Nee. Je kunt eigenlijk al niet eens echt blijven etenquote:
Zal je baas leuk vindenquote:
Nou, dan kom ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Je kunt eigenlijk al niet eens echt blijven eten
Dan pak je diequote:
Nee, ik kan veel beter binnenkort bij jou komen etenquote:
Ja, dan ga ik lekker voor je kokenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik kan veel beter binnenkort bij jou komen eten
Die kijkt vrolijk meequote:
Join the clubquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik lekker voor je koken
Oh man, ik moet eigenlijk douchen en aankleden en dan naar m'n ouders... Maar heb nergens zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Join the club.
Hou jullie vast:O M GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent ziek
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Je kunt eigenlijk al niet eens echt blijven eten
Ik heb chippiesquote:
Ik heb Pom-bar chipsquote:
Al een paar dagen ook echt hequote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Join the club.
Hou jullie vast:Ik ook nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik paprika chipsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammergelukkig dat mij ma al eten voor mij heeft
[..]
Ik heb chippies
[..]
Ik heb Pom-bar chips
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dan ga ik lekker voor je koken
Oh man, ik moet eigenlijk douchen en aankleden en dan naar m'n ouders... Maar heb nergens zin in
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mijn knuffels ver ondergeschikt zijn aan die van Mart en Wok.
Tel daarbij op dat ik helemaal geen knuffels heb gegeven, dus dat je niet helemaal onderaan staatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hou toch op! Dat is niet waar!Trek alsjeblieft niet alles je zo persoonlijk aan
Dat NFTW is ook wel gewoon FTLquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
mama's die zeggen dat je moet stoppen met beertjeschips met ketchup eten NFTW
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef OA het volgende:
Tel daarbij op dat ik helemaal geen knuffels heb gegeven, dus dat je niet helemaal onderaan staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |