Hij heeft al een keer gezegd, "wat je daar op de afdeling doet, moet je zelf weten, zolang het werk maar gedaan is. Voor mijn part ga je aan het lint sjorren, zolang ik het maar niet hoef te zien, en ik achteraf niet over de rotzooi uitglijquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar douchen is heel lekker, ik knapte er best een beetje van op
Ja, waarom eigenlijk niet, mh?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Tel daarbij op dat ik helemaal geen knuffels heb gegeven, dus dat je niet helemaal onderaan staat
Ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik weet wat wij de volgende keer gaan doen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Tel daarbij op dat ik helemaal geen knuffels heb gegeven, dus dat je niet helemaal onderaan staat
Pombarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, of iemand het zien eten
Daarom ga ik het ook zo lekker doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar douchen is heel lekker, ik knapte er best een beetje van op
Ik stel me altijd bescheiden op en omhels niet zomaar mensen die ik net kenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk niet, mh?![]()
Eventueel, als er nog tijd over isquote:
Ja kut! He!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik weet wat wij de volgende keer gaan doen
De volgende keer dus wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ik stel me altijd bescheiden op en omhels niet zomaar mensen die ik net ken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Maar niet met ketchupquote:
Ja, het moet natuurlijk niet ten koste gaan vanquote:
Ohja.quote:
Gaat het al wat beter met Thijs?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja.
Nou ja, kon sowieso niet, want Thijs ging heul niet slapen
Dan start ik de werkcomputer weer opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Je kunt eigenlijk al niet eens echt blijven eten
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
ik bel 112 ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Mwah. Met een glaasje diksap en een dvdtje lukt het welquote:
Ja, en mijn kop stond er ook niet echt naarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja.
Nou ja, kon sowieso niet, want Thijs ging heul niet slapen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan start ik de werkcomputer weer op.
Mijn kop was het gewoon vergeten ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
Ja, en mijn kop stond er ook niet echt naar![]()
...
Maar volgende week wel echt ff doen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |