Sorry, ik was ff de krant lezen met koffiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuster enfermerel![]()
![]()
!
Mag ik een espresso-infuus?
Wokquote:
quote:
Omdat ik Haar naam was Sarah eindelijk gevonden heb als download, maar dan in het Frans en zonder subsquote:
Merelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry, ik was ff de krant lezen met koffie*enf maakt gelijk een dubbele espresso-infuus*
![]()
![]()
[..]
Wok
Wieso, Liebchen?quote:
Marijk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik Haar naam was Sarah eindelijk gevonden heb als download, maar dan in het Frans en zonder subs![]()
[..]
Merel![]()
![]()
Hoe is het meisje?
Zie post boven jequote:
Fijnquote:
die winkel bij V&D beneden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef Pheno het volgende:
Iemand in Rotterdam bekend met Futurezone of zoiets?
ik ken er 1 maar die is doodquote:
Mooiiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie post boven je
[..]
Fijn![]()
Hier alles okee![]()
Dankje lieverd, daar was ik aan toequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry, ik was ff de krant lezen met koffie*enf maakt gelijk een dubbele espresso-infuus*
![]()
![]()
Bekend mee, paar keer ook goedkoop games vandaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef Pheno het volgende:
Iemand in Rotterdam bekend met Futurezone of zoiets?
Maak er maar een thee-infuus van, want MPG heeft een week lang theestraf!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ghehequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje lieverd, daar was ik aan toe...
Mooi inkoppertjequote:
Theestraf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak er maar een thee-infuus van, want MPG heeft een week lang theestraf!
quote:
Nee hoho dat gaat zo maar nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Theestraf?![]()
Wat dan?
[..]
Ja? Heb je niks meer te doen? Je mag nog wel ff komen stofzuigen hier als je wilt
Neeeeeeeeeee, geen theestrafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak er maar een thee-infuus van, want MPG heeft een week lang theestraf!
Ik weet niet of ik de film ooit wil zien. Ik heb het boek al gelezen en wil die inbeelding voor mij blijven houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik Haar naam was Sarah eindelijk gevonden heb als download, maar dan in het Frans en zonder subs![]()
[..]
Nee niet echtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooii
Nog leuke plannen voor vandaag?
Kom maar hierheenquote:
Frans Bauer overleden??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
die winkel bij V&D beneden?
[..]
ik ken er 1 maar die is dood
Kotelettuh en neuken?quote:
Lul, mijn koffie!quote:
nog leuke boeken gescoord van de week bij selexys??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de film ooit wil zien. Ik heb het boek al gelezen en wil die inbeelding voor mij blijven houden.
Mja dat zei toek ook alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee niet echt![]()
Ja eten bij m'n ouders en lekker aanrommelen in huis
Jij dan?
[..]
Kom maar hierheen![]()
Ik heb zitten huilen bij dat boekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de film ooit wil zien. Ik heb het boek al gelezen en wil die inbeelding voor mij blijven houden.
Ja maar ja maarquote:
Okeequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zitten huilen bij dat boekEn om die reden wil ik heel graag de film zien, volgens mij is het namelijk echt een prachtfilm
quote:
Muck heeft hem volgens mij woensdag bekeken. Hij draaide bij haar ouders int dorpquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zitten huilen bij dat boekEn om die reden wil ik heel graag de film zien, volgens mij is het namelijk echt een prachtfilm
En ik zeg het bij dezen ookquote:
In het Frans zou het zijn; qu'est-ce que c'est. Wat zoveel betekend als 'wat is het dat het is?'quote:
Ohquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoho dat gaat zo maar niet
Lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee niet echt![]()
Ja eten bij m'n ouders en lekker aanrommelen in huis
Jij dan?
[..]
Kom maar hierheen![]()
Ik denk niet dat ik dat ga redden, moet om half 4 weer werkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ja nou ik kan niet weg.. komen jullie maar hierheen
Ik snapquote:
Nietsquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
In het Frans zou het zijn; qu'est-ce que c'est. Wat zoveel betekend als 'wat is het dat het is?'XD
[..]
OhWrom nie?
![]()
[..]
Lekker![]()
Heb al veel gedaan, fysio en boodschapjes net, straks weer werken, van het weekend lekker vrij. Morgen komen vrienden langs 's avonds en zondag ga ik denk ff naar mn ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |