Nah, vind dat SoK 'm verdiend heeft. Want jij had zelf al aangegeven dat ze moesten worden omgekeerd.quote:
Ah ok, doe ik dat. Ik maakte het idd iets te makkelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah, vind dat SoK 'm verdiend heeft. Want jij had zelf al aangegeven dat ze moesten worden omgekeerd.
Je hebt de punten alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wist Hausu niet. Verder ben ik al tevreden als ik de morele winnaar ben.
Je had ook kunnen hinten dat ze in Candy speeltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die is ook juist. Ik vermoed dat Abbie Cornish misschien te obscuur is, dus krijgen jullie als cadeautje.
Misschien, maar het is ook een actrice die ik zelden tot nooit heb zien passeren op dit forum (in geen enkel topic).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je had ook kunnen hinten dat ze in Candy speelt
Ik heb nog nooit een hysterische, oude Japanner meegemaakt....oh wacht...de buurman van Holly Golightly. Zeker niet te vergelijken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
(tenzij je altijd wel in the mood bent voor een hysterische oude japanner)
Nee, dit is een echte Japanner, geen beledigend stereotypequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hysterische, oude Japanner meegemaakt....oh wacht...de buurman van Holly Golightly. Zeker niet te vergelijken?
Ah OK, thanks voor de uitleg. Weer wat geleerd dus!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Italiaanse versie van de Amerikaanse slasher (nou ja, versie, eigenlijk waren de giallo's er eerder), maar dan gestyleerder en kleurrijker.
Arthouse-slashers zeg maar.
Kinky wie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ben bang dat we niet verder komen met deze vraag....
Kinky_Queen is toch een user die allerlei vage slashershit kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |