Ik ga nog even snel douchen. Is hij al trending op Twitter?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef themauster het volgende:
Wachten op de toespraak van Moebi, Extra nieuws op Ned2 en RTL4 straks history in the making....
ja, das best een leuk plaatje al zeg ik het zelfquote:
Knap werkquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, das best een leuk plaatje al zeg ik het zelf
ik ben dr weer!
van 2 tot 4 ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf maandag 2 weken Bart ipv Paul.
man, 2minuten paintenquote:
maar Timur bij PSradio!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf maandag 2 weken Bart ipv Paul.
ik heb gehad met die paul rabbering..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
man, 2minuten painten
[..]
maar Timur bij PSradio!
Want?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb gehad met die paul rabbering..
ik niet ,maar ik hoor meestal aleen PSradio. overdag staat ie wel aan, maar hoor ik het niet echtquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb gehad met die paul rabbering..
-...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet ,maar ik hoor meestal aleen PSradio. overdag staat ie wel aan, maar hoor ik het niet echt
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
komt door de pop duel met de dj's..
...
hij weet wie eerst moet beginnen.. en hij wil dat die ene dj wint.. gaat hij makkelijkere vragen stellen aan die dj die moet winnen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
komt door de pop duel met de dj's..
...
hij weet wie eerst moet beginnen.. en hij wil dat die ene dj wint.. gaat hij makkelijkere vragen stellen aan die dj die moet winnen
Operation failed!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef gerbenp het volgende:
Uninstalling dictator ... 99% complete ███████████████████████████░
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar de megahit wordt wel democratisch gekozen.
hoi hoiquote:
metmichiel.nl en dan terugluisterenquote:
Ga ik zeker morgenochtend even doen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
metmichiel.nl en dan terugluisteren
dan is ie een goeie mol.. beter dan die artquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga ik zeker morgenochtend even doen!
Mubarak is de mol zeker?
Verder nog niks zeggen, heb aflevering van vanavond nog niet gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan is ie een goeie mol.. beter dan die art
Of www.3fm.nl/gemistquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:
Stuur ze eens een mailtje of een tweet zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nog steeds hoop dat Excelsior het laatste optreden op DVD uitbrengt. Godskolere, wat was dat goed.
Er is al een actie gaande, standaardbrief om te mailen, kan alleen het linkje even niet meer vinden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur ze eens een mailtje of een tweet zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga richting bed, morgen herkansingen namelijk.
Succes!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
slaap lekker en succes!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
sorry, ik had een beetje zwaar getafeld...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef -Hans- het volgende:
Op RTL 5 is een of andere vent van 450 kg. Damn.
Succes Pino!
wel? ik dacht dat dit Roels buurman wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef CindieY het volgende:
Zo, die kerel komt zeker uit 't noorden
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wel? ik dacht dat dit Roels buurman was
terug naar je eigen land!quote:
Het is internet, wie zegt dat ie daar niet isquote:
quote:
Corton draait lekkere muziekquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef minthy het volgende:
Radio nog interessant? Heb hem al een paar uur uit...
Vrouwen rulen sowiesoquote:
Ksssssssssssssst weg jijquote:
Minthyyyyyyyy, Briggy pest mij!quote:
zullen we jongens op de meisjes tikkertje doen??quote:
mooi, tis 3-3!quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
Ga na deze kneiterhit slapen, dus vrouwen kunnen de macht weer grijpen
ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef justmattie het volgende:
Alleen ga ik toch zo weg, lekker slapen
Grow a pairquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthyyyyyyyy, Briggy pest mij!
I gotta pair!quote:
I'm inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
Ga na deze kneiterhit slapen, dus vrouwen kunnen de macht weer grijpen
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga richting bed.
als iemand nog iets tegen me wil zeggen mag dat!
slaap zacht iedereen...ow, en geen Ekstra Stenders voor mij morgen...
Trusten! Wat zijn uwe plannen voor morgenavond dat je zomaar EW en Stenders mist?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga richting bed.
Nee, sorryquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
I'm inWelke vrouw blijft er nog meer hangen?
Trustenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga richting bed.
ik een stukje treinen en dan gezellig niets doen ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Trusten! Wat zijn uwe plannen voor morgenavond dat je zomaar EW en Stenders mist?
van de leukste blijf je af ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef hole1988 het volgende:
alleen maar vrouwelijke schoonheden hier
quote:
Cindy!! We hebben volgens mij iets goeds gedaan, er ontstaat zowaar wat teritoriumdrift!quote:
Zo zijn wij mannenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Cindy!! We hebben volgens mij iets goeds gedaan, er ontstaat zowaar wat teritoriumdrift!![]()
Ik heb het al vaker gezegd, als je maar niet als een hond je poot op gaat tillenquote:
Ik zie hetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Cindy!! We hebben volgens mij iets goeds gedaan, er ontstaat zowaar wat teritoriumdrift!![]()
ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, als je maar niet als een hond je poot op gaat tillen
quote:
hai haiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef DaMook het volgende:
Hoi, ik was even criminal minds kijken
.
En dan zeggen ze dat de vrouwen in de meerderheid zijn, ik zie alleen jou en mij, 2 mannen dusquote:
ze zullen wel bij elkaar gekropen zijn (Naughty Mind)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat de vrouwen in de meerderheid zijn, ik zie alleen jou en mij, 2 mannen dus.
He bah!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zullen wel bij elkaar gekropen zijn (Naughty Mind)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben vanavond in een nostalgische bui en ben op youtube allerhande oud materiaal aan `t kijken. Kwam dit tegen:![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Of hij denkt dat jullie naast mattie en rock zijn gaan liggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je niet geilt op 2 vrouwen samen?
Mind the PIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je niet geilt op 2 vrouwen samen?
Je weet dat ik geen PI-gebruiker ben, dus let op de smileys die ik gebruikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mind the PI. En als je het dan nog niet snapt, tuurlijk vind ik dat geil
.
Neuh, dat zal wel niet. Morgen eindgesprek stagequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Of hij denkt dat jullie naast mattie en rock zijn gaan liggen
afspreken ik neem bier mee, jij popcorn. Alleen Cindiey en Minthy overhalen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mind the PI. En als je het dan nog niet snapt, tuurlijk vind ik dat geil
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
afspreken ik neem bier mee, jij popcorn. Alleen Cindiey en Minthy overhalen.Mij haal je toch niet overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En minthy is al slapen
I reject reality and substitute my own
ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mij haal je toch niet overEn minthy is al slapen
Dan nog verwacht ik dat je erop letquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen PI-gebruiker ben, dus let op de smileys die ik gebruik
Ik lette er ook op en postte daarom ook een smiley achter mijn opmerkingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan nog verwacht ik dat je erop let.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
afspreken ik neem bier mee, jij popcorn. Alleen Cindiey en Minthy overhalen.Tegen een bierbrouwer zeggen dat JIJ het bier meeneemt en hij de popcorn mee moet nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Zo ben je niet om je door 2 mannen toe te laten kijken hoe je met een vrouw de liefde bedrijft.quote:
Prachtig omschrevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zo ben je niet om je door 2 mannen toe te laten kijken hoe je met een vrouw de liefde bedrijft.
PI's zeggen iets over de post, smiley's zijn overratedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lette er ook op en postte daarom ook een smiley achter mijn opmerking
Ik denk ook wel eens na.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegen een bierbrouwer zeggen dat JIJ het bier meeneemt en hij de popcorn mee moet nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Bij lang niet al mijn posts past een PIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
PI's zeggen iets over de post, smiley's zijn overrated.
Maar hoe vraag ik me dan afquote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij lang niet al mijn posts past een PI
gaat eigenlijk automatisch, ik type wat en kom er dan achter dat ik aan een bierbrouwer vraag of hij popcorn meeneemt.quote:
welterusten schatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
Zometeen Barend, ik ga m'n bed eens met een bezoekje vereren en eens zien hoe ver ik nog kom in m'n boek. Trusten alvast!
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gaat eigenlijk automatisch, ik type wat en kom er dan achter dat ik aan een bierbrouwer vraag of hij popcorn meeneemt.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
Zometeen Barend, ik ga m'n bed eens met een bezoekje vereren en eens zien hoe ver ik nog kom in m'n boek. Trusten alvast!
jij stelt je gewoon een kwartetje voor??? ik ben bang dat we allevier alleen sliepenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Of hij denkt dat jullie naast mattie en rock zijn gaan liggen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:22 schreef themauster het volgende:
Half dagje werken en dan weekendje Centerparcs
Dat hebben ze volgens mij al een keer eerder geflikt he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:39 schreef themauster het volgende:
En Talk van Coldplay werd net even vakkundig verkracht door A Silent Express
Verstandig van Jan Smeetsquote:Het is pas echt officieel nu Jan 't heeft bevestigd: Wolfmother op Pinkpop! En geen Jeugd van Tegenwoordig...
is dat gunstig of ongunstig, Roel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is al bekend wat Nokia gaat doen: Nokia adopteert Windows Phone: http://bit.ly/hELVOb
Ook op school kan je best luisterenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:37 schreef Pino112 het volgende:
Jammer dat ik op school zit, want Bert.
quote:
Nalopers van C&S, dus ik verdenk TwitWouter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Balletjes van de koningin. Wie stemt op dit soort shit?
Waalwijker denk ik, die loopt al een tijdje rond met een soort Domien ''haat''quote:
Damn. Okay! Komt hij hier nog wel eens?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Waalwijker denk ik, die loopt al een tijdje rond met een soort Domien ''haat''
1x of 2x per week post hij een keertje geloof ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn. Okay! Komt hij hier nog wel eens?!
Ah, dat valt wel meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef themauster het volgende:
[..]
1x of 2x per week post hij een keertje geloof ik
Jewahquote:
een portretfoto waar niets gebeurtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
World Press Photo 2010 bekend: foto van verminkt Afghaans meisje - http://goo.gl/pUL1K
Nou ik heb meer bijzondere foto's gezien moet ik zeggen. Op de TU was er zo'n tentoonstelling en daar zaten veel interessantere foto's bij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
World Press Photo 2010 bekend: foto van verminkt Afghaans meisje - http://goo.gl/pUL1K
Yup. Ik ga ook elk jaar naar de WPP-tentoonstelling hier in Maastricht. In deze foot gebeurt zo weinig. Hoewel ie wel aangrijpend blijft natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ik heb meer bijzondere foto's gezien moet ik zeggen. Op de TU was er zo'n tentoonstelling en daar zaten veel interessantere foto's bij.
Klopt. Maandag en dinsdag scheen hier nog de zon. Nu regent 'tquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen snel naar buiten. Wat een weer !!! vergelijkbaar met afgelopen maandag en dinsdag.
Ik ben vandaag ook op de fiets naar mijn werk gegaan erg lekker, lijkt wel lente in Groningenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen snel naar buiten. Wat een weer !!! vergelijkbaar met afgelopen maandag en dinsdag.
Gister regende het ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maandag en dinsdag scheen hier nog de zon. Nu regent 't.
Nú iig nog niet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook op de fiets naar mijn werk gegaan erg lekker, lijkt wel lente in GroningenHopelijk is het weer straks in Limburg ook lekker
Ja, gisteren was idd ook minder toen ik 's middags van 040 naar 043 reed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gister regende het ook.
Hier is het nog wel droog trouwens.
Maak de lucht even schoon voor mij als je wilt, ik wil wel lekker weer hoor dit weekendquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Maak de lucht even schoon voor mij als je wilt, ik wil wel lekker weer hoor dit weekend![]()
Regen?! edit: zie inderdaad dat er wat regen hangt boven een deel van Nederland. Het is hier vijwel windstil en de zon schijnt echt volop. Ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Maandag en dinsdag scheen hier nog de zon. Nu regent 't.
Het Meerdal in Americaquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:
mijn cavia is zwanger, dus ik word ook een beetje vader
Heet je cavia toevallig Claudia en draait ze ook plaatjes op 3FM?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:
Naambellen ik was het haast vergetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nooit gerealiseerd dat 0909-1336 0909-13FM is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Heet je cavia toevallig Claudia en draait ze ook plaatjes op 3FM?
Hee inderdaad!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nooit gerealiseerd dat 0909-1336 0909-13FM is.
Hurt? Da's toch uit 1994?quote:
Het origineel wel, maar de cover van Johnny Cash niet. Die kwam pas ergens in het begin van het nieuwe millennium uit.quote:
Goodmorningquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:31 schreef Bol_Wan het volgende:
De nieuwe Strokes is de shit.
En goedemorgen![]()
klopt maar die heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef BartK. het volgende:
[..]
Het origineel wel, maar de cover van Johnny Cash niet. Die kwam pas ergens in het begin van het nieuwe millennium uit.
Die is door collegas van mijn vader gemaaktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef -Hans- het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=98363
OP het eind. Kiek'n !
Mwah, sommige zijn gewoon beter op hun plek in de nacht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef ConscienceNL het volgende:
Bert van Lent verdient gewoon een plek in de dag programmering.
Haha geweldig!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is door collegas van mijn vader gemaaktDie platen kwamen terecht bij hun op het terein en zij hadden op dat moment pauze
Eens met Paul.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
Schandalig, hoort toch echt wel in de top10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |