baasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef reetveter het volgende:
Gister om 7u nog pizza's gehaald. Kijk ik net uit het raam naar buiten liggen er allemaal pizzadozen op straat.

die kon ik gisteren ook kopen voor 10 euro de mocro zijn dat ie legit wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef reetveter het volgende:
En we hadden een fiets gekocht valt dat ding 100m erna uit elkaar

Nee het was zo'n typische sjonnie met een lange mat. Het was echt zijn fiets. Later bleek het echt de fiets van zijn vrouw te zijn. En hij was zeker 12 euro waard maar omdat wij het waren kregen we hem voor 5 euro mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Gridlok het volgende:
Zon " Menier jij fietsch kopen " fiets?

this seems legitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee het was zo'n typische sjonnie met een lange mat. Het was echt zijn fiets. Later bleek het echt de fiets van zijn vrouw te zijn. En hij was zeker 12 euro waard maar omdat wij het waren kregen we hem voor 5 euro mee.

agreedquote:

wie ?quote:

bohquote:

ik ben toch veelste lelijk voor haarquote:

quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:52 schreef reetveter het volgende:
Ahaha ben ik vergeten dat papiertje met het adres van de doos te halen. Lagen ze net keurig voor onze deur

Ja lieve lach.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef tliciouz het volgende:
Wd heeft iets liefs op mijn prikbord achtergelaten.

quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef tliciouz het volgende:
Wd heeft iets liefs op mijn prikbord achtergelaten.

echte bosche bollen uit de Appiequote:

witte macaroni met suikerquote:

kruimelrijstevlaaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |