Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hier wil ik de volgende zaken even aan toevoegen:quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik neem aan dat er over onderstaande al is gepraat:
[quote](Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Al ben je er maar half, je krijgt van mij een helequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, gewoon kusjes (hoewel jouw kusjes natuurlijk helemaal niet gewoon zijn, die zijn superdesuupsuuplief)
Ik ook van jou!![]()
![]()
![]()
Ik doe even dipdag vandaag hoor, dus ik ben er maar half
Wat zijn mannen toch gemakkelijkquote:
Delegeren FTWquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift nog wat meer werk op OAs bordje...
quote:
friemelquote:
Goed hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zijn mannen toch gemakkelijkI like it
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet een bakkie koffie neer voor GF
Barquote:
quote:
whut??quote:
Laters GFquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo pauze is weer gedaan terug aan het werk![]()
laters
redelijk.. gister dacht ie : " ik neem even geen medicijnen, kijken hoe het gaat"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BarHe, hoe is het met
eigenlijk? En met jou?
Oeh, dat is wel heel dapper jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
redelijk.. gister dacht ie : " ik neem even geen medicijnen, kijken hoe het gaat"
maar dat ging nog niet
maar met medicijnen is het wel te doen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zijn mannen toch gemakkelijkI like it
Chickiequote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
Koen doet: omnomnomnonom *burp* op zijn manier![]()
dat is niet dapper.. dat is stom.. zeker als ie vervolgens boodschappen samen met mij moet gaan doen..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel dapper jaMaar fijn dat het met meds wel gaat
moet hij dat? hij heeft een eigen wil tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is niet dapper.. dat is stom.. zeker als ie vervolgens boodschappen samen met mij moet gaan doen..
Mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
hmm misschien even naar ikea ofzo..
eens bedenken wat ik nodig heb
wij hebben nog een uhhhhhhh ja wat moesten we nou hebben. Iets ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
hmm misschien even naar ikea ofzo..
eens bedenken wat ik nodig heb
ehm.. dat laten wij mannen altijd denken jah..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet hij dat? hij heeft een eigen wil toch
ben jij te koop bij ikea dan?quote:
ja idd dat is J's antwoord ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij hebben nog een uhhhhhhh ja wat moesten we nou hebben. Iets ofzo
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben jij te koop bij ikea dan?
[..]
ja idd dat is J's antwoord ookfaal
We mjoeten niks he? Maar ikea is wel leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
jullie wilen graag naar Ikea zonder dat er iets gekocht mjoet worden. WAAROM?
Het zijn vrouwen, Fles, daarom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
jullie wilen graag naar Ikea zonder dat er iets gekocht mjoet worden. WAAROM?
Oh ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het zijn vrouwen, Fles, daarom.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja.
Nog mazzel voor de kostwinner dat Ikea geen schoenen verkoopt
Ja!quote:
quote:
oh is dat het!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehm.. dat laten wij mannen altijd denken jah..
Dan ga ik direct naar Ikea straksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben jij te koop bij ikea dan?
*knuff*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben lekker even aan het onderduiken
![]()
sorry van de telefoonmaar even niet
![]()
Neeeee, niet de grabbelbakken bij de Praxisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
gereedschapen van die grabbelbakken bij de praxis voor ¤ 5,-
Werkze lieverdquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
zullen wij samen eens naar de praxis, gamma, karwei en hornbach gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Neeeee, niet de grabbelbakken bij de Praxis...
Daar blijft altijd weer te veel zooi uit aan mijn vingers plakken.. .
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Werkzequote:
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zullen wij samen eens naar de praxis, gamma, karwei en hornbach gaan
ja, dankjewelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is ok, als ik wel iets kan doen dan roep je maar ja?
Nog bedankt hè!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift nog wat meer werk op OAs bordje...
Dat doe ik nog wel eens met mijn papa.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Mag ik mee?![]()
Ik ging altijd met mijn pappie naar bouwmarkten
![]()
van mij welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkze
[..]
Mag ik mee?![]()
![]()
whut?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef Toekito het volgende:
LL ik weet het al: MANDAL wil ik hebben!
ywquote:
Ik heel soms nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat doe ik nog wel eens met mijn papa.
Jeujquote:
Hihihi, schattigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs was helemaal onder de indruk van schoorsteenvegermeneer net
Van mij mag je wel mee hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkze
[..]
Mag ik mee?![]()
![]()
Thijsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Zie 89quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Jaaaoooh!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ga je nog een paar dagen horen
[..]
bouwmarkt plunderen
Ik ben aan het opruimen geslagenquote:
ja maar je wilde een reden om naar Ikea te gaan en ik wil dat ding hebben.quote:
doe je mijn huis ook?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben aan het opruimen geslagen
oke veel plezierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar je wilde een reden om naar Ikea te gaan en ik wil dat ding hebben.
*knuff*quote:
Doe m de groetenquote:
Beetje ver weg hequote:
Ja, maarja, nu is J. thuis he.... Die ziet me aankomen als ik meld dat ik daar kom slapenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet onderweg dan? Je zou toch om 4 uur bij LL zijn?
gaaf man, hoef ik misschien niet tot einde jaarquote:Mocht het nodig zijn, en men niet bereid is om flexibel te zijn dan zal er worden uitgekeken naar vervanging van de subco door iemand die dit wèl is.
Dan moet je dat ook niet melden!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maarja, nu is J. thuis he.... Die ziet me aankomen als ik meld dat ik daar kom slapen.
mietje!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maarja, nu is J. thuis he.... Die ziet me aankomen als ik meld dat ik daar kom slapen.
Suikersnoet, heeft mijn hele knuffel bij je halve aanwezigheid nog een positief effect op het zuur gehad, of moet ik het nog een keer overdoen?quote:
Alsof jij destijds wel kwam slapen als ik er wasquote:
Heul wel, ik was er eergisteren nogquote:
In ieder geval iets met gisteren erin, heb ik je hier nog gezienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heul wel, ik was er eergisteren nogOf was dat nou gisteren?
toen had ik nog geen relatie met Muckquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij destijds wel kwam slapen als ik er was.
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval iets met gisteren erin, heb ik je hier nog gezien.
het is in elk geval wel wat minder nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef DaMart het volgende:
Suikersnoet, heeft mijn hele knuffel bij je halve aanwezigheid nog een positief effect op het zuur gehad, of moet ik het nog een keer overdoen?.
Tot later mopquote:
Als het minder is geworden, dan vind ik dat ik het ook over moet doen om het nog minder te makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is in elk geval wel wat minder nu
Dat magquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het minder is geworden, dan vind ik dat ik het ook over moet doen om het nog minder te maken [ afbeelding ].
Wie noem jij dikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft ST nog eens een hele dikke knuffel.
Die zijn vet lekkerquote:
Oow, dan mag het.quote:
dan kom ik speciaal daarvoor naar noordwijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
12 maart deel ik ze weer gratis IRL uit![]()
.
Ik ook als alles goed gaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Jullie hebben zelfs een wilde nacht gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kom ik speciaal daarvoor naar noordwijk
want ook ik weet hoe DaMart knuffelt
OAquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jullie hebben zelfs een wilde nacht gehad![]()
!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
het is weer tijd voor operatie stofwolk
ik eerst!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kom ik speciaal daarvoor naar noordwijk
want ook ik weet hoe DaMart ik knuffelt
als ik er dan ben welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dag suikertjevanavond voorlezen
?
Hey Zomersvogeltjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
Hebben jullie ook ineens een hele andere lay-out dan gisteren?
Op de pc of op mobiel? Op de pc ziet het er namelijk net zo uit als gisteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
Hebben jullie ook ineens een hele andere lay-out dan gisteren?
quote:
Op mijn pc. Wacht even maak ik even een printscreen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de pc of op mobiel? Op de pc ziet het er namelijk net zo uit als gisteren.
Wat is duidelijk?quote:
quote:
Op de pc is er bij mij ook niets veranderdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de pc of op mobiel? Op de pc ziet het er namelijk net zo uit als gisteren.
Hey Marijkequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is duidelijk?
[..]![]()
[..]
Op de pc is er bij mij ook niets veranderd
He Zomer, weet je al wat van je schildklier?![]()
Dat mijn knuffels ver ondergeschikt zijn aan die van Mart en Wokquote:
Hou toch op! Dat is niet waar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mijn knuffels ver ondergeschikt zijn aan die van Mart en Wok.
Welke browser gebruik je? IE wil namelijk nog wel eens moeilijk doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt niet meer gerefreshed, alles heel chaotisch
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hou toch op! Dat is niet waar!Trek alsjeblieft niet alles je zo persoonlijk aan
Ja, uit de bloedtest was niks geks gekomen. Dus moet ik maandag naar KNO-arts en weer afspraak maken met huisarts.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is duidelijk?
[..]![]()
[..]
Op de pc is er bij mij ook niets veranderd
He Zomer, weet je al wat van je schildklier?![]()
Wat staat er bij je instellingen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Google chrome.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? IE wil namelijk nog wel eens moeilijk doen
Lijkt erop dat je browser geen afbeeldingen meer inlaadt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt erop alsof een stylesheet niet goed wordt geladen. Ververs eens met shift en F5?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik meen het hoorquote:
Ik heb nergens last van andersquote:
Nee het is al opgelost. Had met mijn mobiel eerder al geklooid, tempelates (volgens mij) op tekst only gezet. Teruggezet en alles is weer goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof een stylesheet niet goed wordt geladen. Ververs eens met shift en F5?
Als dat niet helpt, wat gebeurt er dan als je je cookies weggooit?
Het lag aan tekst only instellingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik meen het hoor
[..]
Ik heb nergens last van anders
Heb alleen last van stemmen in mijn hoofdquote:
Niks bijzonders dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb alleen last van stemmen in mijn hoofd
Was blij dat het 3 uur was en ik naar huis kon gaan weekend houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef summer2bird het volgende:
En.. heeft iedereen weer een geweldige dag gehad?
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef summer2bird het volgende:
Werkwerkwerk... nog 5 kwartier... daarna wordt het misschien nog watquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef summer2bird het volgende:
Ergens gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, uit de bloedtest was niks geks gekomen. Dus moet ik maandag naar KNO-arts en weer afspraak maken met huisarts.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga vanavond lekker patat eten, dat zal ze leren
Dat is wel een opluchtingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, uit de bloedtest was niks geks gekomen. Dus moet ik maandag naar KNO-arts en weer afspraak maken met huisarts.
Wie heeft je tot dit aangezet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe laat eet je? Dan weet ik hoe laat ik weg moetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Whaoh! Lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
7 uur?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat eet je? Dan weet ik hoe laat ik weg moet.
Ik zal er zijnquote:
dan eet je toch iets anders?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef Trevland het volgende:
Is nog te doen is het alleen niet dat ik nu meer zin in wat anders dan patat
Hmhmquote:De boefjes
Dat ga ik ook zeker doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan eet je toch iets anders?
[..]
Hmhm
nou, hup!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart kijkt naar de fileberichten
Misschien dat ik dat net red als ik nu nog wegga...
Criminelen.quote:
Hm?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen![]()
Ik wil je ook niet op de kosten jagen
Why not?quote:
Hey Solquote:
Wist je dat nog niet?quote:
Mag ik dan wel blijven slapenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm?
Jij betaalt dan gewoon zelf hoor
Hey Solquote:
Daar doelde ik nou niet eens opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn Chrome doet het prima.
Jawel, maar het blijft ehm, apartquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Sol
[..]
Wist je dat nog niet?![]()
Nee. Je kunt eigenlijk al niet eens echt blijven etenquote:
Zal je baas leuk vindenquote:
Nou, dan kom ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Je kunt eigenlijk al niet eens echt blijven eten
Dan pak je diequote:
Nee, ik kan veel beter binnenkort bij jou komen etenquote:
Ja, dan ga ik lekker voor je kokenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik kan veel beter binnenkort bij jou komen eten
Die kijkt vrolijk meequote:
Join the clubquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik lekker voor je koken
Oh man, ik moet eigenlijk douchen en aankleden en dan naar m'n ouders... Maar heb nergens zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Join the club.
Hou jullie vast:O M GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent ziek
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb chippiesquote:
Ik heb Pom-bar chipsquote:
Al een paar dagen ook echt hequote:
[..]
Join the club.
Hou jullie vast:Ik ook nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik paprika chipsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammergelukkig dat mij ma al eten voor mij heeft
[..]
Ik heb chippies
[..]
Ik heb Pom-bar chips
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dan ga ik lekker voor je koken
Oh man, ik moet eigenlijk douchen en aankleden en dan naar m'n ouders... Maar heb nergens zin in
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mijn knuffels ver ondergeschikt zijn aan die van Mart en Wok.
Tel daarbij op dat ik helemaal geen knuffels heb gegeven, dus dat je niet helemaal onderaan staatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hou toch op! Dat is niet waar!Trek alsjeblieft niet alles je zo persoonlijk aan
Dat NFTW is ook wel gewoon FTLquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
mama's die zeggen dat je moet stoppen met beertjeschips met ketchup eten NFTW
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef OA het volgende:
Tel daarbij op dat ik helemaal geen knuffels heb gegeven, dus dat je niet helemaal onderaan staat
Hij heeft al een keer gezegd, "wat je daar op de afdeling doet, moet je zelf weten, zolang het werk maar gedaan is. Voor mijn part ga je aan het lint sjorren, zolang ik het maar niet hoef te zien, en ik achteraf niet over de rotzooi uitglijquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar douchen is heel lekker, ik knapte er best een beetje van op
Ja, waarom eigenlijk niet, mh?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Tel daarbij op dat ik helemaal geen knuffels heb gegeven, dus dat je niet helemaal onderaan staat
Ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik weet wat wij de volgende keer gaan doen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Pombarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, of iemand het zien eten
Daarom ga ik het ook zo lekker doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar douchen is heel lekker, ik knapte er best een beetje van op
Ik stel me altijd bescheiden op en omhels niet zomaar mensen die ik net kenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk niet, mh?![]()
Eventueel, als er nog tijd over isquote:
Ja kut! He!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik weet wat wij de volgende keer gaan doen
De volgende keer dus wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik stel me altijd bescheiden op en omhels niet zomaar mensen die ik net ken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Maar niet met ketchupquote:
Ja, het moet natuurlijk niet ten koste gaan vanquote:
Ohja.quote:
Gaat het al wat beter met Thijs?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja.
Nou ja, kon sowieso niet, want Thijs ging heul niet slapen
Dan start ik de werkcomputer weer opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bel 112 ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Mwah. Met een glaasje diksap en een dvdtje lukt het welquote:
Ja, en mijn kop stond er ook niet echt naarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja.
Nou ja, kon sowieso niet, want Thijs ging heul niet slapen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan start ik de werkcomputer weer op.
Mijn kop was het gewoon vergeten ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
Ja, en mijn kop stond er ook niet echt naar![]()
...
Maar volgende week wel echt ff doen hoor![]()
Okequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah. Met een glaasje diksap en een dvdtje lukt het wel
Wat dacht jij danquote:
Dat je ze aan het eten wasquote:
Mijne ook dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn kop was het gewoon vergeten ook
Ik wil ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
voor de laatste uurtjes voor het weekend!
jij ook een bakkie!quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
voor de laatste uurtjes voor het weekend!
Dat vond ik altijd zo'n vervelend nummer dat gewoonweg niet te bellen was voor me... ik had nog een telefoon waar geen elf op zatquote:
Dat hadden mijn ouder extra gedaan zodat ik ze niet zou bellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo'n vervelend nummer dat gewoonweg niet te bellen was voor me... ik had nog een telefoon waar geen elf op zat.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
Ik ga straks maar even improviseren met eten, denk ik.
Wilde macaroni gaan maken, maar mis wat ingrediënten... heb wel bistro-aardappels en een rookworst die nog maar erg kort houdbaar zijn... ik voorzie dus een gerecht met die ingrediënten.
en daarna het huis Muck en Marijke Proof maken na een dag of 4 alleenquote:
Hihihihi, voorop brood?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
en daarna het huis Muck en Marijke Proof maken na een dag of 4 alleen
En een eitje bakken voorop brood
Pics als het klaar isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
Wilde macaroni gaan maken, maar mis wat ingrediënten... heb wel bistro-aardappels en een rookworst die nog maar erg kort houdbaar zijn... ik voorzie dus een gerecht met die ingrediënten.
Ik ben benieuwd, ik voorzie een macaroni met aardappels en rookworstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
Je kunt het niet laten hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi, voorop brood?
Niet achterop?
quote:
Gekkiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik had een visual en alles
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi, voorop brood?
Niet achterop?
Snap ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moest er wel van lachen
![]()
Hai mopquote:
Is toch ook lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb sauzijzebroodjes, pizzapuntjes en kaascroissantjes
en dat eten we ...
*jaloers isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb sauzijzebroodjes, pizzapuntjes en kaascroissantjes
en dat eten we ...
Mag ik mee-eten danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en morgen eten we wel iets vet lekkersRijst met zelfgemaakte kippenragout
Daarom ben ik ook blij met mijn mamaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb gewoon GEEN zin om te koken..
Maar wat je nu eet is toch ook lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en morgen eten we wel iets vet lekkersRijst met zelfgemaakte kippenragout
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij denkt dat J. dat goed vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |