Ja, uit de bloedtest was niks geks gekomen. Dus moet ik maandag naar KNO-arts en weer afspraak maken met huisarts.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is duidelijk?
[..]![]()
[..]
Op de pc is er bij mij ook niets veranderd
He Zomer, weet je al wat van je schildklier?![]()
Wat staat er bij je instellingen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt niet meer gerefreshed, alles heel chaotisch
Google chrome.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? IE wil namelijk nog wel eens moeilijk doen
Lijkt erop dat je browser geen afbeeldingen meer inlaadt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt erop alsof een stylesheet niet goed wordt geladen. Ververs eens met shift en F5?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik meen het hoorquote:
Ik heb nergens last van andersquote:
Nee het is al opgelost. Had met mijn mobiel eerder al geklooid, tempelates (volgens mij) op tekst only gezet. Teruggezet en alles is weer goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof een stylesheet niet goed wordt geladen. Ververs eens met shift en F5?
Als dat niet helpt, wat gebeurt er dan als je je cookies weggooit?
Het lag aan tekst only instellingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik meen het hoor
[..]
Ik heb nergens last van anders
Heb alleen last van stemmen in mijn hoofdquote:
Niks bijzonders dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb alleen last van stemmen in mijn hoofd
Was blij dat het 3 uur was en ik naar huis kon gaan weekend houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef summer2bird het volgende:
En.. heeft iedereen weer een geweldige dag gehad?
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef summer2bird het volgende:
Werkwerkwerk... nog 5 kwartier... daarna wordt het misschien nog watquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef summer2bird het volgende:
Ergens gelukkig maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, uit de bloedtest was niks geks gekomen. Dus moet ik maandag naar KNO-arts en weer afspraak maken met huisarts.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga vanavond lekker patat eten, dat zal ze leren
Dat is wel een opluchtingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, uit de bloedtest was niks geks gekomen. Dus moet ik maandag naar KNO-arts en weer afspraak maken met huisarts.
Wie heeft je tot dit aangezet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe laat eet je? Dan weet ik hoe laat ik weg moetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |