Ik had al 10 euro op een scherpschutter die hem door zn kop schiet, maar dat gaat niet gebeuren. dus raise ik daar 10 op. zoiets gaat nog gebeuren vanavond. en dan kan ik mijn kinderen zeggen ja toen was ik 17, mensen ragede kaolo hard toenquote:
lol nee man, het moet een willekeurige zelfmoordterrorist zijn met een beetje brains. een die in het midden gaat staan dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Gridlok het volgende:
Ok boys 10 euro op die gozer met rode jas vooraan.
Cold as Ice nigga.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee man, het moet een willekeurige zelfmoordterrorist zijn met een beetje brains. een die in het midden gaat staan dus.
dan pakt hij ze met het opblazen van zichzelf en dan gaan ze vanuit het midden over elkaar heen lopen.![]()
![]()
Nee man, dikke napalm er over.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Gridlok het volgende:
RPG zie ik trouwens ook nog wel gebeuren.
hoelang geef je het nog? mijn maximum is 17 minuten.quote:
ze zij nal beetje pissed, dus ik wacht nog 8 minuten en BAMquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoelang geef je het nog? mijn maximum is 17 minuten.
Walgelijk dat je dit grappig vindt zeg. Je hebt het wel over het leven van duizenden mensen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee man, het moet een willekeurige zelfmoordterrorist zijn met een beetje brains. een die in het midden gaat staan dus.
dan pakt hij ze met het opblazen van zichzelf en dan gaan ze vanuit het midden over elkaar heen lopen.![]()
![]()
Klopt! Daarom zijn er geen taal universiteiten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Niet alle talen zijn makkelijk direct te vertalen.
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Walgelijk dat je dit grappig vindt zeg. Je hebt het wel over het leven van duizenden mensen.
wtf dit soort mensenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
kippevel , mn handen zijn bijna blauw zo weinig bloed kan er nog naartoe .. jezuz dit voelt echt niet goed, heeeel eng fout gevoel nu .. hij moest en zou ze uit hun "vredelievende demnstratie "halen ... en ik vrees dat het em gaat lukken ...
No shit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Niet alle talen zijn makkelijk direct te vertalen.
Ze heeft een Underworld posterquote:
op ned2 waren ze lichtelijk weg aan het lopen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou :x ze worden best beasty daar.
Hadden ze nu Lamon maar gevraagd.quote:
oh, ik zit op Al jazeera livestreamquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
op ned2 waren ze lichtelijk weg aan het lopen.
Dan kijkt WD zeker de dodenherdenking van 2010quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
oh, ik zit op Al jazeera livestream
Wat ik bedoelde was de intermission, kan soms minuut tussen zitten :3quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan kijkt WD zeker de dodenherdenking van 2010
IK WIL EMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!quote:
Waar is die meet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef fyah het volgende:
mensen die zeker naar de KLB meet komen:
fyah
tliciouz
mensen die misschien komen:
lamon
thuisblijvers:
lakitu
ik blijf thuis bij lakituquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:25 schreef fyah het volgende:
mensen die zeker naar de KLB meet komen:
fyah
tliciouz
mensen die misschien komen:
lamon
thuisblijvers:
lakitu
zo'n turk ofzo zei net dat mensen morgen ECHT verandering gaan brengen. loopt vast op wat doden en een sisser af. meer amerikahaat wegens militair support en verslechterde banden met het westen. bevolking blijft arm en militair/politiecontrole in de regio wordt aangescherpt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:27 schreef Misan het volgende:
en staat cairo al in de fik eigenlijk?
ee wat grappig. ik was laatst ook nog bij ally op bezoek!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Er zit 'n haar in m'n glas, de vloer ligt bezaaid met peuken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef fyah het volgende:
[..]
ee wat grappig. ik was laatst ook nog bij ally op bezoek!
Eh?quote:
Voor de kat.quote:
quote:
OMGquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
voor dit plaatje:
[ afbeelding ]
NEE. ik wil deze. of een egyptische mau. of een abessijn of een bengaal.quote:
Bengaal is ook mooiquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE. ik wil deze. of een egyptische mau. of een abessijn of een bengaal.
kankerduur die beesten vanaf 850.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bengaal is ook mooi
Nja, ze zijn allemaal mooi eigenlijk
Bohhhhhhhh ja da's duur ja.. Mja sowieso raskatten.. Daar betaal je behoorlijk wat voorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kankerduur die beesten vanaf 850.
BAMquote:Johan Cruijff is officieel terug bij Ajax. De oud-speler gaat deel uitmaken van een technische commissie. Deze gaat als klankbord van de clubleiding fungeren.
neem dan gewoon een mengelmoesje, die zijn net zo liefquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhhhhhhh ja da's duur ja.. Mja sowieso raskatten.. Daar betaal je behoorlijk wat voor
die zijn 400 euro. tygros of zo heet dat ras.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef moomoo het volgende:
[..]
neem dan gewoon een mengelmoesje, die zijn net zo lief
True.. Ik heb nu zelf ook een huis/tuin/keuken (slaapkamer) kat.. Maar raskatten hebben vaak gewoon echt iets.. Ook al is het alleen maar de naamquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef moomoo het volgende:
[..]
neem dan gewoon een mengelmoesje, die zijn net zo lief
he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die zijn 400 euro. tygros of zo heet dat ras.
een mengelmoesje is geen ras lijkt me toch Gquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die zijn 400 euro. tygros of zo heet dat ras.
een raskat mengelmoes van een bengaal is een tygros en die zijn nog 400 euro.quote:
ik bedoelde gewoon een niet-raskat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een raskat mengelmoes van een bengaal is een tygros en die zijn nog 400 euro.
ahzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik bedoelde gewoon een niet-raskat.
Ik wel toch. Ik breng een poes cadeauquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij mag niet op bezoek komen
rot opquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik wel toch. Ik breng een poes cadeau
Hoeft ook niet want ik haat katten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij mag niet op bezoek komen
Nee, ze bedoelt dat ze je steeds vergeet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef Madridista het volgende:
Meiden die suggerreren dat ze veel jongens neuken
Zo'n meisje zegt tegen me : "schatje, wat was jouw naam nou ook alweer. Ik haal die namen door elkaar"
Vinden ze dat stoer?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want ik haat katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |