Ik weer welquote:
Heb je weer eens kritiek op mij Patch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan geef je een antwoord/gokje plus jouw vraagstelling, da's een ideale post.
Niet zo lui als FireFox1 die alleen zijn vraag post![]()
Ik heb wel heel erg gelachen om 'Zij Gelooft In Mij' ..... is dat een link?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik heb meer Alfred Hitchcock gezien dan André Hazes-films.
Nou plánt ie er een keer een smiley bij...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je weer eens kritiek op mij Patch?
Ik ben met 10 dingen tegelijk bezigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef DragonFodder het volgende:
De nieuwe vraag is blijkbaar ook een hele bevalling...;)
ik zie 'meer van hem gezien'.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik heb meer Alfred Hitchcock gezien dan André Hazes-films.
Sgoe, opstarter it is!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben met 10 dingen tegelijk bezig![]()
Kan jij anders een nieuwe vraag verzinnen?
het is nooit goed, ach ja..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nou plánt ie er een keer een smiley bij...
Ik heb ook vaker hitch gezien dan hazes... Gehoord is een ander verhaal thoughquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef Patch het volgende:
[..]
ik zie 'meer van hem gezien'.
Je zult toch vaker Hazes gezien hebben dan Hitchcock?
Sneaky. Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef Patch het volgende:
ik zie 'meer van hem gezien'.
Je zult toch vaker Hazes gezien hebben dan Hitchcock?
Ik niet. Vond het al zo stom van je om dat te vergeten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef Patch het volgende:
Zou ik nu punten mislopen vanwege het niet bold maken....?
Ik vond de & voldoende
Hij vroeg duidelijk om bold makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef Patch het volgende:
Ik vond de & voldoende
nou ja, vergeten, ik dacht ik doe 'm apart posten na het &-teken....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik niet. Vond het al zo stom van je om dat te vergeten.![]()
Iedereen kent die kerel van The Big Bang Theory, maar hij is vooral bekend geworden door Roseanne.
Ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef Patch het volgende:
Ik vond de & voldoende
Ik ben ook een jaartje ouder....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hij vroeg duidelijk om bold maken
Geeft niks, je staat nu op de zwarte lijstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef Asap het volgende:
Sorry Patch. Ik kon snel gebruik maken van je post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |