Ik had al 10 euro op een scherpschutter die hem door zn kop schiet, maar dat gaat niet gebeuren. dus raise ik daar 10 op. zoiets gaat nog gebeuren vanavond. en dan kan ik mijn kinderen zeggen ja toen was ik 17, mensen ragede kaolo hard toenquote:
lol nee man, het moet een willekeurige zelfmoordterrorist zijn met een beetje brains. een die in het midden gaat staan dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Gridlok het volgende:
Ok boys 10 euro op die gozer met rode jas vooraan.
Cold as Ice nigga.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee man, het moet een willekeurige zelfmoordterrorist zijn met een beetje brains. een die in het midden gaat staan dus.
dan pakt hij ze met het opblazen van zichzelf en dan gaan ze vanuit het midden over elkaar heen lopen.![]()
![]()
Nee man, dikke napalm er over.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Gridlok het volgende:
RPG zie ik trouwens ook nog wel gebeuren.
hoelang geef je het nog? mijn maximum is 17 minuten.quote:
ze zij nal beetje pissed, dus ik wacht nog 8 minuten en BAMquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoelang geef je het nog? mijn maximum is 17 minuten.
Walgelijk dat je dit grappig vindt zeg. Je hebt het wel over het leven van duizenden mensen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol nee man, het moet een willekeurige zelfmoordterrorist zijn met een beetje brains. een die in het midden gaat staan dus.
dan pakt hij ze met het opblazen van zichzelf en dan gaan ze vanuit het midden over elkaar heen lopen.![]()
![]()
Klopt! Daarom zijn er geen taal universiteiten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Niet alle talen zijn makkelijk direct te vertalen.
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Walgelijk dat je dit grappig vindt zeg. Je hebt het wel over het leven van duizenden mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |