voor mij bedoelde ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want ik haat katten.
Oh een marokkaan die een poging doet tot mij kwetsen. you fail.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik moet huilen. Nee echt.
Maar omdat ik je zielig vind.
Nee. Ze kent me heel goed. Zij komt altijd flirten. Maar op msn zegt ze steeds om stoer te doen : wie was jij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelt dat ze je steeds vergeet.
Ik zou je nooit willen kwetsen. Ik zie jou als een zusje dat graag de zuurpruim uithangt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh een marokkaan die een poging doet tot mij kwetsen. you fail.
Ik zou jou als waardeloze user die denkt dat hij mooiboy is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik zou je nooit willen kwetsen. Ik zie jou als een zusje dat graag de zuurpruim uithangt.
Het wordt nooit wat tussen ons, Tli.quote:
Dat komt helemaal overeen met de werkelijkheidquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie jou als waardeloze user die denkt dat hij mooiboy is.
Mee eens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef tliciouz het volgende:
Ik houd gewoon niet van katten. Vind het vervelende kutbeesten. Geef mij maar een grote lobbes.
Weer zo'n misplaatst misbaksel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat komt helemaal overeen met de werkelijkheid
Dus je ziet het goed
Vertel, waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:15 schreef Madridista het volgende:
Een waardeloze user die denkt dat hij een mooiboy is. "
Dit zie ik als een groot compliment
Hoezo, je denkt dat je het bent maar je bent het niet. Besides, mooiboys zijn het kanker van de straat. Je bent waardeloos, net als het kontje van brood.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:15 schreef Madridista het volgende:
Een waardeloze user die denkt dat hij een mooiboy is. "
Dit zie ik als een groot compliment
YOU CANT SIT WITH USquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Madridista het volgende:
Wie wil er nou slagen op internet? Lol
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
Je bent waardeloos, net als het kontje van brood.
Kapjes? Ik noem dat altijd gewoon korst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kapjes best lekker.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kapjes? Ik noem dat altijd gewoon korst.
Nou, weet je ook weet je ook waar je plaats is he. tussen de eenden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef moomoo het volgende:
[..]
Die kun je nog aan de eendjes voeren.
Bij ons noemen ze het ook kapjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tzal wel iets plaatselijks zijn.
Oh nee hoor. Ik heb ook genoeg reden tot lachen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef Madridista het volgende:
Als iemand reden heeft tot heel, heel hard lachen ben ik het
You have no idea.
Jullie denken A over mij waar het B is en omgekeerd
Ja, doe maar.quote:
Ja, altijd lachen in de scquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik heb ook genoeg reden tot lachen.
Wie heeft het over de SC?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, altijd lachen in de sc
Wij noemen dat ook kapjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tzal wel iets plaatselijks zijn.
Ikke.quote:
quote:
lolquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Madridista het volgende:
WD, waneer ik de volgende sletje haar mond volspuit zal ik aan jou denken.
I promise
En geen dank.
Ik snap je zin niet, praat eens Nederlands.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Madridista het volgende:
WD, waneer ik de volgende sletje haar mond volspuit zal ik aan jou denken.
I promise
En geen dank.
EWWW wtfquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Vroeger kregen we ook kapjes van de supermarkt, ipv een stukje worst.
Die waren niet weg te krijgen, zo oud en vies
I see what you did there.quote:
Beter een plakje leverworst.quote:
kips leverworstquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter een plakje leverworst.
Nu hoor ik dat reclame-deuntje in mijn hoofd.quote:
Liever kips leverworst.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu hoor ik dat reclame-deuntje in mijn hoofd.
BETER KIPSSS LEVERWORST< DAN GEWONE LEVERWORST!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I see what you did there.
Wat wd zegtquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter een plakje leverworst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |