Ik zou jou het punt wel gegeven hebbenquote:
Pardon?quote:
Ik dacht je hem niet kende? Ik kon uit je antwoord niet opmaken dat je het wist. Het " ten slotte" in mijn antwoord was een hint speciaal voor jou, omdat ik dacht dat je het niet wist.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef Patch het volgende:
[..]
nou ja, vergeten, ik dacht ik doe 'm apart posten na het &-teken....
Maar goed, what comes around, goed around
Mijn vriendin vind nu DragonFodder een loser, nadat ze meekeek...
Morgen is het weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben ook een jaartje ouder....
Heb je de totaalstand al gedaan?
Ik ben 1 van de weinigen die weet dat ie in Bean speelde neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht je hem niet kende? Ik kon uit je antwoord niet opmaken dat je het wist. Het " ten slotte" in mijn antwoord was een hint speciaal voor jou, omdat ik dacht dat je het niet wist.
Com-mu-ni-ce-ren!
En dan nog had je niet aan de vraag voldaan
Vond ik dus niet duidelijk, omdat je zegt dat je niet weet wie dat is. Maarreh, ben ik zo lief een opstarter te plaatsen, krijg ik deze zure melkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zou jou het punt wel gegeven hebben![]()
Dit is zo'n geval van 'het is 200% duidelijk dat de FMT-er het antwoord weet', maar ja, 'vraagsteller beslist'...
Ik had die opstarter gewoon moeten doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vond ik dus niet duidelijk, omdat je zegt dat je niet weet wie dat is. Maarreh, ben ik zo lief een opstarter te plaatsen, krijg ik deze zure melk
Ik twijfel dan ook niet aan je filmkennis. Ik zeg alleen dat het voor mij niet zo duidelijk was als jij denkt. En voor dubbele punten mag je op zijn minst de vraag goed lezen en je houden aan de regels van de vraag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinigen die weet dat ie in Bean speelde neem ik aan?
Dan had je nu ook geen punten gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik had die opstarter gewoon moeten doen
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En voor dubbele punten mag je op zijn minst de vraag goed lezen en je houden aan de regels van de vraag.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Daar is geen speld tussen te krijgen.
Zou een spreuk van mij kunnen zijn.
Ik pak geen volgende vraagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan had je nu ook geen punten gehad![]()
Move on, pak de volgende vraag.
Owh, da's inderdaad lang geledenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zou toch eigenlijk in elke SC een foto komen?
Of was het nou Sophie?
Jawel, hartstikke, maar om nu continue foto's van mijn dochter op het net te zetten.....quote:
Ik bedoelde geen naaktfoto's.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef Patch het volgende:
Jawel, hartstikke, maar om nu continue foto's van mijn dochter op het net te zetten.....
Er lopen al genoeg gekken rond en zeker hier bij FMT
nee duh, dus jij gaat ervan uit dat wij wel zulke gekken hier hebben?quote:
Ja, maar niet gekken die geilen op naaktfoto'squote:
Jazekers, 4,5 jaar alweerquote:
Nah, vind dat SoK 'm verdiend heeft. Want jij had zelf al aangegeven dat ze moesten worden omgekeerd.quote:
Ah ok, doe ik dat. Ik maakte het idd iets te makkelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah, vind dat SoK 'm verdiend heeft. Want jij had zelf al aangegeven dat ze moesten worden omgekeerd.
Je hebt de punten alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wist Hausu niet. Verder ben ik al tevreden als ik de morele winnaar ben.
Je had ook kunnen hinten dat ze in Candy speeltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die is ook juist. Ik vermoed dat Abbie Cornish misschien te obscuur is, dus krijgen jullie als cadeautje.
Misschien, maar het is ook een actrice die ik zelden tot nooit heb zien passeren op dit forum (in geen enkel topic).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je had ook kunnen hinten dat ze in Candy speelt
Ik heb nog nooit een hysterische, oude Japanner meegemaakt....oh wacht...de buurman van Holly Golightly. Zeker niet te vergelijken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
(tenzij je altijd wel in the mood bent voor een hysterische oude japanner)
Nee, dit is een echte Japanner, geen beledigend stereotypequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hysterische, oude Japanner meegemaakt....oh wacht...de buurman van Holly Golightly. Zeker niet te vergelijken?
Ah OK, thanks voor de uitleg. Weer wat geleerd dus!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Italiaanse versie van de Amerikaanse slasher (nou ja, versie, eigenlijk waren de giallo's er eerder), maar dan gestyleerder en kleurrijker.
Arthouse-slashers zeg maar.
Kinky wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ben bang dat we niet verder komen met deze vraag....
Kinky_Queen is toch een user die allerlei vage slashershit kent?
Dat wordt echt een MEGA klapper van een vraagquote:
Wil je soms iets met ons delen beste Patch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:00 schreef Patch het volgende:
Nog nooit voorgekomen een homo-erotische Disneyvraag
Ik heb kinderen, dus ik heb een goed excuus om ze opnieuw te kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:24 schreef picodealion het volgende:
Bah, 90% van de Disney-films heb ik voor het laatst gezien toen ik onder de 12 was.
Nou, Aladdin en The Lion King (en nog een paar andere) zijn goed genoeg om meerdere keren te zienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:28 schreef picodealion het volgende:
Sowieso zijn er zat Disneys echt wel leuk genoeg om opnieuw te kijken, daar heb je geen excuus voor nodig,. Ik kijk alleen niet zo gauw een film nog een keer als ik 'm niet écht daverend vond.
Komt eraan deeltje 2 van mijn 10ofthedecadequote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:13 schreef FireFox1 het volgende:
Nou Sands, je mag weer een vraagje verzinnen
F5-F5-F5-F5quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Komt eraan deeltje 2 van mijn 10ofthedecade
deze keer is het 2000-2009 dus die zal jij wel leuk vinden Fox
Waar haal je die nou vandaan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:00 schreef Patch het volgende:
Nog nooit voorgekomen een homo-erotische Disneyvraag
Wil je dat echt weten?quote:
Je bent liefquote:
Kut-liedquote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen met die OP wyccie
Ik vond het netter om de OP de OP te laten en er geen actuele stand en huidige vraag in te zetten, zodat je dat niet per ongeluk meekopieert als je een nieuw deel opent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen met die OP wyccie
Was al bezigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
Sands, zou jij in het nieuwe topic nog even al de geraden titels kunnen posten? Ik ben de kluts een beetje kwijt.
GMTA![]()
Het zal weer nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef Sands het volgende:
Sorry Fox 5 seconden te langzaam (en geen nummer)
SamuelofSEK +2
Een of andere kunstenaar heeft die gemaakt.quote:
Hij heeft wel een vreemde fantasiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Een of andere kunstenaar heeft die gemaakt.
Ooit eens gevonden op google met 'disney heroes'
Ik begrijp je punt. En je verkapte sneer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef Patch het volgende:
Substitute, tip: Bewerk de foto's voortaan en check op tineye.com of ze op te zoeken zijn.
Er was geen verkapte sneer, echt niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. En je verkapte sneer.
Maar ik heb weinig zin om hier energie in te steken alleen maar om valsspelen te voorkomen. Ik bedoel, ik doe dit spel voor m'n lol, niet als wedstrijd. Als iemand anders vals wil spelen, omdat ze er gelukkiger van worden, gaan ze hun gang maar. Het blijft toch alleen maar bij verdachtmakingen en waarschijnlijkheden. Want het valt toch niet te bewijzen. Dan stop ik gewoon liever met dit soort vragen, aangezien ik toch hoorde dat Tineye het overgrote deel van alle foto's heeft.
Tenzij er een makkelijke manier is van editten.
http://www.imdb.com/title/tt0096257/quote:Op zondag 13 februari 2011 00:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
@ Sands: The Thin Blue Line is toch een serie? Die mochten toch niet?
Toch goed blijkbaarquote:Op zondag 13 februari 2011 00:56 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Volgens mij is Mystic River fout ..... ik mis de SP van Sean!
Nee, logisch, CE regisseerde alleen toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:58 schreef The_Substitute het volgende:
Ik ga natuurlijk er geen SP en CE bijzetten.
Fijn weekend enne nee dat had het weggegevenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:58 schreef The_Substitute het volgende:
Ik ga natuurlijk er geen SP en CE bijzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |