Die zitten inderdaad samen in een andere onderschatte filmquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:04 schreef The_Substitute het volgende:
Zitten die 2 ook nog samen in een andere film?
Of hebben we het weer over voice-overs?
Damnquote:
En 't toch doen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Sands het volgende:
Damnik wist dat ik geen screen moest maken van waar ik was
Heb je 'm dan al gezien? Want het is echt een prachtfilm. Jammer dat ie ondergesneeuwd is t.o.v. die andere oscargenomineerden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef Sands het volgende:
Ik zie Ed Harris?
In The Way Back toch?
Helemaal gelijk over die oscargenomineerden,maarja Peter Weir heeft geen regisseur naam als Nolan, Fincher of Aronofsky...ook al heeft hij een aantal hele mooie films gemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Heb je 'm dan al gezien? Want het is echt een prachtfilm. Jammer dat ie ondergesneeuwd is t.o.v. die andere oscargenomineerden.
[ afbeelding ]
Met dit als mooiste scene! Heb nog nooit zo'n stil publiek meegemaakt in een bios.![]()
Jup kloptquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef The_Substitute het volgende:
Witness
Master & Commander: Far Side of the World
The Year of Living Dangerously
The Truman Show
Dat is een Zweed.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Was Tim Burton niet de regisseur van What's Eating Gilbert Grape (volgens mij niet, maar toch maar even proberen)?
Nog 2quote:
quote:
Tja, ik heb het dubbele punten topic gemist. Heb nog energie over.quote:
Rustig maar, 't is 'r niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:45 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
LL = (durf het bijna niet te zeggen) Lindsay Lohan?
LL is 3x genomineerd voor een oscar, nooit gewonnen.quote:
Mis ik wat?quote:
Ja ik zie eindelijk het lichtquote:Op zondag 13 februari 2011 00:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
LL is 3x genomineerd voor een oscar, nooit gewonnen.
[..]
Mis ik wat?
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:53 schreef Sands het volgende:
Ja ik zie eindelijk het licht
LF=Lawrence Fishburne
TR= Tim Robbins
KB= Kevin Bacon
film =
Mystic River
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |