Kut-liedquote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen met die OP wyccie
Ik vond het netter om de OP de OP te laten en er geen actuele stand en huidige vraag in te zetten, zodat je dat niet per ongeluk meekopieert als je een nieuw deel opent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen met die OP wyccie
Was al bezigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
Sands, zou jij in het nieuwe topic nog even al de geraden titels kunnen posten? Ik ben de kluts een beetje kwijt.
GMTA![]()
Het zal weer nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef Sands het volgende:
Sorry Fox 5 seconden te langzaam (en geen nummer)
SamuelofSEK +2
Een of andere kunstenaar heeft die gemaakt.quote:
Hij heeft wel een vreemde fantasiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Een of andere kunstenaar heeft die gemaakt.
Ooit eens gevonden op google met 'disney heroes'
Ik begrijp je punt. En je verkapte sneer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef Patch het volgende:
Substitute, tip: Bewerk de foto's voortaan en check op tineye.com of ze op te zoeken zijn.
Er was geen verkapte sneer, echt niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. En je verkapte sneer.
Maar ik heb weinig zin om hier energie in te steken alleen maar om valsspelen te voorkomen. Ik bedoel, ik doe dit spel voor m'n lol, niet als wedstrijd. Als iemand anders vals wil spelen, omdat ze er gelukkiger van worden, gaan ze hun gang maar. Het blijft toch alleen maar bij verdachtmakingen en waarschijnlijkheden. Want het valt toch niet te bewijzen. Dan stop ik gewoon liever met dit soort vragen, aangezien ik toch hoorde dat Tineye het overgrote deel van alle foto's heeft.
Tenzij er een makkelijke manier is van editten.
http://www.imdb.com/title/tt0096257/quote:Op zondag 13 februari 2011 00:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
@ Sands: The Thin Blue Line is toch een serie? Die mochten toch niet?
Toch goed blijkbaarquote:Op zondag 13 februari 2011 00:56 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Volgens mij is Mystic River fout ..... ik mis de SP van Sean!
Nee, logisch, CE regisseerde alleen toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:58 schreef The_Substitute het volgende:
Ik ga natuurlijk er geen SP en CE bijzetten.
Fijn weekend enne nee dat had het weggegevenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:58 schreef The_Substitute het volgende:
Ik ga natuurlijk er geen SP en CE bijzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |