Ik zou jou het punt wel gegeven hebbenquote:
Pardon?quote:
Ik dacht je hem niet kende? Ik kon uit je antwoord niet opmaken dat je het wist. Het " ten slotte" in mijn antwoord was een hint speciaal voor jou, omdat ik dacht dat je het niet wist.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef Patch het volgende:
[..]
nou ja, vergeten, ik dacht ik doe 'm apart posten na het &-teken....
Maar goed, what comes around, goed around
Mijn vriendin vind nu DragonFodder een loser, nadat ze meekeek...
Morgen is het weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben ook een jaartje ouder....
Heb je de totaalstand al gedaan?
Ik ben 1 van de weinigen die weet dat ie in Bean speelde neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht je hem niet kende? Ik kon uit je antwoord niet opmaken dat je het wist. Het " ten slotte" in mijn antwoord was een hint speciaal voor jou, omdat ik dacht dat je het niet wist.
Com-mu-ni-ce-ren!
En dan nog had je niet aan de vraag voldaan
Vond ik dus niet duidelijk, omdat je zegt dat je niet weet wie dat is. Maarreh, ben ik zo lief een opstarter te plaatsen, krijg ik deze zure melkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zou jou het punt wel gegeven hebben![]()
Dit is zo'n geval van 'het is 200% duidelijk dat de FMT-er het antwoord weet', maar ja, 'vraagsteller beslist'...
Ik had die opstarter gewoon moeten doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vond ik dus niet duidelijk, omdat je zegt dat je niet weet wie dat is. Maarreh, ben ik zo lief een opstarter te plaatsen, krijg ik deze zure melk
Ik twijfel dan ook niet aan je filmkennis. Ik zeg alleen dat het voor mij niet zo duidelijk was als jij denkt. En voor dubbele punten mag je op zijn minst de vraag goed lezen en je houden aan de regels van de vraag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinigen die weet dat ie in Bean speelde neem ik aan?
Dan had je nu ook geen punten gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik had die opstarter gewoon moeten doen
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En voor dubbele punten mag je op zijn minst de vraag goed lezen en je houden aan de regels van de vraag.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Daar is geen speld tussen te krijgen.
Zou een spreuk van mij kunnen zijn.
Ik pak geen volgende vraagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan had je nu ook geen punten gehad![]()
Move on, pak de volgende vraag.
Owh, da's inderdaad lang geledenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zou toch eigenlijk in elke SC een foto komen?
Of was het nou Sophie?
Jawel, hartstikke, maar om nu continue foto's van mijn dochter op het net te zetten.....quote:
Ik bedoelde geen naaktfoto's.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef Patch het volgende:
Jawel, hartstikke, maar om nu continue foto's van mijn dochter op het net te zetten.....
Er lopen al genoeg gekken rond en zeker hier bij FMT
nee duh, dus jij gaat ervan uit dat wij wel zulke gekken hier hebben?quote:
Ja, maar niet gekken die geilen op naaktfoto'squote:
Jazekers, 4,5 jaar alweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |