wou zeggen anders krijg je morgen en slaag en geen etenquote:
Lekker slaagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
wou zeggen anders krijg je morgen en slaag en geen eten
en Sacha
De zon schijnt hier.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
gatverdamme wat een vies grauw smerig weer
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slaag![]()
In dat geval is er heeeeeeeeeeeeeeeeel veel mis met je
Fha!!!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet leukere dingen te bedenken
Koen weet ook precien wanneer de teinen moeten jijjen, dus dan zijn de jongen zoet met treindienst, en kun jij rustig slapen!quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
gatverdamme wat een vies grauw smerig weer
Ik kom bij jouquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil lenteMet beestjes en plantjes en bloemetjes en zon
![]()
HA! dat denk jij... nou echt niet he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koen weet ook precien wanneer de teinen moeten jijjen, dus dan zijn de jongen zoet met treindienst, en kun jij rustig slapen!
Het viel te proberen, natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HA! dat denk jij... nou echt niet he?
ja lentequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk wil lente
Met beestjes en plantjes en bloemetjes en zon
![]()
Jaaaaoooh. Voor bij de fillem!quote:
Koffie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
Theetijd.
Wat voor thee neem jij, MPG?.
een kotelet is toch MET bot??quote:
BOEI0NDquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een kotelet is toch MET bot??en een Schnitzel toch ZONDER ??
Sterremunt!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
Theetijd.
Wat voor thee neem jij, Barretje
mja.. hoe moet ik het dan begrijpen??quote:
De geur van vers gemaaid gras.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja lentemet knopjes
en rokjes en groen en zon
Als ik je vertel dat het in het Nederlands "wiplap" is. Heb je daar vragen over?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. hoe moet ik het dan begrijpen??
ja datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De geur van vers gemaaid gras.De frisgroene kleur van de blaadjes aan de bomen, dat lichtgroene.
![]()
De eerste dag boven de 20 graden waarop echt iedereen vrolijk lijkt te zijn
oeh, kortje rokjes bedoel jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik je vertel dat het in het Nederlands "wiplap" is. Heb je daar vragen over?
quote:
Lekker hoorquote:
Wat is er Friemelquote:
ik heb mijn aanbouw zelf gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef friemelaar het volgende:
Huizen bouwen is echt veeeeeel zwaarder dan websites bouwen![]()
Ik ben gesloopt![]()
Blij dat ik een vak geleerd heb
Knuffquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef friemelaar het volgende:
Huizen bouwen is echt veeeeeel zwaarder dan websites bouwen![]()
Ik ben gesloopt![]()
Blij dat ik een vak geleerd heb
Dat kan allemaal uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Helaas, ik zit nog lekker in de sportbroek en haar in een staart
Zo'n dag is het
![]()
Ja, maar jijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb mijn aanbouw zelf gedaanfitness is voor mietjes
Oh, als het bij jou zo'n dag is dan kom ik helemaal nietquote:
Goede motivatie om vandaag definitief niet te gaan fitnessen dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb mijn aanbouw zelf gedaanfitness is voor mietjes
Mezelf een aantal (halve) dagen uitgehuurd aan het klussenbedrijf van m'n broerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff
Waar ben je een huis aan het bouwen dan?Of help je GF?
Moet ik komen deppen met natte doekjes en koffie brengen enzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mezelf een aantal (halve) dagen uitgehuurd aan het klussenbedrijf van m'n broer
Het zag er goddelijk uit!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Panda72 het volgende:
Neimand die geintresseerd is in mijn overheerlijke dessert? Mooi dan heb ik meer voor mijzelf
Jaaaa, en meisjes met rokjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk wil lente
Met beestjes en plantjes en bloemetjes en zon
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik komen deppen met natte doekjes en koffie brengen enzo?
alles kan stukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jijEcht, het is dat je getrouwd bent, maar anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Het ziet er wel lekker uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Panda72 het volgende:
Neimand die geintresseerd is in mijn overheerlijke dessert? Mooi dan heb ik meer voor mijzelf
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, als het bij jou zo'n dag is dan kom ik helemaal niet
Oh dear * Marijkezwolle trekt haar zusterpakje aan en snelt naar Friemelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
graag dat heb ik wel nodig [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alles kan stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, voor mij moet je dat niet doen hoor
Ik ben niet leuk genoeg nu
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Geïnteresseerd welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Panda72 het volgende:
Dus dan ga ik wel komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Het is bij mij elke dag zo'n dag.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dear * Marijkezwolle trekt haar zusterpakje aan en snelt naar Friemel
*dep dep depquote:
Ik nietquote:
Drukdrukdruk hèquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nietLang leve vrij zijn
![]()
Hoe is het verder dan?
Nou graag wanda Marijkequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*dep dep dep
Kopje koffie meneer?
http://www.kayotic.nl/blog/raspberry-caramel-nirvanaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zag er goddelijk uit!Wat is het voor iets?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus dan ga ik wel komenOok goed
Ohquote:
Wie is wanda!?quote:
geef mij datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
http://www.kayotic.nl/blog/raspberry-caramel-nirvana
Ik zag em nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
http://www.kayotic.nl/blog/raspberry-caramel-nirvana
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geef mij dat![]()
ik moet dat![]()
en chocola.
heel veel.
mag dat?
Ow... Wil je dan ehm gewoon kusjes?quote:
Jaaa......quote:
Zoetjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geef mij dat![]()
ik moet dat![]()
en chocola.
heel veel.
mag dat?
Ken je wanda niet ? (is die van voor jouw tijd danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie is wanda!?We hebben nog niet eens een relatie maar je bedonderd me nu al?! Mannen
Ja, gewoon kusjes (hoewel jouw kusjes natuurlijk helemaal niet gewoon zijn, die zijn superdesuupsuupliefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow... Wil je dan ehm gewoon kusjes?
En lieverdje, ik hou van jou!
Natuurlijk mag dat want jij bent heel heel heel liefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geef mij dat![]()
ik moet dat![]()
en chocola.
heel veel.
mag dat?
omgquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat want jij bent heel heel heel lief![]()
http://www.kayotic.nl/blog/toffee-brownies
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaa......
Als ik haar afleid, jat jij het dan mee?
Jawel, maar ik die graag dramaqueenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zoetje![]()
[..]
Ken je wanda niet ? (is die van voor jouw tijd dan)
Die van kopje koffie glazenwasser ?
Liefjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, gewoon kusjes (hoewel jouw kusjes natuurlijk helemaal niet gewoon zijn, die zijn superdesuupsuuplief)
Ik ook van jou!![]()
![]()
![]()
Ik doe even dipdag vandaag hoor, dus ik ben er maar half
* MPG schuift nog wat meer werk op OAs bordjequote:
dat heet gewoon een glas melk in dit land hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Zo even genieten van een lekkere latte
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar ik die graag dramaqueenNeuken?
macchiatoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat heet gewoon een glas melk in dit land hoor
Al ben je er maar half, je krijgt van mij een helequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, gewoon kusjes (hoewel jouw kusjes natuurlijk helemaal niet gewoon zijn, die zijn superdesuupsuuplief)
Ik ook van jou!![]()
![]()
![]()
Ik doe even dipdag vandaag hoor, dus ik ben er maar half
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |