Alsof jij destijds wel kwam slapen als ik er wasquote:
Heul wel, ik was er eergisteren nogquote:
In ieder geval iets met gisteren erin, heb ik je hier nog gezienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heul wel, ik was er eergisteren nogOf was dat nou gisteren?
toen had ik nog geen relatie met Muckquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij destijds wel kwam slapen als ik er was.
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval iets met gisteren erin, heb ik je hier nog gezien.
het is in elk geval wel wat minder nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef DaMart het volgende:
Suikersnoet, heeft mijn hele knuffel bij je halve aanwezigheid nog een positief effect op het zuur gehad, of moet ik het nog een keer overdoen?.
Tot later mopquote:
Als het minder is geworden, dan vind ik dat ik het ook over moet doen om het nog minder te makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is in elk geval wel wat minder nu
Dat magquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het minder is geworden, dan vind ik dat ik het ook over moet doen om het nog minder te maken [ afbeelding ].
Wie noem jij dikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft ST nog eens een hele dikke knuffel.
Die zijn vet lekkerquote:
Oow, dan mag het.quote:
dan kom ik speciaal daarvoor naar noordwijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
12 maart deel ik ze weer gratis IRL uit![]()
.
Ik ook als alles goed gaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Jullie hebben zelfs een wilde nacht gehadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kom ik speciaal daarvoor naar noordwijk
want ook ik weet hoe DaMart knuffelt
OAquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Jullie hebben zelfs een wilde nacht gehad![]()
!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
het is weer tijd voor operatie stofwolk
ik eerst!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kom ik speciaal daarvoor naar noordwijk
want ook ik weet hoe DaMart ik knuffelt
als ik er dan ben welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dag suikertjevanavond voorlezen
?
Hey Zomersvogeltjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
Hebben jullie ook ineens een hele andere lay-out dan gisteren?
Op de pc of op mobiel? Op de pc ziet het er namelijk net zo uit als gisteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
Hebben jullie ook ineens een hele andere lay-out dan gisteren?
quote:
Op mijn pc. Wacht even maak ik even een printscreen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de pc of op mobiel? Op de pc ziet het er namelijk net zo uit als gisteren.
Wat is duidelijk?quote:
quote:
Op de pc is er bij mij ook niets veranderdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de pc of op mobiel? Op de pc ziet het er namelijk net zo uit als gisteren.
Hey Marijkequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is duidelijk?
[..]![]()
[..]
Op de pc is er bij mij ook niets veranderd
He Zomer, weet je al wat van je schildklier?![]()
Dat mijn knuffels ver ondergeschikt zijn aan die van Mart en Wokquote:
Hou toch op! Dat is niet waar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mijn knuffels ver ondergeschikt zijn aan die van Mart en Wok.
Welke browser gebruik je? IE wil namelijk nog wel eens moeilijk doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt niet meer gerefreshed, alles heel chaotisch
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hou toch op! Dat is niet waar!Trek alsjeblieft niet alles je zo persoonlijk aan
Ja, uit de bloedtest was niks geks gekomen. Dus moet ik maandag naar KNO-arts en weer afspraak maken met huisarts.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is duidelijk?
[..]![]()
[..]
Op de pc is er bij mij ook niets veranderd
He Zomer, weet je al wat van je schildklier?![]()
Wat staat er bij je instellingen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Google chrome.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? IE wil namelijk nog wel eens moeilijk doen
Lijkt erop dat je browser geen afbeeldingen meer inlaadt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt erop alsof een stylesheet niet goed wordt geladen. Ververs eens met shift en F5?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik meen het hoorquote:
Ik heb nergens last van andersquote:
Nee het is al opgelost. Had met mijn mobiel eerder al geklooid, tempelates (volgens mij) op tekst only gezet. Teruggezet en alles is weer goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof een stylesheet niet goed wordt geladen. Ververs eens met shift en F5?
Als dat niet helpt, wat gebeurt er dan als je je cookies weggooit?
Het lag aan tekst only instellingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik meen het hoor
[..]
Ik heb nergens last van anders
Heb alleen last van stemmen in mijn hoofdquote:
Niks bijzonders dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb alleen last van stemmen in mijn hoofd
Was blij dat het 3 uur was en ik naar huis kon gaan weekend houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef summer2bird het volgende:
En.. heeft iedereen weer een geweldige dag gehad?
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef summer2bird het volgende:
Werkwerkwerk... nog 5 kwartier... daarna wordt het misschien nog watquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef summer2bird het volgende:
Ergens gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, uit de bloedtest was niks geks gekomen. Dus moet ik maandag naar KNO-arts en weer afspraak maken met huisarts.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga vanavond lekker patat eten, dat zal ze leren
Dat is wel een opluchtingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, uit de bloedtest was niks geks gekomen. Dus moet ik maandag naar KNO-arts en weer afspraak maken met huisarts.
Wie heeft je tot dit aangezet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe laat eet je? Dan weet ik hoe laat ik weg moetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Whaoh! Lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
7 uur?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat eet je? Dan weet ik hoe laat ik weg moet.
Ik zal er zijnquote:
dan eet je toch iets anders?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef Trevland het volgende:
Is nog te doen is het alleen niet dat ik nu meer zin in wat anders dan patat
Hmhmquote:De boefjes
Dat ga ik ook zeker doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan eet je toch iets anders?
[..]
Hmhm
nou, hup!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart kijkt naar de fileberichten
Misschien dat ik dat net red als ik nu nog wegga...
Criminelen.quote:
Hm?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen![]()
Ik wil je ook niet op de kosten jagen
Why not?quote:
Hey Solquote:
Wist je dat nog niet?quote:
Mag ik dan wel blijven slapenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm?
Jij betaalt dan gewoon zelf hoor
Hey Solquote:
Daar doelde ik nou niet eens opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn Chrome doet het prima.
Jawel, maar het blijft ehm, apartquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Sol
[..]
Wist je dat nog niet?![]()
Nee. Je kunt eigenlijk al niet eens echt blijven etenquote:
Zal je baas leuk vindenquote:
Nou, dan kom ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Je kunt eigenlijk al niet eens echt blijven eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |