Meestal drink ik vruchtenthee of andere thee die wel donker wordt. Dus daar had ik me wel op ingesteld... alleen ging dat feest niet helemaal doorquote:foto Op maandag 24 november 2008 22:25 schreef Tristessa het volgende:
Nou ik weet niet wat je verwacht had, maar als het een kruidenthee is (en dat zijn de thees van Zonnatura meestal) dan wordt hij natuurlijk nooit zo donker als 'normale' zwarte thee.
Het verontrust me dat je weet hoe dat ruikt!quote:foto Op maandag 24 november 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
Ik zou het eerder vergelijken met sneeuw die al is vermengd met pekel en tot pulp is gereden op de snelweg.
Ga je gang.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:57 schreef Faat het volgende:
maar dat is misschien weer iets voor een andere review. Of een smaak/vergelijk topic
Winterglowquote:Op maandag 24 november 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
De winter associeer ik dan weer met gezelligheid, lekker de warmte opzoeken, knus bij de haard zitten terwijl buiten de sneeuwvlokken rustig uit de hemel naar beneden dwarrelen. Van Sterrenmix winterglowthee verwachtte ik dan ook een gezellige, zachte smaak die uitnodigt om het theeglas thee met twee handen vast te houden, vlak bij je gezicht zodat je de geur van de winter kunt opsnuiven.
Pickwick / enig supermarkt huismerk thee is al niet te zuipen als je van thee houdt. Laat staan wanneer ze met zoethout gaan rommelen.quote:Op woensdag 26 november 2008 06:10 schreef Isabeau het volgende:
Mooi geschreven
En Sterrenmix is idd niet te drinken als je van 'gewone' thee houdt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop