quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef secondewijzer het volgende:
Ik verlang naar zomer, zon en Corona.
dan zit ik toch liever op een boot op het meer of op het strand in dominicaanse republiekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef secondewijzer het volgende:
Op t terras zitten met een Coronaatje in de hand, kijkend hoe de basisschool net uit is
Hèt ultieme zomergevoel
Dat sowieso, maar dat is gewoon voor mij het gevoel van begin van de zomer afgelopen jaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
dan zit ik toch liever op een boot op het meer of op het strand in dominicaanse republiek
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat is gewoon voor mij het gevoel van begin van de zomer afgelopen jaar
Natuurlijk, heerlijk bij een strandtent pilsen is ook puur zomerOf met een band achter speedboot naast de grote boot waar Berenburg staat te wachten
Of met z'n alleen zwetend in de kroeg het Nederlands elftal zien spelen
Zucht
Nee man. Ik heb het over desire HDquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Touch HD bedoel je? Die zuigt echt zo hard
Ja die is wel chill.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef Madridista het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb het over desire HD
Klinkt als een mentale reactie naar bier. oftewel, verslaving :3quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef secondewijzer het volgende:
Waarom wordt ik bij het nuttigen van een HJ'tje ineens weer zo vrolijk danHele week niet vrolijk te krijgen en nu ineens wel.
Ik voel me alcoholist.
april pasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja die is wel chill.
Ik mag in maart eindelijk nieuwe uitkiezen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
This is my rifle this is my gun this is for fighting this is for fun
Bullshit I can't hear you. Sound off like you got a pair!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
This is my rifle this is my gun this is for fighting this is for fun
Oh my gosh, je loopt toch niet in schoenen waar de meuk mee loopt he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef Chriz2k het volgende:
Dacht ik exclusieve Nike's op het oog te hebben, zie ik ze gewoon liggen bij de lokale Sneakers, FML.
Gelijk maar gekocht, alleen zit ik nu wel met ¤120 op mijn pre-paid creditcard.
sowieso nikesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Oh my gosh, je loopt toch niet in schoenen waar de meuk mee loopt he?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Oh my gosh, je loopt toch niet in schoenen waar de meuk mee loopt he?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
!
Ik heb nog nooit iemand in mijn oude schoenen gezien, voelde goed man.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
iemand tips om mijn vader om te krijgen voor een kat
ja, weinig onderhoud want je pleurt em naar buitenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
iemand tips om mijn vader om te krijgen voor een kat
ik ga met m naar buiten, duh. dan kan ik met 'm spelen en 'm in de gaten houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:54 schreef wise het volgende:
[..]
ja, weinig onderhoud want je pleurt em naar buiten
kankertroep raak ik liever niet aan neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
JE MOET NIET ZITTEN AAN ME NIKES
Ik heb geen Nikes hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
kankertroep raak ik liever niet aan nee
aub toch niet uitlaten he?quote:
Trendsetters. Alleen wanneer mensen ons proberen te kopiëren komen ze erachter dat onze kleding zó exclusief is dat het nergens meer te krijgen is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ook nog niet in m'n nieuwe.
Misschien zegt het wel wat over onze smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |