
YOOOOOOOOUUUUU..
YOUR SEX IS ON FIIIIIRE...
*pompidom*
ohh in dat geval.. graag nog een flesje wijn voor die bankquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik biedt hem tegen 7.5 miljoen ¤ onderdak aan tot eind van de maand, wist je dat niet?
Mjah en ze doen ook alweer hapquote:
Hey TMFquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:34 schreef TheFamousMan het volgende:
MUBARAK IS WEG!![]()
Ja. Ik weet het, late reactie, maar ik kom net thuis en hoor het het dus pas.
Bis Later Barretjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
Werk is ( sort-of) af.. nu lekker naar huis!
tjuuus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |