Bohhhhhhhh ja da's duur ja.. Mja sowieso raskatten.. Daar betaal je behoorlijk wat voorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kankerduur die beesten vanaf 850.
BAMquote:Johan Cruijff is officieel terug bij Ajax. De oud-speler gaat deel uitmaken van een technische commissie. Deze gaat als klankbord van de clubleiding fungeren.
neem dan gewoon een mengelmoesje, die zijn net zo liefquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhhhhhhh ja da's duur ja.. Mja sowieso raskatten.. Daar betaal je behoorlijk wat voor
die zijn 400 euro. tygros of zo heet dat ras.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef moomoo het volgende:
[..]
neem dan gewoon een mengelmoesje, die zijn net zo lief
True.. Ik heb nu zelf ook een huis/tuin/keuken (slaapkamer) kat.. Maar raskatten hebben vaak gewoon echt iets.. Ook al is het alleen maar de naamquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef moomoo het volgende:
[..]
neem dan gewoon een mengelmoesje, die zijn net zo lief
he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die zijn 400 euro. tygros of zo heet dat ras.
een mengelmoesje is geen ras lijkt me toch Gquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die zijn 400 euro. tygros of zo heet dat ras.
een raskat mengelmoes van een bengaal is een tygros en die zijn nog 400 euro.quote:
ik bedoelde gewoon een niet-raskat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een raskat mengelmoes van een bengaal is een tygros en die zijn nog 400 euro.
ahzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik bedoelde gewoon een niet-raskat.
Ik wel toch. Ik breng een poes cadeauquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij mag niet op bezoek komen
rot opquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik wel toch. Ik breng een poes cadeau
Hoeft ook niet want ik haat katten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij mag niet op bezoek komen
Nee, ze bedoelt dat ze je steeds vergeet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef Madridista het volgende:
Meiden die suggerreren dat ze veel jongens neuken
Zo'n meisje zegt tegen me : "schatje, wat was jouw naam nou ook alweer. Ik haal die namen door elkaar"
Vinden ze dat stoer?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want ik haat katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |