Okequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah. Met een glaasje diksap en een dvdtje lukt het wel
Wat dacht jij danquote:
Dat je ze aan het eten wasquote:
Mijne ook dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn kop was het gewoon vergeten ook
Ik wil ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
voor de laatste uurtjes voor het weekend!
jij ook een bakkie!quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:16 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
voor de laatste uurtjes voor het weekend!
Dat vond ik altijd zo'n vervelend nummer dat gewoonweg niet te bellen was voor me... ik had nog een telefoon waar geen elf op zatquote:
Dat hadden mijn ouder extra gedaan zodat ik ze niet zou bellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo'n vervelend nummer dat gewoonweg niet te bellen was voor me... ik had nog een telefoon waar geen elf op zat.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
Ik ga straks maar even improviseren met eten, denk ik.
Wilde macaroni gaan maken, maar mis wat ingrediënten... heb wel bistro-aardappels en een rookworst die nog maar erg kort houdbaar zijn... ik voorzie dus een gerecht met die ingrediënten.
en daarna het huis Muck en Marijke Proof maken na een dag of 4 alleenquote:
Hihihihi, voorop brood?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
en daarna het huis Muck en Marijke Proof maken na een dag of 4 alleen
En een eitje bakken voorop brood
Pics als het klaar isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
Wilde macaroni gaan maken, maar mis wat ingrediënten... heb wel bistro-aardappels en een rookworst die nog maar erg kort houdbaar zijn... ik voorzie dus een gerecht met die ingrediënten.
Ik ben benieuwd, ik voorzie een macaroni met aardappels en rookworstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:25 schreef DaMart het volgende:
Je kunt het niet laten hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi, voorop brood?
Niet achterop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |