Sorry, ik was ff de krant lezen met koffiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuster enfermerel![]()
![]()
!
Mag ik een espresso-infuus?
Wokquote:
quote:
Omdat ik Haar naam was Sarah eindelijk gevonden heb als download, maar dan in het Frans en zonder subsquote:
Merelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry, ik was ff de krant lezen met koffie*enf maakt gelijk een dubbele espresso-infuus*
![]()
![]()
[..]
Wok
Wieso, Liebchen?quote:
Marijk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik Haar naam was Sarah eindelijk gevonden heb als download, maar dan in het Frans en zonder subs![]()
[..]
Merel![]()
![]()
Hoe is het meisje?
Zie post boven jequote:
Fijnquote:
die winkel bij V&D beneden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef Pheno het volgende:
Iemand in Rotterdam bekend met Futurezone of zoiets?
ik ken er 1 maar die is doodquote:
Mooiiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie post boven je
[..]
Fijn![]()
Hier alles okee![]()
Dankje lieverd, daar was ik aan toequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry, ik was ff de krant lezen met koffie*enf maakt gelijk een dubbele espresso-infuus*
![]()
![]()
Bekend mee, paar keer ook goedkoop games vandaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef Pheno het volgende:
Iemand in Rotterdam bekend met Futurezone of zoiets?
Maak er maar een thee-infuus van, want MPG heeft een week lang theestraf!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ghehequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje lieverd, daar was ik aan toe...
Mooi inkoppertjequote:
Theestraf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak er maar een thee-infuus van, want MPG heeft een week lang theestraf!
quote:
Nee hoho dat gaat zo maar nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Theestraf?![]()
Wat dan?
[..]
Ja? Heb je niks meer te doen? Je mag nog wel ff komen stofzuigen hier als je wilt
Neeeeeeeeeee, geen theestrafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak er maar een thee-infuus van, want MPG heeft een week lang theestraf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |