Ik had al 10 euro op een scherpschutter die hem door zn kop schiet, maar dat gaat niet gebeuren. dus raise ik daar 10 op. zoiets gaat nog gebeuren vanavond. en dan kan ik mijn kinderen zeggen ja toen was ik 17, mensen ragede kaolo hard toenquote:
lol nee man, het moet een willekeurige zelfmoordterrorist zijn met een beetje brains. een die in het midden gaat staan dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Gridlok het volgende:
Ok boys 10 euro op die gozer met rode jas vooraan.
Cold as Ice nigga.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee man, het moet een willekeurige zelfmoordterrorist zijn met een beetje brains. een die in het midden gaat staan dus.
dan pakt hij ze met het opblazen van zichzelf en dan gaan ze vanuit het midden over elkaar heen lopen.![]()
![]()
Nee man, dikke napalm er over.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Gridlok het volgende:
RPG zie ik trouwens ook nog wel gebeuren.
hoelang geef je het nog? mijn maximum is 17 minuten.quote:
ze zij nal beetje pissed, dus ik wacht nog 8 minuten en BAMquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoelang geef je het nog? mijn maximum is 17 minuten.
Walgelijk dat je dit grappig vindt zeg. Je hebt het wel over het leven van duizenden mensen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee man, het moet een willekeurige zelfmoordterrorist zijn met een beetje brains. een die in het midden gaat staan dus.
dan pakt hij ze met het opblazen van zichzelf en dan gaan ze vanuit het midden over elkaar heen lopen.![]()
![]()
Klopt! Daarom zijn er geen taal universiteiten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Niet alle talen zijn makkelijk direct te vertalen.
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Walgelijk dat je dit grappig vindt zeg. Je hebt het wel over het leven van duizenden mensen.
wtf dit soort mensenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
kippevel , mn handen zijn bijna blauw zo weinig bloed kan er nog naartoe .. jezuz dit voelt echt niet goed, heeeel eng fout gevoel nu .. hij moest en zou ze uit hun "vredelievende demnstratie "halen ... en ik vrees dat het em gaat lukken ...
No shit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Niet alle talen zijn makkelijk direct te vertalen.
Ze heeft een Underworld posterquote:
op ned2 waren ze lichtelijk weg aan het lopen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou :x ze worden best beasty daar.
Hadden ze nu Lamon maar gevraagd.quote:
oh, ik zit op Al jazeera livestreamquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
op ned2 waren ze lichtelijk weg aan het lopen.
Dan kijkt WD zeker de dodenherdenking van 2010quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
oh, ik zit op Al jazeera livestream
Wat ik bedoelde was de intermission, kan soms minuut tussen zitten :3quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan kijkt WD zeker de dodenherdenking van 2010
IK WIL EMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!quote:
Waar is die meet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef fyah het volgende:
mensen die zeker naar de KLB meet komen:
fyah
tliciouz
mensen die misschien komen:
lamon
thuisblijvers:
lakitu
ik blijf thuis bij lakituquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef fyah het volgende:
mensen die zeker naar de KLB meet komen:
fyah
tliciouz
mensen die misschien komen:
lamon
thuisblijvers:
lakitu
zo'n turk ofzo zei net dat mensen morgen ECHT verandering gaan brengen. loopt vast op wat doden en een sisser af. meer amerikahaat wegens militair support en verslechterde banden met het westen. bevolking blijft arm en militair/politiecontrole in de regio wordt aangescherpt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Misan het volgende:
en staat cairo al in de fik eigenlijk?
ee wat grappig. ik was laatst ook nog bij ally op bezoek!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Er zit 'n haar in m'n glas, de vloer ligt bezaaid met peuken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef fyah het volgende:
[..]
ee wat grappig. ik was laatst ook nog bij ally op bezoek!
Eh?quote:
Voor de kat.quote:
quote:
OMGquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
voor dit plaatje:
[ afbeelding ]
NEE. ik wil deze. of een egyptische mau. of een abessijn of een bengaal.quote:
Bengaal is ook mooiquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE. ik wil deze. of een egyptische mau. of een abessijn of een bengaal.
kankerduur die beesten vanaf 850.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bengaal is ook mooi
Nja, ze zijn allemaal mooi eigenlijk
Bohhhhhhhh ja da's duur ja.. Mja sowieso raskatten.. Daar betaal je behoorlijk wat voorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kankerduur die beesten vanaf 850.
BAMquote:Johan Cruijff is officieel terug bij Ajax. De oud-speler gaat deel uitmaken van een technische commissie. Deze gaat als klankbord van de clubleiding fungeren.
neem dan gewoon een mengelmoesje, die zijn net zo liefquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhhhhhhh ja da's duur ja.. Mja sowieso raskatten.. Daar betaal je behoorlijk wat voor
die zijn 400 euro. tygros of zo heet dat ras.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef moomoo het volgende:
[..]
neem dan gewoon een mengelmoesje, die zijn net zo lief
True.. Ik heb nu zelf ook een huis/tuin/keuken (slaapkamer) kat.. Maar raskatten hebben vaak gewoon echt iets.. Ook al is het alleen maar de naamquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef moomoo het volgende:
[..]
neem dan gewoon een mengelmoesje, die zijn net zo lief
he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die zijn 400 euro. tygros of zo heet dat ras.
een mengelmoesje is geen ras lijkt me toch Gquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die zijn 400 euro. tygros of zo heet dat ras.
een raskat mengelmoes van een bengaal is een tygros en die zijn nog 400 euro.quote:
ik bedoelde gewoon een niet-raskat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een raskat mengelmoes van een bengaal is een tygros en die zijn nog 400 euro.
ahzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik bedoelde gewoon een niet-raskat.
Ik wel toch. Ik breng een poes cadeauquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij mag niet op bezoek komen
rot opquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik wel toch. Ik breng een poes cadeau
Hoeft ook niet want ik haat katten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij mag niet op bezoek komen
Nee, ze bedoelt dat ze je steeds vergeet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef Madridista het volgende:
Meiden die suggerreren dat ze veel jongens neuken
Zo'n meisje zegt tegen me : "schatje, wat was jouw naam nou ook alweer. Ik haal die namen door elkaar"
Vinden ze dat stoer?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want ik haat katten.
voor mij bedoelde ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want ik haat katten.
Oh een marokkaan die een poging doet tot mij kwetsen. you fail.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik moet huilen. Nee echt.
Maar omdat ik je zielig vind.
Nee. Ze kent me heel goed. Zij komt altijd flirten. Maar op msn zegt ze steeds om stoer te doen : wie was jij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelt dat ze je steeds vergeet.
Ik zou je nooit willen kwetsen. Ik zie jou als een zusje dat graag de zuurpruim uithangt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh een marokkaan die een poging doet tot mij kwetsen. you fail.
Ik zou jou als waardeloze user die denkt dat hij mooiboy is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik zou je nooit willen kwetsen. Ik zie jou als een zusje dat graag de zuurpruim uithangt.
Het wordt nooit wat tussen ons, Tli.quote:
Dat komt helemaal overeen met de werkelijkheidquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie jou als waardeloze user die denkt dat hij mooiboy is.
Mee eens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef tliciouz het volgende:
Ik houd gewoon niet van katten. Vind het vervelende kutbeesten. Geef mij maar een grote lobbes.
Weer zo'n misplaatst misbaksel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat komt helemaal overeen met de werkelijkheid
Dus je ziet het goed
Vertel, waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:15 schreef Madridista het volgende:
Een waardeloze user die denkt dat hij een mooiboy is. "
Dit zie ik als een groot compliment
Hoezo, je denkt dat je het bent maar je bent het niet. Besides, mooiboys zijn het kanker van de straat. Je bent waardeloos, net als het kontje van brood.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:15 schreef Madridista het volgende:
Een waardeloze user die denkt dat hij een mooiboy is. "
Dit zie ik als een groot compliment
YOU CANT SIT WITH USquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Madridista het volgende:
Wie wil er nou slagen op internet? Lol
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
Je bent waardeloos, net als het kontje van brood.
Kapjes? Ik noem dat altijd gewoon korst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kapjes best lekker.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kapjes? Ik noem dat altijd gewoon korst.
Nou, weet je ook weet je ook waar je plaats is he. tussen de eenden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef moomoo het volgende:
[..]
Die kun je nog aan de eendjes voeren.
Bij ons noemen ze het ook kapjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tzal wel iets plaatselijks zijn.
Oh nee hoor. Ik heb ook genoeg reden tot lachen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef Madridista het volgende:
Als iemand reden heeft tot heel, heel hard lachen ben ik het
You have no idea.
Jullie denken A over mij waar het B is en omgekeerd
Ja, doe maar.quote:
Ja, altijd lachen in de scquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik heb ook genoeg reden tot lachen.
Wie heeft het over de SC?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, altijd lachen in de sc
Wij noemen dat ook kapjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tzal wel iets plaatselijks zijn.
Ikke.quote:
quote:
lolquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Madridista het volgende:
WD, waneer ik de volgende sletje haar mond volspuit zal ik aan jou denken.
I promise
En geen dank.
Ik snap je zin niet, praat eens Nederlands.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Madridista het volgende:
WD, waneer ik de volgende sletje haar mond volspuit zal ik aan jou denken.
I promise
En geen dank.
EWWW wtfquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Vroeger kregen we ook kapjes van de supermarkt, ipv een stukje worst.
Die waren niet weg te krijgen, zo oud en vies
I see what you did there.quote:
Beter een plakje leverworst.quote:
kips leverworstquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter een plakje leverworst.
Nu hoor ik dat reclame-deuntje in mijn hoofd.quote:
Liever kips leverworst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu hoor ik dat reclame-deuntje in mijn hoofd.
BETER KIPSSS LEVERWORST< DAN GEWONE LEVERWORST!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I see what you did there.
Wat wd zegtquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter een plakje leverworst.
Waarom schrijf ik beter.. ?quote:
Omdat ze jou de kontjes van het brood gavenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom schrijf ik beter.. ?
AHHAHAAquote:
quote:
Zo mag ik het horen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef Madridista het volgende:
Op een losbandige brunette.
Waneer ik haar volgende keer weer zie is ze van mij hopelijk
zeg, en de rest dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:36 schreef Dqod het volgende:
.. Ik ga gauw weg.. Doei
Kusje voor de lieve meisjes![]()
Okethxbaiquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:36 schreef Dqod het volgende:
.. Ik ga gauw weg.. Doei
Kusje voor de lieve meisjes![]()
Ok en jouquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:37 schreef moomoo het volgende:
damn, nu heb ik zin om een bruine boterham te eten maar ik heb alleen witte puntjes.
[..]
zeg, en de rest dan?
Yo no hablo con autistas que escriben de reactiones en fok.nlquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hola hola vamos diep in jou.
Yo tampoco. Fin de intercambio de mensajes en fok.nl.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef Madridista het volgende:
[..]
Yo no hablo con autistas que escriben de reactiones en fok.nl
wat?quote:
hahahahaha yo va zegt ie, ik zie het nu pasquote:
je bent zelf een faalquote:
MAAK ER DAN CMYK VAN VIEZE KANKERWOUTquote:Het briefhoofd en het volgvel zijn goed van formaat en bleed,
enkel staat de opmaak in RGB en wij drukken met CMYK kleuren.
Bedoel je nu die slet die je naam vergeten was?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef Madridista het volgende:
Op een losbandige brunette.
Waneer ik haar volgende keer weer zie is ze van mij hopelijk
Normaal gesproken meer boeren hooivork-gooi avond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het daar elke avond pinda avond ofzo?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal gesproken meer boeren hooivork-gooi avond.
baasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef reetveter het volgende:
Gister om 7u nog pizza's gehaald. Kijk ik net uit het raam naar buiten liggen er allemaal pizzadozen op straat.
die kon ik gisteren ook kopen voor 10 euro de mocro zijn dat ie legit wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef reetveter het volgende:
En we hadden een fiets gekocht valt dat ding 100m erna uit elkaar
Nee het was zo'n typische sjonnie met een lange mat. Het was echt zijn fiets. Later bleek het echt de fiets van zijn vrouw te zijn. En hij was zeker 12 euro waard maar omdat wij het waren kregen we hem voor 5 euro mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Gridlok het volgende:
Zon " Menier jij fietsch kopen " fiets?
this seems legitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee het was zo'n typische sjonnie met een lange mat. Het was echt zijn fiets. Later bleek het echt de fiets van zijn vrouw te zijn. En hij was zeker 12 euro waard maar omdat wij het waren kregen we hem voor 5 euro mee.
agreedquote:
wie ?quote:
bohquote:
ik ben toch veelste lelijk voor haarquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:52 schreef reetveter het volgende:
Ahaha ben ik vergeten dat papiertje met het adres van de doos te halen. Lagen ze net keurig voor onze deur
Ja lieve lach.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef tliciouz het volgende:
Wd heeft iets liefs op mijn prikbord achtergelaten.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef tliciouz het volgende:
Wd heeft iets liefs op mijn prikbord achtergelaten.
echte bosche bollen uit de Appiequote:
witte macaroni met suikerquote:
kruimelrijstevlaaiquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef secondewijzer het volgende:
Ik verlang naar zomer, zon en Corona.
dan zit ik toch liever op een boot op het meer of op het strand in dominicaanse republiekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef secondewijzer het volgende:
Op t terras zitten met een Coronaatje in de hand, kijkend hoe de basisschool net uit is
Hèt ultieme zomergevoel
Dat sowieso, maar dat is gewoon voor mij het gevoel van begin van de zomer afgelopen jaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
dan zit ik toch liever op een boot op het meer of op het strand in dominicaanse republiek
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat is gewoon voor mij het gevoel van begin van de zomer afgelopen jaar
Natuurlijk, heerlijk bij een strandtent pilsen is ook puur zomerOf met een band achter speedboot naast de grote boot waar Berenburg staat te wachten
Of met z'n alleen zwetend in de kroeg het Nederlands elftal zien spelen
Zucht
Nee man. Ik heb het over desire HDquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Touch HD bedoel je? Die zuigt echt zo hard
Ja die is wel chill.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef Madridista het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb het over desire HD
Klinkt als een mentale reactie naar bier. oftewel, verslaving :3quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef secondewijzer het volgende:
Waarom wordt ik bij het nuttigen van een HJ'tje ineens weer zo vrolijk danHele week niet vrolijk te krijgen en nu ineens wel.
Ik voel me alcoholist.
april pasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja die is wel chill.
Ik mag in maart eindelijk nieuwe uitkiezen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
This is my rifle this is my gun this is for fighting this is for fun
Bullshit I can't hear you. Sound off like you got a pair!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
This is my rifle this is my gun this is for fighting this is for fun
Oh my gosh, je loopt toch niet in schoenen waar de meuk mee loopt he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef Chriz2k het volgende:
Dacht ik exclusieve Nike's op het oog te hebben, zie ik ze gewoon liggen bij de lokale Sneakers, FML.
Gelijk maar gekocht, alleen zit ik nu wel met ¤120 op mijn pre-paid creditcard.
sowieso nikesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Oh my gosh, je loopt toch niet in schoenen waar de meuk mee loopt he?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Oh my gosh, je loopt toch niet in schoenen waar de meuk mee loopt he?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
!
Ik heb nog nooit iemand in mijn oude schoenen gezien, voelde goed man.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
iemand tips om mijn vader om te krijgen voor een kat
ja, weinig onderhoud want je pleurt em naar buitenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
iemand tips om mijn vader om te krijgen voor een kat
ik ga met m naar buiten, duh. dan kan ik met 'm spelen en 'm in de gaten houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef wise het volgende:
[..]
ja, weinig onderhoud want je pleurt em naar buiten
kankertroep raak ik liever niet aan neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
JE MOET NIET ZITTEN AAN ME NIKES
Ik heb geen Nikes hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
kankertroep raak ik liever niet aan nee
aub toch niet uitlaten he?quote:
Trendsetters. Alleen wanneer mensen ons proberen te kopiëren komen ze erachter dat onze kleding zó exclusief is dat het nergens meer te krijgen is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ook nog niet in m'n nieuwe.
Misschien zegt het wel wat over onze smaak.
Autistquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
kankertroep raak ik liever niet aan nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |